gaming

  1. T

    MSi ram mi yoksa ekran kartımı ?

    Msi bir marka bilgisayar almaya karar verdim ve bu modele rastladım fiyatı ve özellikleri dikkatimi çekti sizce alınır mı yoksa bunun yerine Gl serisi daha mı mantıklı ? MSI PE60 6QE-407XTR GTX 960M Notebook MSI GL72 6QD-077XTR i7-6700HQ 16GB 128GB SSD 1TB 2GB GTX950M 17.3 FreeDos
  2. FOM

    İphone 7 Oyun (Gaming) Test

  3. F

    3000 tl ile 4000 tl arası notebook tavsiyesi ?

    Oyunlarda bana sıkıntı çıkartmayacak bir notebook arıyorum bütçem en fazla 4100 veya 4200 önerebileceğiniz markalar ve modeller neler ? ben bir tane buldum msi marka sizce iş görür mü ? MSI PE60 6QE-407XTR GTX 960M Notebook
  4. F

    Notebook Tavsiyesi ? GTA V ve WatchDogs için ?

    Üniversite başladı arkadaşlar notebook biraz eskimeye başladı ? öyle boş günlerde sabaha kadar gta 5 tarzında oyunları açıcak bir notebook arıyom ? bir tane buldum sizce işimi görür mü ? Asus X550VX-DM254DC i7-6700HQ 12GB 1TB 4GB GTX950M 15.6 FreeDos
  5. T

    Bilgisayar mühendisliği için notebook tavsiye ?

    Sakarya üniversitesi bilgisayar mühendisliğini kazandım arkadaşlar yaz boyu biriktirdiğim parayla bir notebook alıcam ama iki marka arasında kaldım Msi ve Asus modellerin arasında çok bir fiyat farkı yok ? ASUS GL702VT-GC090TC i7-6700HQ 8GB 1TB 128GB SSD 3GB GTX970M 17.3 Windows 10 MSI GE72...
  6. kaganozbas

    50 Tl'ye Kadar Mouse Önerisi

    Arkadaşlar Cs:GO, Battle Field Bad Company 2, gibi FPS oyunlarında üzmeyecek bir mouse tavsiyesi istiyorum50 tl den ucuz da olabilir çok hardcore bir şey istemiyorum yardımcı olur musunuz hiç anlamam.
  7. M

    Msi Gaming Serisi ile Asus Gaming serisi ?

    İki notebook arasında kaldım sizce hangisi olmalı biri msi ın gaming serisi diğeri ise asus modeller burda bir kontrol ederseniz ? ASUS GL702VT-GC090TC i7-6700HQ 8GB 1TB 128GB SSD 3GB GTX970M 17.3 Windows 10 MSI GE72 Apache Pro 6QF-017TR GTX 970M Notebook
  8. efe.sdn

    Monster Tulpar Gtx1060 mi Gtx1070 mi?

    Dostlar merhaba Tulpar T7 V8.1 17.3" almayı düşünüyorum. Yeni çıkan GTX 10 serisinden 1060 ve 1070 modelinden bir tanesini tercih edeceğim. 1080 için fiyat çok üst seviyelerde. Kısaca genel donanımından bahsedeyim 17.3" Full HD 1920x1080 G-SYNC IPS Mat LED Ekran Intel® Skylake Core™...
  9. okinkurt

    Benq & Zowie iş birliği ile ortaya çıkan Benq XL 2735

    5 yıllık iş birliğinin sonrasında Benq sonunda oyun ekipmanları üreticisi zowie markasını satın aldı . Şirketten çıkan bütün gaming platforumundaki ürünleri zowie ismini taşıyacak XL serisi monitörlerde buna dahildir E-sports özelliğine sahip monitörlerden birisi olup zowie adı altında çıkacak...
  10. Selim Soykan

    3500-4000 notebook tavsiyesi ?

    Msi in pe serisini düşünmekteyim ancak gl ve ge serileride çok fazla dikkat çekmekte tek sıkıntım taşınma ve ağırlıktan doğacak sıkıntılar ? MSI PE70 6QE-234XTR GTX 960M Notebook MSI GE72 Apache Pro 6QD-267XTR GTX 960M Notebook bu iki model sizce hangisi daha mantıklı olur ?
  11. pazepolder

    Logitech G105 'in yanına hangi mouse yakışır?

