Türkiye V20c versiyon hakkında

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kas 2011
Mesajlar
875
Puanları
18
Arkadaşlar V20c yükledim birkaç gün önce. Ve V20a yüklü iken mıknatıs gibi gps vardı. Şuan gps yok desem yeridir.
Sygic ve Google map ile denemeler yaptım. Hatta Boğaziçi köprüsünde dahi yakalayamadı ki trafik vardı yeterli süreye sahiptim.
Açıkcası V20c yi tavsiye etmiyorum. tuşların titreşimle geri bildirimide zaten çok zayıf ve ram kullanımını beğenmedim.
Gördüğüm düzeltme olarak, numara çevirici her tuşa basışta rehberi tararken gecikiyordu. Şuan daha akıcı olmuş.
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
866
Puanları
18
Arkadaşlar V20c yükledim birkaç gün önce. Ve V20a yüklü iken mıknatıs gibi gps vardı. Şuan gps yok desem yeridir.
Sygic ve Google map ile denemeler yaptım. Hatta Boğaziçi köprüsünde dahi yakalayamadı ki trafik vardı yeterli süreye sahiptim.
Açıkcası V20c yi tavsiye etmiyorum. tuşların titreşimle geri bildirimide zaten çok zayıf ve ram kullanımını beğenmedim.
Gördüğüm düzeltme olarak, numara çevirici her tuşa basışta rehberi tararken gecikiyordu. Şuan daha akıcı olmuş.
birşey sormak istiyorum telefonun romunu yükseltirken 250 mb bişi indiriyor onu sd karta mı indiriyor indirdim ben boş yer yoktu sd karta baktım hayla v20b de bugün internetten video filan izledim bir baktm boş ram 30 mb telefon kasılmaya basladı çok gıcık oldum htc desire hd alsaydım keske yav böyle uygulamalar açıkken 100 mb dan fazla ram tutan rom var mı bir bilgin var mı
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
2,606
Puanları
0
birşey sormak istiyorum telefonun romunu yükseltirken 250 mb bişi indiriyor onu sd karta mı indiriyor indirdim ben boş yer yoktu sd karta baktım hayla v20b de bugün internetten video filan izledim bir baktm boş ram 30 mb telefon kasılmaya basladı çok gıcık oldum htc desire hd alsaydım keske yav böyle uygulamalar açıkken 100 mb dan fazla ram tutan rom var mı bir bilgin var mı
bende 150-200 boş ram var hiç kasmadı beni.
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
866
Puanları
18
bende 150-200 boş ram var hiç kasmadı beni.
film video izlerken filan mı o kadar kalıyor yani açıktayken bende dün 30 mb kaldı delirdim onu görünce snn romu nasıl yükliyicem herşey stabil mi senn kullandıgın romda
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
2,606
Puanları
0
film video izlerken filan mı o kadar kalıyor yani açıktayken bende dün 30 mb kaldı delirdim onu görünce snn romu nasıl yükliyicem herşey stabil mi senn kullandıgın romda
Alman 20b romu boşta 150-200 ram bırakmaktaydı ,
Şuan rus 20c kullanıyorum 130-160 ram kalıyor bir kasma yok
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kas 2011
Mesajlar
875
Puanları
18
film video izlerken filan mı o kadar kalıyor yani açıktayken bende dün 30 mb kaldı delirdim onu görünce snn romu nasıl yükliyicem herşey stabil mi senn kullandıgın romda
bende 150-200 boş ram var hiç kasmadı beni.
Bende de 150-200 mb vardı. Ancak programlar yükledim.5 adet go launcher ve 4 adet farklı program çalışıyor. 60-90 mb aralığında gidip geliyor.

Bugün farklı bir rom yükleyeceğim. Yerinde olsam 20b de kalırdım.rom u internetten pc ye indirip kdz ile yükledim.
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
866
Puanları
18
desire hd almadıgıma şimdi gerçekten pişman oldum
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
2,606
Puanları
0
ram in bu kadar sıkıntı olabilecegini düsünememistim sense ye çok stabil diyolardı ve ram i az kullanıyormus
Sense'de iyi , Desire HD de iyidi test etme olanağm oldu. Ama F/p olarak Black'i değişmem , sadece yazılımsal sıkıntıları var ama aşılamayacak durumlar değil bana kalırsa en az htc kadar sağlam cihaz.
 

groks

Üyecik
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
26
Puanları
0
bende v20c kullanıyorum ve o kadarda pişman değilim. telefon hızı iyi en az 100mb ram bırkıo bende. bi tek root yapamadım o kadar
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
2,606
Puanları
0
bende v20c kullanıyorum ve o kadarda pişman değilim. telefon hızı iyi en az 100mb ram bırkıo bende. bi tek root yapamadım o kadar
yaw nasıl root yapamadın :)

İlk etap ta sd cartına super useri yükle zipli olarak sonra smart flash tool ile 20c yi kurduğun zaman tel. açılıp kapanıyor ilk ekrana siyah ekran çıkıyor seçim yapabileceğin install sd card diyorsun - ordan dosyaların çıkıyor sd kartta attığın süperuseri seçiyorsun biraz alta kaydırdığında yesi seçip cihazı rootlamş oluyordun çok zor değil aslında
 

groks

Üyecik
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
26
Puanları
0
Bilmiyorum. smart flash tool ile o dediklerini yapıyorum. fakat bedne hiç yes çıkmadı. bütün seçenekler no'yu gösteriyordu.
 

groks

Üyecik
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
26
Puanları
0
Son 3 günde attığım kaçıncı format sayamadım. artık alışkanlık oldu. Sabah akşam 1 tane atıyorum. Evet şimdi yes'i gördüm ve yükledim. inşallah root olmuştur. emeği geçen herkse teşekkrüler.
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
2,606
Puanları
0
Son 3 günde attığım kaçıncı format sayamadım. artık alışkanlık oldu. Sabah akşam 1 tane atıyorum. Evet şimdi yes'i gördüm ve yükledim. inşallah root olmuştur. emeği geçen herkse teşekkrüler.
indirlenler içine bak menüde super user görüyorsan olmuştur ve Titanium back up indir ve silmek istediğin herşey silinebiliyor.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.keramidas.TitaniumBackup&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5rZXJhbWlkYXMuVGl0YW5pdW1CYWNrdXAiXQ..
 

groks

Üyecik
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
26
Puanları
0
Ya bu formattan sonra bizim uygulamalar kalsa olmuyo mu bunun bi yolu yok mu? Google Play uygulamalarını sd karta yüklesek olmaz mı?
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kas 2011
Mesajlar
875
Puanları
18
V20c yükledim ancak gps uyduya kilitlenemiyor. sizde durum nasıl? Europe open v20o yükledim.harika bir rom. tek sorun gene gps.farklı romlar da denedim. ama gps sorunu almanya dışındakilerde yaptı. alman romuda zar zor yakalıyor :S
 

groks

Üyecik
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
26
Puanları
0
Orjinal official romda sorun yok. romunu factory reset atmadan onun uzerinden yukle bi dene Ben onda hic siknti cekmedim
 
Üst
stat counter