LinkedIn, Drawbridge şirketini satın alarak reklam hedefleme ve kullanıcı davranışları konusundaki eksikliklerini kapatmayı planlıyor

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Ege ERKEK

Üyecik
Katılım
29 May 2019
Mesajlar
5
Puanları
1
Konum
Kanada
İnsan merkezli bir kimlik yönetimi şirketi olan Drawbridge'in teknolojisini kullanmak isteyen LinkedIn, reklam konusunda içerik yönetimi projeleri ile kitle hedefleme çalışmalarından daha verimli sonuçlar almak adına planlar yapıyor ve kullanıcı davranışlarının tanımlanması hususunda kullanılan dijital özelliklerin iyileştirilmesini istiyor. Microsoft'a bağlı olan şirket, eşleşmiş hedef kitleler üzerinde yapılan çalışmalara ve kitle ağı kampanyalarına erişimin daha çok sağlanabilmesi için Drawbridge firmasının altyapısını kullanmaya hazırlanıyor.

LinkedIn, 28 Mayıs Salı günü yaptığı açıklamada; pazarlama, müşteri deneyimi ve güvenlik çözümleri meselelerindeki eksikliklerini gidermek amacıyla yapay zekâ ve makine öğrenimi teknolojilerini kullanmak için bir kimlik çözümleme platformu olan Drawbridge ile satın alma anlaşması yaptığını duyurdu. Bu bilgi birikimleriyle beraber pazarlamacıların lehine bir çalışma yapmayı düşünen LinkedIn, reklam etkileşimleri ile yatırımların geri dönüşü anlamına gelen yatırım getirilerini artırmaya yönelmiş bir halde reklam stratejilerini geliştirmeye devam ediyor.



LinkedIn servisinde çalışan sözcülerden biri, bu konuda şöyle bir açıklamada bulundu: "Drawbridge şirketinin kodlamaları, bizim "LinkedIn Marketing Solutions" olarak adlandırdığımız ürün portföyüne entegre edildiğinde bu durum reklam veren kişilere iki şekilde yarar sağlayacak:

1 - LinkedIn’in eşleşmiş kitleler projeleri ve kitle ağı kampanyaları sayesinde daha iyi bir erişim servisi mevcut olacak.

2 - "LinkedIn kanalları ve cihazları" platformu, reklam verenlere, daha iyi bir kitle hedefleme sistemiyle birlikte, kendi verdikleri reklamların sonuçlarını ölçmelerine olanak sağlayacak bir özellik sunacak.

Kimlik yönetimi şirketinin altyapısı hakkında konuşan ilgili basın sözcüsü, sözlerini şöyle tamamladı: " Verilerimize göre reklam etkileşimlerimizin çoğunluğu mobil hesaplardan sağlanıyor ancak reklamlarla ilgili aldığımız dönüşümlerimizin çoğu masaüstü platformlarından gelmeye devam ediyor. Drawbridge’in teknolojisi, mobil ve masaüstü deneyimlerimizi birbirine daha iyi bağlamamız için bize yardımcı olacak."

Amerika Birleşik Devletleri'nin en gözde iş platformu, reklam teklifleri konusundaki çalışmalarına istikrarlı bir şekilde devam ediyor.

Forum geleneklerine uygun olarak orijinal haber adresini şuraya bırakıyorum: LinkedIn looks to improve ad targeting, attribution capabilities with Drawbridge acquisition - Marketing Land
 
Üst
stat counter