Hepsiburada Servise Girmiş Telefon İade

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Frst22

Üyecik
Katılım
2 May 2017
Mesajlar
88
Puanları
8
Konum
Türkiye
S7 Edge Şarj Kablosu Oturmama Sorunu

Bu konuda da göreceğiniz üzere cihaz servise girmiş kullanılmış cihaz çıktı müşteri hizmetlerine danıştığımda Kolay İade'yi başlatmamı tavsiye ettiler ancak;
1-Ben seçenek olarak Aparat Eksik seçtim ve tek tek anlattım servise girdiğini eksik aparatları acaba yanlış mı yaptım direk mi iade etmeliydim beğenmedim diye (bence bu saçma olur o kadar müşteri hizmetleriyle görüşüp)
2-Servis raporunu cihazı iade ederken kutunun içine mi koymalıyım yoksa fotosunu felan bir yere mi göndermeliyim
3-İadeyi reddetme gibi bir durum olur mu o kadar eksiğe ve kullanılmış telefona ?
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şub 2014
Mesajlar
15,233
Puanları
113
Konum
☛ ☾★ ☚
Cihaz kullanılmış çıktıysa servis raporunun bir kopyasını al. Sende dursun. Kesinlikle ücret iadesi talep et aksi halde tüketici hakem heyeti ile hakkını arayıp ücretini geri alabilirsin.
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
20,027
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
Benim de tavsiyem ücret iadesi istemen sonra bir samsung resmi mağazasından cihazı tekrar alabilirsin. Ben 8 ay önce zincir mağazalrda (vatan teknosa) 2800 TL olan S7yi samsung mağazasından 2550ye almıştım. Edge de 3000 TL idi
 

Frst22

Üyecik
Katılım
2 May 2017
Mesajlar
88
Puanları
8
Konum
Türkiye
Cihaz kullanılmış çıktıysa servis raporunun bir kopyasını al. Sende dursun. Kesinlikle ücret iadesi talep et aksi halde tüketici hakem heyeti ile hakkını arayıp ücretini geri alabilirsin.
Aynen tam olarak ben de bu şekilde yaptım servis raporu aldım kanıt olarak bulunsun diye peki iadeyi reddetme ihtimallerine karşılık bir kopyasını da telefonla göndereyim mi yoksa hiç gerek yok mu ?
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şub 2014
Mesajlar
15,233
Puanları
113
Konum
☛ ☾★ ☚
Aynen tam olarak ben de bu şekilde yaptım servis raporu aldım kanıt olarak bulunsun diye peki iadeyi reddetme ihtimallerine karşılık bir kopyasını da telefonla göndereyim mi yoksa hiç gerek yok mu ?
Bir kopyasını ürunle birlikte gönder bence. Gönderirsen elin daha sağlam olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
53,266
Puanları
113
hb yetkililerinin başına bir işler gelicek bu kafada devam ederseler...
Ekran Görüntüsü 2017-05-14 20-09-34.png

yorumsuz...
 

Frst22

Üyecik
Katılım
2 May 2017
Mesajlar
88
Puanları
8
Konum
Türkiye
Bir kopyasını ürunle birlikte gönder bence. Gönderirsen elin daha sağlam olur diye düşünüyorum.
Peki ürünün iadesini kabul etme veya reddetme yetkisi kimde ? Tedarikçide mi yoksa HB de mi ? Reddetmek gibi bir yüzsüzlük yapmazlar umarım.
--- Gönderi Güncellendi ---
hb yetkililerinin başına bir işler gelicek bu kafada devam ederseler...
Ekli dosyayı görüntüle 22699
yorumsuz...
Yani 0 ürün diye satıyorlar garanti ürünü çıkıyor şaka gibi
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
20,027
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
Peki ürünün iadesini kabul etme veya reddetme yetkisi kimde ? Tedarikçide mi yoksa HB de mi ? Reddetmek gibi bir yüzsüzlük yapmazlar umarım.
--- Gönderi Güncellendi ---

Yani 0 ürün diye satıyorlar garanti ürünü çıkıyor şaka gibi

Peki ürünün iadesini kabul etme veya reddetme yetkisi kimde ? Tedarikçide mi yoksa HB de mi ? Reddetmek gibi bir yüzsüzlük yapmazlar umarım.
[/QUOTE]
Boyle bir durumda olan telefonu iade alırlar yav merak etme
 

Frst22

Üyecik
Katılım
2 May 2017
Mesajlar
88
Puanları
8
Konum
Türkiye
Boyle bir durumda olan telefonu iade alırlar yav merak etme[/QUOTE]
İade seçeneği olarak direk iade değilde aparat eksik olanı seçtim (aparat eksiği felan da var ve ayrıntılı anlattım garantiye felan girdiğini) acaba sireci süründürüp suçu bana yıkmaya kalkışırlar mı diye kafam kıllanıyor direk iade etsem de başka türlü bilemedim yani
 
Üst
stat counter