Misafir Sorunsalı

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Bi ıssırabilsem

Profesör
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
2,215
Puanları
113
Misafirde 2'buçuk saatden önce kalkmıyor ki ya akşam olsa uyucam falan der girersin odana da sabah yani.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
53,269
Puanları
113
biz şifre vermiyoruz grezimonk mac filitresi koymuş kimseye şifre vermiyoruz zaten Şanlı Urfa plaka kodu kadar karekter var herşey var şifrede...
elle girmek ölüm.
 

awda00

Asistan
Katılım
27 Ağu 2018
Mesajlar
271
Puanları
28
biz şifre vermiyoruz grezimonk mac filitresi koymuş kimseye şifre vermiyoruz zaten Şanlı Urfa plaka kodu kadar karekter var herşey var şifrede...
elle girmek ölüm.
Ben mac filitresini yapmadım direkt kablosuzu kapattım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Eveeettt sonunda çoğu gitti sadece wifi isteyen kızlar kaldı.Çok mutluyum
 

<<Dkn nyz>>

Dekan
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
8,015
Puanları
113
Konum
Ankara
Valla benim akrabam ve tanıdıklarım hiç böyle yapmadı zisin tanıdıklar sıkıntılı galiba odanın kapısına sürgü al tak
 

Obenfuhrer

Asistan
Katılım
12 Ara 2017
Mesajlar
168
Puanları
28
Konum
Kehlsteinhaus
Forumu ergenler basmış. Konu açarken velisinden izin kağıdı almak lazım artık. Saçma sapan muhabbetler görmekten bıktım artık.
 
  • Beğen
Reactions: POH

awda00

Asistan
Katılım
27 Ağu 2018
Mesajlar
271
Puanları
28
Forumu ergenler basmış. Konu açarken velisinden izin kağıdı almak lazım artık. Saçma sapan muhabbetler görmekten bıktım artık.
Velimden reşit olmadığım için bir izin belgesi aldım.Foruma girebilmek ve saçma sapan muhabbetler yapmak için.
 

medler63

Üyecik
Katılım
28 Ocak 2018
Mesajlar
17
Puanları
3
Konum
şanlıurfa
çık dışarda biraz gez , iki saat sonra eve gel, evet misafirler biraz rahatmış ama sonuçta misafire saygısızlık örf ve adetlerimize ters,ayıp, idare edecen
 

awda00

Asistan
Katılım
27 Ağu 2018
Mesajlar
271
Puanları
28
çık dışarda biraz gez , iki saat sonra eve gel, evet misafirler biraz rahatmış ama sonuçta misafire saygısızlık örf ve adetlerimize ters,ayıp, idare edecen
Dışarı çıkarsam çok kötü şeyler olabilirdi o gün çıkacaktım iyi ki çıkmamışım.
 
Üst
stat counter