Net paylaşımı

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Katılım
4 Tem 2017
Mesajlar
41
Puanları
8
Konum
İstanbul
!!!ACİL YARDIM!!! Arkadaşlar biz internet bağlatmaya karar verdik araştırırken aklımıza komşumuz geldi.Komşumuz da internet bağlatmak istiyordu.Biz sorduk ve anlaştık 24 mbit alacaktık.Ben bilgi almak için müşteri hizmetlerini aradım.Kadın konuştu konuştu en son alma kısmına geldi.Normal fiyattan 5 TL daha fazla söyledi.Bende 5 TL 5 TL dir diye konuyu yokuşa sürüp telefonu kapatmayı düşündüm.Kadına diyorum sonra arasam olurmu diyor niye şimdi değil,diyorum kullanacağım kişilere sorucam diyor ben hatta beklerim.Ben de ilk kez karşılaştığım için böyle bir tiple en son ağzımdan kaçırdım komşularla kullancaz evde yoklar diye,demez olaydım.Kadın hemen:
-"beyefendi bu yasal değil..." Derken ben ne hata yaptığımı anlayıp telefonu suratına kapattım.Kadın daha aramadı.bide üstüne gittim hemen internetten başvuru yaptım.Sizce interneti bağlasan sıkıntı olur mu?
 

Melih Beyefendi

Asistan
Katılım
18 Tem 2019
Mesajlar
326
Puanları
43
Konum
İSTANBUL/Sultangazi (Türkiye Cumhuriyeti)
!!!ACİL YARDIM!!! Arkadaşlar biz internet bağlatmaya karar verdik araştırırken aklımıza komşumuz geldi.Komşumuz da internet bağlatmak istiyordu.Biz sorduk ve anlaştık 24 mbit alacaktık.Ben bilgi almak için müşteri hizmetlerini aradım.Kadın konuştu konuştu en son alma kısmına geldi.Normal fiyattan 5 TL daha fazla söyledi.Bende 5 TL 5 TL dir diye konuyu yokuşa sürüp telefonu kapatmayı düşündüm.Kadına diyorum sonra arasam olurmu diyor niye şimdi değil,diyorum kullanacağım kişilere sorucam diyor ben hatta beklerim.Ben de ilk kez karşılaştığım için böyle bir tiple en son ağzımdan kaçırdım komşularla kullancaz evde yoklar diye,demez olaydım.Kadın hemen:
-"beyefendi bu yasal değil..." Derken ben ne hata yaptığımı anlayıp telefonu suratına kapattım.Kadın daha aramadı.bide üstüne gittim hemen internetten başvuru yaptım.Sizce interneti bağlasan sıkıntı olur mu?
Hocam yasal değil demiş kadın. Bağlatırsanız (eğer kendiniz kullanacaksanız) bir şey olmaz. Ama komşunuz ile kullanırsanız sıkıntı çıkabilir.
 
Katılım
4 Tem 2017
Mesajlar
41
Puanları
8
Konum
İstanbul
Hocam yasal değil demiş kadın. Bağlatırsanız (eğer kendiniz kullanacaksanız) bir şey olmaz. Ama komşunuz ile kullanırsanız sıkıntı çıkabilir.
Ama nereden anlayacaklar ki sonuç olarak kablosuz olarak bağlanacak
Mesaj otomatik birleştirildi:

Edit: Bu arada kadın işlem yapmak için babamın adını, ve bizim dairemize kadar adresimizi aldı buna göre bir değerlendirme yaparsanız sevinirim.
 

Melih Beyefendi

Asistan
Katılım
18 Tem 2019
Mesajlar
326
Puanları
43
Konum
İSTANBUL/Sultangazi (Türkiye Cumhuriyeti)
Ama nereden anlayacaklar ki sonuç olarak kablosuz olarak bağlanacak
Mesaj otomatik birleştirildi:

Edit: Bu arada kadın işlem yapmak için babamın adını, ve bizim dairemize kadar adresimizi aldı buna göre bir değerlendirme yaparsanız sevinirim.
Hocam o zaman siz kendi internetinizi bağlatın. Komşunuz da farklı 1 internet bağlatsın. O zaman sorun olmaz merak etmeyin. Adres bilgileri internete kayıt için gerekir.
 

Samet UCA

.Net Geliştiricisi
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
2,164
Puanları
113
Konum
İstanbul
Bu konuda bir kayıt tutmayacakları için bir sonra ki aramanızda onlar için yeni biri olacaksınız. Yasal prosedüre gelince bu işin cezası olsa memlekette adam kalmazdı. Aşağı yukarı bir çok mahallede insanlar internetlerini bu şekilde ortak kullanıyorlar. Tabi sağlayıcılarda kendilerine göre haklı bir interneti 1 kişiye satmak var 10 kişiye satmak var.
 
Katılım
4 Tem 2017
Mesajlar
41
Puanları
8
Konum
İstanbul
Bu konuda bir kayıt tutmayacakları için bir sonra ki aramanızda onlar için yeni biri olacaksınız. Yasal prosedüre gelince bu işin cezası olsa memlekette adam kalmazdı. Aşağı yukarı bir çok mahallede insanlar internetlerini bu şekilde ortak kullanıyorlar. Tabi sağlayıcılarda kendilerine göre haklı bir interneti 1 kişiye satmak var 10 kişiye satmak var.
Yani benim adresimi ve telefonumu kaydetmedi mi diyorsunuz?
Ama biliyoruz ki görüşmeler kayıt altında tutuluyor.
Benim için bir risk teşkil eder mi?
Yada ben bunu ağzımdan kaçırdım diye yine de komşumla paylaşırsam anlamaları daha kolay olur ve bir anda dava ile karşılaşma durumum nedir?
Bu arada komşu diyorum da 10 senelik komşumuz benim teyzem gibidir güvenim sonsuz güven konusunda hiçbir sıkıntımız yok
 

Samet UCA

.Net Geliştiricisi
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
2,164
Puanları
113
Konum
İstanbul
Yani benim adresimi ve telefonumu kaydetmedi mi diyorsunuz?
Ama biliyoruz ki görüşmeler kayıt altında tutuluyor.
Benim için bir risk teşkil eder mi?
Yada ben bunu ağzımdan kaçırdım diye yine de komşumla paylaşırsam anlamaları daha kolay olur ve bir anda dava ile karşılaşma durumum nedir?
Bu arada komşu diyorum da 10 senelik komşumuz benim teyzem gibidir güvenim sonsuz güven konusunda hiçbir sıkıntımız yok
Hiç bir problem olmaz merak etmeyin.
 
Üst
stat counter