Hepsiburada'dan Alınan Telefonun Knox Sayacı 1 Olark Geldi

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şub 2014
Mesajlar
15,239
Puanları
113
Konum
☛ ☾★ ☚
Arkadaşlar 17.06.2016 tarihinde siparişini geçtiğim Hepsiburada satıcılı delta garantili Samsung S6 edge Plus cihazım 20.06.2016 tarihinde elime ulaştı . İlk gün sim kartı taktım cihazı kullanmaya başladım 10-15 dk içinde bir baktım ürünün aparatında eksiklik var. Hepsiburada sitesinde ürün Türkiye uyumlu şarj aleti çeviricisi ile birlikte ücretsiz gönderileceği yazıyordu. Fakat böyle bir çevirici bana ulaşmadı. Neyse dedim 2-3 Liralik birşey önemsemedim ve eksikliği hb'ya bildirdim.

Sonrasında cihazı kullanmaya devam ederken 22.06.2016 tarihinde yazılımı güncellemek istedim ayarlardan yazılımı güncelle dediğimde en son yazılım Şubat 2016'da yüklenmiş gözüküyor ve şuan itibariyle yeni yazılım cihaz için çıkmış olmasına rağmen cihaz yeni yazılım yok diyerek ısrarla en son yazılım cihazda yüklü olan Şubat 2016'da gelen yazılım diyordu.

Bende cihaza yazılımsal müdahale olduğunu düşündüm. Cihazı Download moda aldım ve knox sayacını kontrol etmek istedim. Knox sayacını gördüğümde şaşırdım çünkü sayaç 1'di. Yani Sıfır bir telefonda bu sayacın 0 olması gerekir.

(Knox sayacından haberi olmayanlar; ksamsung knox sayacı 1 - Google'da Ara
bu linkten arşatırabilirler. )

Bunun üzerine ürünün garantisine bakan Delta firması ile iletişime geçtim, sıfır cihazda bu normal birşey değil satıcı ile iletişime geçilmesi gerekir cevabını aldım.

Bunun üzerine hepsiburada ile telefon aracılığla iletişime geçtim, sorunu anlatmak istiyorum temsilci bana 2 gündür sistem yok gibi bahaneler uyduruyordu, gerçekliği tartışılır. Bende sistem ne zaman gelecek diye "sitem yapmam üzerine temsilci sistem gelen kadar hatta bekleyebilrisiniz" dedi ve hatta bekleyeceğim dedim ve 2 dk içinde sistemi geldi ve sadece oradan bana cihazın daha önce kullanılmış olduğunu anlatan bir yazı yazdığını ve geri dönüşün 48 saat içinde olacağı ve dönüş olunca sorunu detaylı olarak anlatabileceğimi söyledi yani 48 saat bekleyeceğim ve sonuç alamayacağız sonuca ulaşmak için daha 48 saat sonra dönüş yapıldıktan sonra sorunu detaylı olarak anlatacağız birde o bekletecek bir o kadar. 14 günlük iade süresini mi doldurmaya çalışıyorlar ne yapıyorlar anlayamadım.

Knox sayacının görseli budur;


konu hakkında yaşanan tüm gelişmeleri burada paylaşacağım.
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şub 2014
Mesajlar
15,239
Puanları
113
Konum
☛ ☾★ ☚
Hb'dan dönüş oldu forum doldurdum sorunu yazdım iade için kargo numarası verildi bakalım ne olacak.
 

Tys23

Dekan
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
7,136
Puanları
113
Konum
Elazığ
Aynı sorum bende mevcut'tu 2 ay sonra odin modu açınca gördüm. Para iadesi aldım.
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şub 2014
Mesajlar
15,239
Puanları
113
Konum
☛ ☾★ ☚
Aynı sorum bende mevcut'tu 2 ay sonra odin modu açınca gördüm. Para iadesi aldım.
Hepsiburada ürünler açılmadan gönderiliyor filan gibi bir yazı ile iade formu gönderdi bakalım gönderiyi yapıcam birazdan kargodan.
Hepsiburada'dan mı almıştın ürünü? Sorun olarak nasıl bir mesaj yazdın?
 

