Düşük hız

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Egosiesta

Doçent
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
548
Puanları
28
Konum
Tekirdağ
Merhaba arkadaşlar ben vodofone super net fiber kullanıyorum 30 mbps hız almam lazımken düşük alıyorum hattım destekliyor upload daha rezalet ne yapabilirim ? Fotograf yükledim gozukuyor orada durum
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
yapıcak bişey yok benide 39a kadar destekliyo diye 32lik pakede geçirdiler şuan 22ye kadar desteklediğini söylüyolar bi çözümü yok arıyosun müşteri hizmetlerini arıza kaydı oluşturuyolar ama teknik ekip daha bakmadan sorun yok deyip kapatıyo sonra sorunun çözüldü diye mesaj geliyo çalışma sistemleri bu
 

errno

Doçent
Yasaklı
Katılım
17 Tem 2016
Mesajlar
700
Puanları
93
Konum
Münster
Merhaba,

Türkiye'de bilindik firmalar dışında yapan yok mu bu işi ?? UnityMedia ??..

Saygılarımla
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
Merhaba,

Türkiye'de bilindik firmalar dışında yapan yok mu bu işi ?? UnityMedia ??..

Saygılarımla
işini gayet güzel yapan firmalarda var fakat genelde daha kalabalık yerlere altyapı döşüyolar benim yuakrda bahsettiğim abonelik çeşmede mesela şuan izmirde Türksat kullanıyorum ve mükemmel bi firma hız konusu olsun destek konusu olsun bi sıkıntı olduğunda en geç 5 saat içinde gelip düzeltiyorlar ama fiber altyapı bulunmayan yerlerde butarz şeyler yaşanıyo
 

errno

Doçent
Yasaklı
Katılım
17 Tem 2016
Mesajlar
700
Puanları
93
Konum
Münster
işini gayet güzel yapan firmalarda var fakat genelde daha kalabalık yerlere altyapı döşüyolar benim yuakrda bahsettiğim abonelik çeşmede mesela şuan izmirde Türksat kullanıyorum ve mükemmel bi firma hız konusu olsun destek konusu olsun bi sıkıntı olduğunda en geç 5 saat içinde gelip düzeltiyorlar ama fiber altyapı bulunmayan yerlerde butarz şeyler yaşanıyo
Merhaba,

söylediklerinize tamamen katılıyorum. Türksat gözlemlediğim son 5 yılda işini gerçekten çok güzel yapıyor. Türkiye'de annem için aldım yaklaşık 3 senedir hiç sorun yok..

Saygılarımla
 

Egosiesta

Doçent
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
548
Puanları
28
Konum
Tekirdağ
yapıcak bişey yok benide 39a kadar destekliyo diye 32lik pakede geçirdiler şuan 22ye kadar desteklediğini söylüyolar bi çözümü yok arıyosun müşteri hizmetlerini arıza kaydı oluşturuyolar ama teknik ekip daha bakmadan sorun yok deyip kapatıyo sonra sorunun çözüldü diye mesaj geliyo çalışma sistemleri bu
Dediğinizin aynısı oldu ilgisizlikte sınır tanımıyorlar resmen.
--- Gönderi Güncellendi ---
işini gayet güzel yapan firmalarda var fakat genelde daha kalabalık yerlere altyapı döşüyolar benim yuakrda bahsettiğim abonelik çeşmede mesela şuan izmirde Türksat kullanıyorum ve mükemmel bi firma hız konusu olsun destek konusu olsun bi sıkıntı olduğunda en geç 5 saat içinde gelip düzeltiyorlar ama fiber altyapı bulunmayan yerlerde butarz şeyler yaşanıyo
Usta turknet kullandınız mi acaba nasil bir bilginiz var midir ?
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
Türknet hakkında hiçbi bilgim yok ama 100mbps ye kadar 150gb akk 60tl vede cayma bedeli yok mümkün değil ya ama biraz bakarsan hız sınırı koyduklarına dair yorumlar var mesela başka firma kullanırken adam 50mbit alıyo Türknette 30 ama kimiside tam tersini söylüyo biraz garip
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
Burdan kotanıza bakabilirsiniz. Eğer kotanız bittiyse 3mbps'ye düşmüştür hızınız.
ohoo sen baya biliyosun bu işleri ya kota bitti biz farketmedik ondan zaten bu sorun çok doğru
--- Gönderi Güncellendi ---
bu arada bilgin olsun diye söylüyorum vodafone o konuda esnek davranıyo 120gb akk var 400lere dayansamda düşürmüyo yada acımışlardır belki 32diye sattık 24mbit hız veriyoruz yazık günah diye
 

MuhammedSC

Blue <3
Katılım
12 Haz 2016
Mesajlar
2,043
Puanları
83
Konum
istanbul
@mehmetp835 Bazen ben farketmeden kotanın bittiği olabiliyor. Bende Vodafone kullanıyorum. 60MBPS paketim olmasına rağmen kablolu şekilde 73-74MBPS hız alıyorum. 150GB kullandıktan sonra yavaşlıyor. Kota bitmesine rağmen indirme yaparsam bir günlüğüne otomatik hızlandırıyorlar.
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
bizde direk aybaşında neyse ay sonundada o :) 24mbiti daha nereye düşürsünler
 
Üst
stat counter