cmd

  1. M

    Cmd hatası

    Arkadaşlar bu sıkıntıyı hep yaşıyorum bu sorun yüzünden cmd deki işlerimi doğru düzgün halledemiyorum cmdye bişey yazınca ekrana bu yer geliyo ve başka şeyler yazmaya devam edemiyorum
  2. E

    Windows hesap sorunu

    Ben her laptopu açtığımda 2 tane aynı hesap çıkıyordu ben doğru olana giriyorum tabi digerine hiçbir şekilde giremiyorum.sonra Cmdden net user Can /DELETE yaptım ki giremedigim silinsin diye şuanda doğru olan hesaba şifre doğru olsa bile giriş yapamıyorum bu arada iki hesabın adida Can Karslı'ydı
  3. G

    CS GO Dedicated Steamcmd Server Hatası

    Merhaba arkadaşlar 1-2 haftadır uğraştığım ama çözemediğim bir sorunum var. CS GO da bir server açmak istiyorum fakat bu hatası alıyorum. Acaba bir çözümü var mı engine.dll i internetten bulup dosyalara felan attım bir türlü çözemedim. Yaşayan arkadaşlar ve sorunun çözümünü bilenler var ise...
  4. xShadowNinja

    IP'imi bulamıyorum.

    CMD yi açıyorum, ipconfig kodunu giriyorum, yerel ağ bağlantısı kesildi... 2. yerel ağ bağlantısı diye bir yer geliyor zaten o ip de yanlış. ben LAN sunucusundan kardeşimle oynuyordum fakat artık oynayamıyorum acaba nedendir bu?
  5. mertcigsar

    Batch'tan "rd /s /q" Komutu ile Dosyalarımı Sildim Napabilirim?

    Bir bat dosyası açıp yanlışlıkla rd /s /q komutunu başka birşey için kullanacakken masaüstümü sildim. Bir çözümü olan var mı? İşletim Sistemi Windows 10 Enterprise
  6. Emre Budak

    Linux Konsol Komutları!

    Merhaba SDN takipçileri; Bugün sizlere uzun ancak forumda olması gereken bir konu olduğunu düşündüğüm ve @eronis 'e sevgiler ile itaaf ettiğim Linux Konsol Komutlarını paylaşıyorum. DİKKAT BAYA UZUN HARBİDEN :) Çoğu komut yanına -h veya –help yazıldığında küçük bir bilgi verir. Buna ek...
  7. Emre Budak

    Bilinen Tüm Cmd Komutları! (Neredeyse Hepsi)

    Merhaba SDN takipçileri; Bugün sizlere bilinen CMD komutlarını derledik. Yardımcı olursa ne mutlu bize. başlat > çalıştır > cmd > shutdown – s = sistemi 30 sn sonra kapatır başlat > çalıştır > cmd > shutdown -r = sistemi restart eder . başlat > çalıştır > cmd > shutdown -l = o anki mevcut...
  8. Halktan Biri

    Komut Sistemi Araçları(Yararlı Araçlar ve Bir Süpriz Özellik)

    Merhaba arkadaşlar. Forumdaki @Scalh isimli arkadaşımızın hazırlamış olduğu "Komut Sistemi Araçları" isimli bir bat dosyası vardı. Ben de bu bat dosyasına eklemeler ve düzenlemeler yaptım. Ve size sunmak istiyorum. :) Bu bat dosyası içerisinde bazı yararlı araçlar barındırıyor. Örneğin SSD...
  9. S

    Bilgisayarımda Dolaşırken Trojan Olmadıgı Halde Biseyler oluor

    merhaba bundan yaklasik 3 gun once bilgisayarda dolasiodum bluestacks indirodum indirmeyi 2 dk duraklattim bi baktim indirme devam ediyor neyse dedim iste sonra indirdim kurdum bu arada orji sitesinden indiriodum kendi kendine torrenti ve reklam atti pc hemen neti kestim baktim virus falan da...
  10. E

    Paket kaybı %100 Bazı Cmd Komutları Çalışmıyor Nedendir?

    Öncelikle herkese merhaba.Konuyu yanlış yere açmış olabilirim baya dikkat ettim ama açarken bilemiyorum neyse hemen sorunumu anlatıyorum. Sorunun en başı yeni yapılan oturduğumuz bina, (yeni ama gözünüzde öyle villa felan canlanmasın normal bina ama yeni yapılmış) çoğunuz bildiği gibi kutu...
  11. arif1907

    Windows Cmd Komutlar Unzip Komutu Hk.!

    Merhaba; Abiler Ben Bir klasördeki zip dosyalarını çıkartmak için nasıl bir komut kullanmam gerek, örneğin p:\Yedek klasründe 3 tane zip li dosya var bu dosyaları çıkartmak için komut ne yazmam gerek teşekkürler. Saygılarımla;
  12. Halktan Biri

    OVERRIDE Parametresi Nedir? (Windows Cmd)

    Merhabalar. OVERRIDE parametresi nedir? Bilenler cevap verebilir mi? Cmd'de diskpart ile disk bölümünü silmeye çalışırken şöyle bir hata aldım: @Ben Kenobi Yardım edebilir misiniz? İlk defa karşılaştım. Bu nedir?
  13. farukdogan

    Windows'ta CMD ile kullanıcı hesabı yönetimi

    Windows’ta Komut İstemi yardımıyla bilgisayara yeni bir kullanıcı ekleyebilir veya var olan bir kullanıcıyı silebilirsiniz. Bunun için aşağıdaki adımları uygulayın. İlk olarak oluşturmak istediğiniz kullanıcı adını ve şifrenizi belirleyin, burada örnek olarak test isimli bir kullanıcı...
  14. BedirhanBahceci

    Cmd sorunu

    Merhaba arkadaşlar. Herhangi bir işle uğraşırken yaklışık 30 dk bazen 1 saat arayla cmd ekranı gelip kapanıyor bunun nedeni ve çözümünü bilen var mı ?
  15. yasin8619

    windows her açıldığında cmd.exe açılıyor

    windows 10 (64bit) işletim sistemim var Windows her açıldığında siyah ekran yani cmd.exe açılıyor ve kapanmıyor, ben kapatıyorum. bu neden oluyor ve bunu nasıl normale çevirebilirim?
  16. strongnation

    (Ekran Görüntüsü Vardır) CMD'den Hotspot Yapma ve Masaüstüne Kısayol Oluşturma

    Öncelikle merhabalar. Bugün sizlere Wi-Fi kartınız yani laptop veya masaüstünüz için hotspot oluşturmayı,ve masaüstüne kısayol oluşturmayı göstereceğim. Adım 1 - Windows Tuşu + X basarak Komut İstemi (Yönetici) programını açıyoruz. Adım 2 - netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid="BURAYA...
Üst
stat counter