Tys23

Dekan
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
7,136
Puanları
113
Konum
Elazığ
Hepsiburada ürünler açılmadan gönderiliyor filan gibi bir yazı ile iade formu gönderdi bakalım gönderiyi yapıcam birazdan kargodan.
Hepsiburada'dan mı almıştın ürünü? Sorun olarak nasıl bir mesaj yazdın?
Evet hepsiburada'dan aldık. Cihazı alalı 2 ay oldu ancak cihazın knox sayacı artmış ve ancak ben cihaza herhangi bir root ve rom atma işlemi yapmadım dedim. İade almassanız tüketici hakem heyetine gider çözerim olayı dedim. Telefonu yurtiçi kargo ile yolladım parayı kart'a ayn gün iade ettiler.
 

ramazanyikici

Asistan
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
115
Puanları
18
Konum
İstanbul
Olayın çok yakın takipçisiyim İthalatçı garantili Dual Sim G5 modelini alacaktım hepsiburada'dan ancak aynı sorun 2 kere yaşanmış ise sürpriz olamaz bu.
 

hkndmrlp42

Profesör
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
1,614
Puanları
63
Hepsiburada kendi adıyla sattığı ithalatçı garantili ürünlerde problem çıktığı taktirde müşteri memnuniyeti için gerekli özeni gösteren bir firma. @Tys23 arkadaşın da başına geldiği gibi sorunu çözeceklerini ve seni memnun edecekleri kanaatindeyim. Aksi bir durumda hakem heyeti ile sorunu çözersin ancak HB için hoş bir durum olmaz. Takipteyim.
 

ramazanyikici

Asistan
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
115
Puanları
18
Konum
İstanbul
@hkndmrlp42 Elbette çözecekler ama yeni alacaklar için bu "Cihazlar rootlu geliyor istersen al sonra iade et." demek gibi bir şey oluyor
 

hkndmrlp42

Profesör
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
1,614
Puanları
63
@hkndmrlp42 Elbette çözecekler ama yeni alacaklar için bu "Cihazlar rootlu geliyor istersen al sonra iade et." demek gibi bir şey oluyor
Amacım hb sitesini savunmak veya "alın nasıl olsa çözecekler" demek istemedim. HB bu şekilde sorun yaşatmayı kendi de istemez ama bir problem olduğunda da genelde müşteriyi memnun edecek şekilde çözer. Ortada bir problem olduğu için çözmeleri gerektiğinden ve çözeceklerinden bahsetmemin sebebi HB markası kendi adını bu tarz olaylarla andırmak, hatırlatmak istemez. Birçok kullanıcı ithalatçi garantili ürünleri tercih ediyorsa HB adının güvenilirliği için ediyor.
 

Simsizz1905

Yasaklı
Yasaklı
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,029
Puanları
83
Konum
Yer
Bende hepsiburada satıcılı s6 almayı düşünüyodum.Tereddütte kaldım
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şub 2014
Mesajlar
15,239
Puanları
113
Konum
☛ ☾★ ☚
Arkadaşlar ürünü kargoya ilgili kargo numarası ile verdim. Ürün yarın ellerinde olur, bakalım neler olacak.
 
Katılım
28 Şub 2016
Mesajlar
148
Puanları
18
Konum
...
Peki hepsiburada satıcılı s6 alsammı
Adamları bıktırana kadar takipcisi olmak gerek sanırım.Bir de üstüne bastıra bastıra cihazın sıfır kapalı kutu vs olayını anlatmak gerek böyle gelir se tüketici haklarından yararlanarak dava felan da açabilirsin hb. iyi bir sitedir.Ama satış yapan marketlere dikkat etmek gerek.
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şub 2014
Mesajlar
15,239
Puanları
113
Konum
☛ ☾★ ☚
şikayetvar üzerinden oluşturduğum şikayet'te hepsiburada'ya ulaşmış durumda, durumu ithalatçıya bildirmişler sanırım. Bir sonraki aşama için kargonun hepsiburada'ya ulaşmasını bekliyoruz.
 

Simsizz1905

Yasaklı
Yasaklı
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,029
Puanları
83
Konum
Yer
şikayetvar üzerinden oluşturduğum şikayet'te hepsiburada'ya ulaşmış durumda, durumu ithalatçıya bildirmişler sanırım. Bir sonraki aşama için kargonun hepsiburada'ya ulaşmasını bekliyoruz.
İnşallah istediğin gibi sonuçlanır.
 

Sercan40

Profesör
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
1,735
Puanları
83
Konum
Çiçekdağı/KIRŞEHİR
Hocam öncelikle geçmiş olsun inşallah düzeltirsin sorununu...Valla forumda çoğu kişiye hepsiburadayı ve ithalatçı garantili telefon almayı önermiştim ama bundan sonra yapmamaya dikkat edecem vebal almak istemiyorum...Knox filan bilmeyen birisi alsa hiç haberi olmadan kullanacak yazık...
 

Odessa

Profesör
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
3,774
Puanları
83
Konum
Dünyanın Başkenti İstanbul
Benim de HB'ye telefon iadem olmuştu. Aldığım telefonun kutusunun dışı jelatinli, kutunun içinde yapıştırılmış barkod yırtıktı. Yani açılmış ve üstüne jelatin yapmışlar. Aradım, durumu anlattım. Kargo ile yolladım. İnceleme sonucu parayı aldım. Bir daha da telefon vb. ürünleri hayatta almam. Burada suç HB'nin. Sattığın ürünü kontrol edeceksin.
 
Üst
stat counter