Anakart sorunu

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


met 35

Profesör
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
4,417
Puanları
113
Konum
İZMİR
işlemciden olma ihtimali çok daha zayıf. Esasen en iyisi kasayı komple itopyaya götür. Bana önerdiğiniz anakart,işlemciye yetmiyor falan de. Birazda onlar uğraşsınlar.Bu arada işlemcide bi sorun varsa ,hem bulma ihtimalide var. Ellerinde ,servislerinde yedek işlemci falanda olabilir.

Biosda optimized default veya load default setting gibi bi şey için hangi tuşa basılacağı yazması lazım. Ana sayfada .
 

met 35

Profesör
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
4,417
Puanları
113
Konum
İZMİR
Son kez bi daha bakalım,yine frekans düşmeleri olacak mı.
 

Iskenderci2

Üyecik
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
26
Puanları
1
Yagni simdi olma ihtimali varmı yoksa olsa bile yinede olması gerekenden daha az fps alıcam
 

Iskenderci2

Üyecik
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
26
Puanları
1
Normal test yapmazken 3600lerden 2500lere düşüyor belki bu normaldir bilmiyorum
 

Iskenderci2

Üyecik
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
26
Puanları
1
Sinirlerim bozuldu daha 3 gün olgu 1 saat oyun oynayamadım daha simdi degiştirmek zorundayım
Siz bios güncel degil dediniz demi belki onla alakalıdır diycem ama anakart bu işlemci icin kötü zaten demi degiştirmekte fayda var
 

met 35

Profesör
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
4,417
Puanları
113
Konum
İZMİR
Zaten güçlü bi anakart değil. Daha VRM lerinde soğutucu bile yok. Değiştir gitsin. Kafanda takıntı kalmaz bari.
 

Iskenderci2

Üyecik
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
26
Puanları
1
Bencede abi suana kadarolan yardımların için cok tşk allah razı olsun
 

Iskenderci2

Üyecik
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
26
Puanları
1
Gelişmeleri yazarsın. Hadi,hayırlısı olsun.
Tmm yazarım 1-2güne alırın inş bide ben sey sorcaktım oyunlarda işlemcimin %6sı falan kullanılıyor ondan kaynaklı olabilirmi ama sey sorunu kesin stabilizasyon ondan dolayı zaten degiştirmem gerek o yüzden zorlamaya gerek yok tekradan cok tşk
 

met 35

Profesör
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
4,417
Puanları
113
Konum
İZMİR
Rica ederim. Güzel bi anakart alıyorsun. Dediğim gibi gelince haber verirsin,nasipse ona bi ince ayar çekeriz, işlemcin 2600X olur ,hatta geçer. :)
 
Üst
stat counter