    Beyler klavyemden gayet memnunum ancak mouse'umdan artık sıkıldım sorun çıkarıyor ara sıra (sgm x7) .Klavyenin yanına yakışacak bir mouse önerin bende değerlendireyim Bütçe 200'ü aşmasın bekliyorum yorumlarınızı
  12. M

    Gaming Laptop

    Arkadaşlar 2500 lira civarı laptop bakıyorum sizce bu nasıl ? Lenovo E460 20ETA010TX i5-6200 4G 500G 14 W7/W10P ::
  13. SVD34

    Intel Core i5 6600 & Nvidia GTX 1070 Tabanlı Oyun Sistemi Topladım Sizce Performansı Nasıl olur ?

    Sistem: Core i5-6600 3.3GHz Quad-Core, GeForce GTX 1070 8GB Founders Edition, SPEC-ALPHA ATX Mid Tower - System Build - PCPartPicker CPU: Intel Core i5 6600 Skylake CPU Soğutucu: Corsair H80i V2 Anakart: MSI B150 Gaming M3 Bellek: Kingston Fury 16GB (2X8) DDR4 2400MHz GPU: Nvidia GTX 1070 SSD...
  14. M

    Nvidia Driver yüklemeye çalışırken hata veriyor !

    Merhaba ben laptopumda yüklenmiş olan beta nvidia sürücüsü yerine en son normal sürümü yüklemek için bilgisayarımdaki tüm nvidia ile alakalı şeyleri sildim ondan sonra driverı yüklemeye çalıştığımda bu grafik sürücüsüne uygun donanım bulunamadı hatası aldım lütfen yardım edin driverin sürümünü...
  15. M

    Oyun notebookumda video çekerken obs kasıyor !

    Yeni aldığım oyun bilgisayarımda çift ekran kullanıyorum video çekerken oyunda bir sıkıntı olmuyor 150-200-300 fps arası oynuyorum ama obs ye bakıyorum 10-15 fps arası seyrediyor ve videoları kasıntılı çekiyor kaydettikten sonra bakıyorum yine aynı şekil kasıntılı çekmiş ama ben oynarken oyunda...
  16. Ahmet Bilge Kaan Akın

    SATILIK DÜŞÜK BÜTÇELİLER İÇİN OYUN BİLGİSAYARI

    GTA 5 BAŞTA OLMAK ÜZERE PEK ÇOK OYUNU NEREDEYSE FULL ÇÖZÜNÜRLÜKTE, TAKILMADAN OYNAMA KEYFİNİ YAŞAYACAKSINIZ. FIYAT 1150 TL DİR! AMD FX-6300 3.5 ghz 64 bit ASUS M5a97 le r2.0 Anakart Ge Force GT 640 2 gb 128 bit Toshiba DT01ACA50 SATA 500 gb GSKILL 4GB Ripjaws DDR3 1600MHz CL9 1.5V İKİ ADET 8...
  17. Tys23

    Oyun İçin Dizüstü Bilgisayarlar

    Konumuzda Nvidia Gtx 960m ve daha üst gpu'lu dizüstü bilgisayarları ele alacağız. Oyun bilgisayarlarında bence İntel işlemci ve Nvidia ekran kartı şeçimleri yapılmalıdır. Nvidia kartlarına önem veren bir firma minimum 4-5 yıl yazılımı güncellenen ekran kartlarına sahip. Kas gücü fazla...
  18. R

    Youtube Oyun Kanalımı Tabikide GBG WORLD GAMES

    Merabalar arkadaşlar bu youtube kanalımızda 3 çılgın oyuncu olarak varız var olduk yollara düştük görücüye çıktık oldu yani bişiler. Sizleride aramızda görmek isteriz hatta beraber video çekmek isteyen arkadaşlar olursa daha çok güzel olur beraber oyun oynamak gibisi yoktur dostum :D Youtube...
  19. NeoDJV

    Laptop Tavsiyesi Lütfen

    Merhaba arkadaşlar. 4.000 TL bütçem söz konusu. Oyun için bir laptop satın almayı düşünüyorum. Ekran kartının özellikle GTX900 serisinde olması gerekiyor. Kaba taslak baktığımda genelde GTX960M serilerinin bu fiyat limitine uygun olduğunu görüyorum. Sizlerden ricam, diğer donanım özelliklerini...
  20. C

    Youtube Türkiyede reklam fiyatlarının düşüşü ve oyun kanalım ..

    https://www.youtube.com/channel/UC_XWijqR3iELSXskzWk-08A Yukarıda gördüğünüz linkte benim oyun kanalım var arkadaşlar . Öncelikle CPM lerden bahsedeyim . Türkiyedeki CPM ler gerçekten çok düştü ve izlenme başına çok az para kazanıyoruz . Yani eskiden 100000izlenmeye 30 dolar kazananlar şimdi...
Üst
stat counter