php

  1. chausin

    Php mysql veri çekmek

    Bunu nasıl yapabilirim
  2. Raşit İri

    SQL tablo birleştirme

    merhaba arkadaşlar resimdeki gibi bir sql yapısına sahibim. following tablosunda following_id takip eden kişinin id'sini, followed_id ise takip edilen kişinin id'sini göstermektedir. posts tablosunda ise user_id, o post'u hangi kullanıcı paylaştıysa onun id'sini göstermektedir. users tablosunda...
  3. insanimsi

    Bir forum sitesi nasıl yapılır

    Arkadaşlar ilk önce hepinize merhaba :) Ben bazılarınız bilir geçen açtığım konuda kodlamaya nereden başlamalıyım diye bir bölüm açmıştım ve tesadüfen bir arkadaşımın fikri üzerine onunla okul için bir forum sitesi yapmayı düşünüyoruz . Profesyonel bir şey olmayacak zaten sadece öğrencilerin...
  4. emirpektas

    PHP Yardım

    Selamlar, Hatamı bulamıyorum yardımcı olurmusunuz hata gösteriyor ama ekleme ve silme işlemi çalışıyor bilemedim
  5. M

    PHP iç içe arraylar

    Arkadaşlar merhaba. Belki bu sorumun cevabı cevaplayan için biraz zahmetli olacak ama rica ediyorum bilen birisi açıklasın. PHP programlamaya başladım ve arraylar konusuna geldim. Farklı dillerde arraylar konusunda hiçbir sıkıntım yok ama bu php beni bitirdi. Boş boş bakıyorum resmen ekrana...
  6. K

    web programlama

    Sitemde ki video ıphone mobil cihazlar da gözükmüyor <body loop muted autoplay data-vide-bg="video/erciyes1"> kod bu neler yapabilrim
  7. K

    Sitemdeki video iphone da gözükmüyor

    merhabalar Sitemdeki video iphone da gözükmüyor <body data-vide-bg="video/erciyes1"> autoplay koymama raağmen gözükmüyor android de çok güzel çalışıyor
  8. S

    Yazılım Şirketi Kuracaklar ve Yazılım Şirketi İle Çalışacaklar DİKKATTTTT!!!!!

    Merhaba arkadaşlar. Web de bu konuyu araştırırken sonuna kadar okuduğum ve gerçekten bilgi sahibi olmamda bir adım olan bu yazıyı sizlerle de paylaşıyorum. Kaynak aşağıda. Umarım işinize yarar. Yazılım şirketi ne iş yapar? Günümüzde gelişen teknoloji yazılım firmalarını son zamanlarda en hızlı...
  9. L

    Veri tabanında ki aynı olan verilerin sayısını bulma

    Kolay gelsin iyi forumlar. Benim veri tabanım da "oylar" isimli bir tablo var ve ben bu tablodaki anketno stunundaki değerlerden, en çok olan değerin, kaç tane olduğunu bulmak istiyorum. Yani 1 sayısın kaçtane olduğunu 2 sayısından kaçtane olduğunu ... gibi. Amacım 1 ve 50. satırdaki en çok...
  10. K

    Kod Teknoloji Web Tasarım, Yazılım Hakkında

    2009 yılından bu yana sektörün içerisindeyiz, Kod Teknoloji markasını açarak edindiğimiz bilgi, birikim ve tecrübeleri ekip arkadaşlarımızla birlikte 2015 yılında resmileştirerek Kod Teknoloji markasını oluşturduk. Başladığımız yıllardan bu yana yüzlerce web sitesi projesinde müşterilerimizle...
  11. E

    PHP farklı browser sorunu

    PHP çalışmaya yeni başladım. Browser olarak Opera'yı kullandım. Kayıt almada problem yoktu. Girdiğim verileri veritabanına kayıt ediyordu ama yazdığım arama motorunda hata veriyor. Chrome'da deneyince de kayıt almıyor fakat arama motoru çalışıyor. Nerede hata yaptığımı anlayamadım. Yardımcı...
  12. Meltembzdmr

    Php’de sayfa çakışması sorunu

    Arkadaşlar merhaba aynı sayfa yapısına sahip bir web sayfamız var url yapılanmasında örneğin düğün mekanları düğün mekanları 1 gibi numaralar koyarak sayfa çakışmalarının önüne geçtik. Firmanın bizden talebi url sonlarındakı numaraların kaldırılması. Bu durumda paneldeki çakışma sorununu...
  13. P

    php siteme txt dosyasından belirlediğimiz yazıları çekme

    php websiteme txt dosyasından belirlediğim bazı cümleleri oluştuduğum bazı boxlara Yani kutucuklara nasıl çekebilirim txt dosyasındaki yazının aynısını yansıtmasını istiyorum. yardımcı olurmusunuz teşekkürler
  14. M

    Bilgisayar masaüstü yazılım için en uygun programlama dili hangisidir?

    Bilgisayar masaüstü yazılım için en uygun programlama dili hangisidir?Bu konudaki görüş ve önerileriniz değerlidir. İyi Forumlar
  15. Y

    Php İle döngü yapıyorum istedigim kadar veriyi veritabanına eklemek istiyorum bi yardımcı olurmusun ?

    <?php if($_POST){ $sayi = 1; while($sayi < 199){ mysql_query("insert into case (kutu_turu,durum)values('50','1')"); $sayi++; } } ?> <form method="POST"> <input type="submit" name="gonder" value="gönder" /> </form> ----...
  16. joceph2

    PHP döngüler birleşmiyor

    Merhaba, verilen satır ve sütun bilgisine göre oturma planı yaptım. Tablodaki her hücrenin arka planına bir sıra resmi koydum. Sıraların üzerine, denemeye girecek öğrenci sayısı kadar olan sayıları, tekrarsız random olarak yazdırmak istiyorum. Tabloyu yaptım, düzgün çalışıyor. Verilere göre...
  17. B

    PHP Fiyat Analizi Yardım

    merhaba arkadaşlar ben bot ile veri çekip linklerde en küçük sayıyı bulmaya çalışıyorum onda sıkıntı yok fakat for döngüsüne soktuğumda sıkıntı yaşıyorum örneğin; link1 = enkucuk 1000 link2 = enkucuk300 ben böyle çıktı almak istiyorum fakat olan link1 = enkucuk1000 link2 = enkuuck1000...
  18. O

    Sıfırdan Web Sitesi Yapmayı Öğrenin! (PHP Eğitim Seti)

    Merhaba arkadaşlar, Udemy üzerinden ön satışa çıkan yeni eğitim setim, sizlere 25 TL olan indirim kuponu ile birlikte sizlerle. (kupon kodu 50 adet ile sınırlıdır) Bu eğitim setinin sonunda ister temel PHP bilginiz olsun, ister hiç PHP bilginiz olmasın, sıfırdan web siteleri...
  19. G

    Php resim yükleme scripti hk

    Merhabalar sevgili SDN forum üyeleri, internetten bir resim yükleme scripti indirdim ve bir sorunum var biliyorsunuz bu kod resmin upload edildiği klasörün kodu kod bu haldeyken siteye resim yükleyince Index of /data bölümüne yüklüyor ama ben subdomain e yani Index of / e yükleme yapmasını...
  20. B

    Php ayarlardaki id yi otomatik çekme

    <?php ob_start(); include '../../../../connect/baglan.php'; if (isset($_POST['genelayarkaydet'])) { $ayarkaydet=$db->prepare("UPDATE kartlar SET kart_baslik=:baslik, kart_aciklama=:aciklama, kart_resim=:karticon, kart_katil=:katil where kart_id=5")...
Üst
stat counter