Lg optimus black sorunlar sorunlar !

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Granikos

Doçent
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
866
Puanları
18
ya rus alman farketmez bir ics gelsin hertürlü kurarız
madmex sende radyo var mı telefonda yani bende suan v20 d yüklü ama radyoyu telefon aldıgımdan beri bulamadım elefonun kendi özelliklerinde var radyo ama bulamıyorum yoksa eger internetsiz bir radio indirebiir mi,yim
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
2,606
Puanları
0
madmex sende radyo var mı telefonda yani bende suan v20 d yüklü ama radyoyu telefon aldıgımdan beri bulamadım elefonun kendi özelliklerinde var radyo ama bulamıyorum yoksa eger internetsiz bir radio indirebiir mi,yim
Orjinal Türk romlarında yok , TRT ile anlaşamamışlar galiba.
Alman ve diğer ülke romlarında var.
 

technomind

NamıDeğerBenCeza
Onursal Üye
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
5,179
Puanları
48
Konum
İstanbuL
LG güncellemesi gelecek gibi duruyor arkadaşlar tamda eminde değilimde :D sallamasyon haberde vermek istemiyorum :p ya lg nin yabancı bir sitesinde haberi yazmıştı. Lg destek hattına ilettim bununla alakalı bir çalışma var ancak kesin olarak bilgimiz yok dediler :S
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
merhaba benm srunum ne karşdan mesaj geliyr ne de ben atabilyrm ne yapmam gerek iletilmyr
 

technomind

NamıDeğerBenCeza
Onursal Üye
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
5,179
Puanları
48
Konum
İstanbuL
Aynen madmex 'in dediği gibi operatör ayarlarını bi kontrol ettir.
 

technomind

NamıDeğerBenCeza
Onursal Üye
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
5,179
Puanları
48
Konum
İstanbuL
Sen hangi versiyonu kullandığını söyle sana rootlu bir rom verelim onu kur tamamdır ? olur mu.. Çünkü bazı romlar root edilmiyor. :S
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
866
Puanları
18
Sen hangi versiyonu kullandığını söyle sana rootlu bir rom verelim onu kur tamamdır ? olur mu.. Çünkü bazı romlar root edilmiyor. :S
ben v20d kullanıyorum bana herşeyi takır takır çalışan mükemmel bir rom bul avatarını öpcem :D
 

thekillingroad

Profesör
Katılım
10 Eyl 2012
Mesajlar
1,516
Puanları
38
peki kardeşim bu ics romunu nasıl yükliyicem bu rom düzgün çalışıyor mu ve bu romu yükledikten sonra telefonum android 4.0 isteyen uygulamalarıda yükler mi
ROM'u nasıl yükleyeceğim derken? Custom ROM yükleme konusunda tecrübeli değilsen bir iki gününü sadece kaynakları okuyarak geçirmeni tavsiye ederim. Sallapati yaparken telefonu eline almak istemezsin sanırım. :) İngilizcen varsa XDA'deki kaynaklar yeter de artar : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1396091
Eğer İngilizcen yoksa nokta atışı bir yer göstermem malesef mümkün değil, LG özelinde çok fazla bilgi sahibi değilim, ama Google her zaman mükemmel bir üründür. Optimus satışları hakettiği kadar olmasa da oldukça iyi Türkiye'de, mutlaka kaynak hazırlayanlar çıkmıştır.

ICS'e geçtikten sonra uygulamaların büyük kısmı sorunsuz çalışacaktır zira çok nadir güncellenen, çok özel yapılmış falan cins bir uygulaman yoksa çoğu ICS desteği veriyor artık. Merak ettiğin spesifik uygulamalar varsa da PlayStore'dan uygulamanın bilgilerini inceleyebilir ve oradaki kullanıcı yorumlarına bakabilirsin.
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
866
Puanları
18
ROM'u nasıl yükleyeceğim derken? Custom ROM yükleme konusunda tecrübeli değilsen bir iki gününü sadece kaynakları okuyarak geçirmeni tavsiye ederim. Sallapati yaparken telefonu eline almak istemezsin sanırım. :) İngilizcen varsa XDA'deki kaynaklar yeter de artar : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1396091
Eğer İngilizcen yoksa nokta atışı bir yer göstermem malesef mümkün değil, LG özelinde çok fazla bilgi sahibi değilim, ama Google her zaman mükemmel bir üründür. Optimus satışları hakettiği kadar olmasa da oldukça iyi Türkiye'de, mutlaka kaynak hazırlayanlar çıkmıştır.

ICS'e geçtikten sonra uygulamaların büyük kısmı sorunsuz çalışacaktır zira çok nadir güncellenen, çok özel yapılmış falan cins bir uygulaman yoksa çoğu ICS desteği veriyor artık. Merak ettiğin spesifik uygulamalar varsa da PlayStore'dan uygulamanın bilgilerini inceleyebilir ve oradaki kullanıcı yorumlarına bakabilirsin.
peki teşekkürler en iyisi technomind gelsin belki o msn den filan gösterir :D
 

thekillingroad

Profesör
Katılım
10 Eyl 2012
Mesajlar
1,516
Puanları
38
MSN'den falan göstermeyle kalkışacaksan Custom ROM işine.. Bilemedim şimdi. =)
Aynı şehirlerdeyseniz git bir çay ısmarla da öyle beraber yapın bari. Gerçi sana yolladığım linkte unbrick script diyor ama, LG'de brick'i yazılımla açabiliyolarsa oh mis valla.
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
866
Puanları
18
MSN'den falan göstermeyle kalkışacaksan Custom ROM işine.. Bilemedim şimdi. =)
Aynı şehirlerdeyseniz git bir çay ısmarla da öyle beraber yapın bari. Gerçi sana yolladığım linkte unbrick script diyor ama, LG'de brick'i yazılımla açabiliyolarsa oh mis valla.
valla kardeş bu işten hiç anladığım yok ilk defa yapicam ama bakalım
 

thekillingroad

Profesör
Katılım
10 Eyl 2012
Mesajlar
1,516
Puanları
38
Dikkatli ol, bir de geri orijinale çevirme konusunda da birşeyler kurcala, garantiye yollaman gerekirse diye.
 
Üst
stat counter