İphone Xs max kronik sorunu ?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Grkm4life

Üyecik
Katılım
27 Kas 2018
Mesajlar
6
Puanları
3
Yurt dışından Xs Max 256 gb almış biri olarak,türkiyede garantisi görünen A2101 modelinden aldım. Hoş apple tr’ sitesinde de 1 yıl garantisi mevcut. Lakin çuvalla para verdiğin cihazın bozuk çıkması kabullenilemez.
Şöyle diyim bu cihazlarda batarya sorunu var, az da değil, cihaz elimde %30-50-60 aralığında (tamamen kendi kryfine göre) kapanıyor be şarj kablosu bağlanana kadar da açılmıyor. Kaldi ki şarja takıncada önce %10 sonra %50 gösteriyor, sistem check ypaınca batarya servise gönder diyor. Cihazi yurt dısında değişen kişilerde bu sorun tekrarlayabiliyor. Yada değişimde sonuç değil. Kaldi sıfır aldığın cihaz tamir görüyor ve hallolmuyorda, tam bir rezalet.
Apple tr garantisi olan cihaz daha satısa çıkmadıgı için hizmet verilenez diyen var, yedek parça elimizde var anlaşmalı servise gidin diyen var.Gittiğiniz serviste adam cihaza baktı Katar, amerika, honkong cihazlarına biz dokunamayız diyor, garantisi olsa dahi.
Oda ayrı bir kafa,
Adamlar dalga geçiyorlar, telefonu almayı düşünenler araştırsın bence, iyi forumlar
 

Grkm4life

Üyecik
Katılım
27 Kas 2018
Mesajlar
6
Puanları
3
Olay fark etmiyor ki apple tr”den aldıgım bir önceki cihazım olan iphone x”in satın alımının aynı günü, sürekli donma sorununu yazılımsal diyip cihazı bana geri vermelerini takiben, tüketici hakları aracılığıyla anca paramı almam da(7 ay da açıklandı o dava da) türkiye den alsakta durumun değişmediğinin göstergesi.
Kaldi ki bunun güvenli yer ile ne alakası var; güvensiz diye nitelendirdiğiniz yer new york apple mağazası mı ?
Sırf yorum yazmak için mi yazıyorsunuz yoksa çok derin düşüncelerinizi ben mi göremiyorum ?
 
Üst
stat counter