Hepsiburada.com telefon iadesi nasıl oluyor?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


bölge34

Doçent
Katılım
8 Ara 2013
Mesajlar
728
Puanları
18
Konum
istanbul
Arkadaşlar Hepsiburada.com'dan (13.11.2015 tarihinde) telefon aldık, 19.11.2015 tarihinde de kargo'dan teslim aldık. Cihazın kutusu açtık, ekran koruma bandı yoktu.(youtube kutu açılımı videolarında, bu cihazların hepsinde ekran koruma bandı vardı) Normal poşetindeydi. Cihaz telefon görüşmesi yaparken, ahize aşırı şekilde ısınıyor. Buna ek olarak ekranın sağ alt köşesinde çok ama çok küçük piksel sorunu mu diyeyim bilemedim, siyah bölümlerde sanki orda beyazlık var gibi.

Cihaza sim kart ve hafıza kartı falan taktık, kullandık yani.
Hepsiburada.com'un 14 gün koşulsuz iade hakkınız var diyor. Bende biraz önce mişteri hizmetlerini aradım ve cihazı iade etmek istediği söyledim. Nedenini sordu, beklentilerimi karşılamadığımı söyledim. Sim kart taktığımı falan belirttim.
Müşteri hizmetleri, sanırım sim kart takılan ürünler iade falan alınmıyor gibisinden birşeyler sayıkladı. İade ekibi tarafından kontrol edilir, vsvs uygun görülürse iade alınır dedi.

Hepsiburada.com'dan telefon alım iade yapan arkadaşların yardımlarını ve tecrübelerini bekliyorum. Cihazı iade alır lar mı?
 

sonercelix

Asistan
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
149
Puanları
16
hepsiburada da sorun çıkmaz, gerekli açıklamayı yaptıktan sonra iade edebilirsin.
 

Kadima

Rektör
Katılım
17 Mar 2011
Mesajlar
11,983
Puanları
113
Cihazda bir sorun yok ise sim kart takıldığı veya wifi ile internete bağlanıldığı için iade alınmaz. Ama bahsettiğin sorunlar iade sebebidir.
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Ara 2013
Mesajlar
728
Puanları
18
Konum
istanbul
Cihazda bir sorun yok ise sim kart takıldığı veya wifi ile internete bağlanıldığı için iade alınmaz. Ama bahsettiğin sorunlar iade sebebidir.
Ayın 19'undan beri kullanıyoruz cihazı. Wifi ile bağlanmanın dışında oyun falan da yükledik hatta. Sitenin iade sayfasından form doldurduk ve cihazın beklentilerimizi karşılamadığını ve iade etmek istediğimiz belirttik. İade almazlar ve cihazı geri mi göndeririler bu durumda?
 

Kadima

Rektör
Katılım
17 Mar 2011
Mesajlar
11,983
Puanları
113
Ayın 19'undan beri kullanıyoruz cihazı. Wifi ile bağlanmanın dışında oyun falan da yükledik hatta. Sitenin iade sayfasından form doldurduk ve cihazın beklentilerimizi karşılamadığını ve iade etmek istediğimiz belirttik. İade almazlar ve cihazı geri mi göndeririler bu durumda?
bu durumda gönderebilirler. Beklentilerimizi karşılamadı yerine sorunları yazsaydınız keşke.
Gerçi Hepsiburada müşteri memnuniyetine önem veriyor ama belli olmaz yine de :)
Cihazı gönderdiyseniz müşteri hizmetlerini arayıp sorunları da belirtin. Göndermediyseniz bir kağıda sorunları yazıp kutunun içine sıkıştırın :)
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Ara 2013
Mesajlar
728
Puanları
18
Konum
istanbul
bu durumda gönderebilirler. Beklentilerimizi karşılamadı yerine sorunları yazsaydınız keşke.
Gerçi Hepsiburada müşteri memnuniyetine önem veriyor ama belli olmaz yine de :)
Cihazı gönderdiyseniz müşteri hizmetlerini arayıp sorunları da belirtin. Göndermediyseniz bir kağıda sorunları yazıp kutunun içine sıkıştırın :)
Bu şekilde belirtmemin sebebi ise garanti ile falan uğraşmayayım diyeydi. Şuan kararsızım, garantiye mi göndersem, hepsiburada.com'a mı?
 

Kadima

Rektör
Katılım
17 Mar 2011
Mesajlar
11,983
Puanları
113
Bu şekilde belirtmemin sebebi ise garanti ile falan uğraşmayayım diyeydi. Şuan kararsızım, garantiye mi göndersem, hepsiburada.com'a mı?
garantiye gönderme, Hepsiburada'yı tekrar arayıp sorunları bahsedip değişim veya iade talebi iste. Ürünün ayıplı ürün olduğunu ve 30 gün içinde koşulsuz iade hakkının olduğunu belirt.
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Ara 2013
Mesajlar
728
Puanları
18
Konum
istanbul
Arkadaşlar net bir bilgisi olan var mı? Gönderiyim mi cihazı geri iade alırlar mı?
Tekrar belirteyim cihaza sim kart taktık ve kullandık.
 

Kenpachi

Profesör
Katılım
23 Haz 2012
Mesajlar
1,597
Puanları
38
Arkadaşlar net bir bilgisi olan var mı? Gönderiyim mi cihazı geri iade alırlar mı?
Tekrar belirteyim cihaza sim kart taktık ve kullandık.
Sim kart takmadan dolayı sıkıntı yapmazlar. Sorunlarınızı belirtip gönderin. Kutu içeriğinin eksik çıkması bile bi iade sebebidir :)
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Ara 2013
Mesajlar
728
Puanları
18
Konum
istanbul
Sim kart takmadan dolayı sıkıntı yapmazlar. Sorunlarınızı belirtip gönderin. Kutu içeriğinin eksik çıkması bile bi iade sebebidir :)
Cevabınız için teşekkür ederim. Açıkcası ben sorunlarını söylemedim. Nedeni ise sorunlarımı söylersem garanti ile uğraşırım diye söylemek istemedim. Müşteri hizmetlerini aradım ve ürünün beklentilerimi karşılamadığını ve beğenmediğimi ve iade etmek istediğimi söyledim. Müşteri hizmetleride kaydı bu şekilde oluşturdu, bu şekilde göndersem iade alırlar mı bilginiz var mı?
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Ara 2013
Mesajlar
728
Puanları
18
Konum
istanbul
Arkadaşlar ürünü iade aldılar ve paramı hesabıma yatırmışlar. Hepsiburada.com'a teşekkür ederim.
 

yeshalot

Üyecik
Katılım
29 Kas 2017
Mesajlar
1
Puanları
1
Konum
izmir
selamlar ..
aynı şeyi burada okuduktan sonra ben de denedım sıfırlayıp 14 gün içinde gönderdim kişisellştirilmiş açma kapama tusundan kontrol etmeniz gerekiyordu diye red edip bana gerı ıade ettıler. hatta cızık olusmus camında tekrar yolladım ayıplı mal oldu diye yine kabul etmediler
 
Üst
stat counter