okul

  1. C

    Kutlu Özdemir Kimdir?

    Okuduğu okullar ile ön plana çıkmış bir kişilik, hakkında neler düşünüyorsunuz?
  2. F

    nakil işlemi

    Arkadaşlar özelden anadolu lisesine nasıl nakil aldırabilirim?10. sınıfa geçtim şuan başvuruyu nasıl yapmalıyım?
  3. bilicimustafa12

    Okullar Ne Zaman Açılacak? 2019-2020 Yeni Eğitim Öğretim Yılı Ne Zaman Başlıyor? MEB Duyurdu!

    14 Haziran tarihinde karnelerine kavuşan öğrenciler için yaz tatili halen sürmekte. Tatilin keyfini çıkaran çocuklar aileleri ve sevdikleri ile doya doya vakit geçirirken bir yandan da yeni eğitim öğretim yılının ne zaman başlayacağını araştırıyor. Ağustos ayına henüz yeni girmişken okulların...
  4. CUMA KUTLU

    9. Sinifta 1 puanla kaldim

    Arkadaşlar öncelikle merhaba 9. Sınıfta 1 puanla kaldım ne yapmalıyım moralim çok bozuk aklıma yanlış şeyler geliyo yaz tatilinde birtane sınav varmış bilen varsa anlatsın nolur
  5. C

    sınıfta kalacağım kötü hissediyorum

    9.sınıf öğrencisiyim ve ilk dönem ortalamam 45 ti şu an 43 55 yapamam ben kimse inanmıyor ben bile inanmıyorum cidden çok kötü hissediyorum kendimden küçüklerle aynı sınıfta olmak falan istemiyorum ağlıyorum şu an ne yapacağım tesellisi yok 1 senem çöp olacak
  6. bilicimustafa12

    Okullar Ne Zaman Tatil Oluyor? İşte Okulların Kapanacağı Tarih!

    2018-2019 Eğitim-Öğretim yılının sona ermesi için artık geri sayım başladı. Tüm senenin yorgunluğunu geride bırakmak isteyen öğrenciler sabırsızlıkla yaz tatili bekliyor. Peki, okullar ne zaman kapanacak? Yaz tatili ne zaman başlıyor? Karnelerini alacak öğrenciler her sene olduğu gibi 90...
  7. bilicimustafa12

    Okullar Ne Zaman Kapanacak? Meb, Karnelerin Alınacağı Tarihi Duyurdu!

    Baharın gelişi ve havaların ısınmasıyla beraber, milyonlarca öğrenci ve velileri '2019 Okullar ne zaman kapanacak?' sorusuna yanıt aramaya başladı. Yaz tatili kapsamında planlarına yön vermeyi düşünen veliler, MEB tarafından karnelerin hangi tarihte alınacağı bilgisini öğrenmek istiyor. Google...
  8. İchbinisakupeli

    Önemli bir konu gelin konuşalım dertleşelim(kötü bir durumdayım)

    Öncelikle herkese selamünaleyküm asıl konuya değinmek istiyorum sürekli taşınıyoruz babamın ve annemin mesleğinden dolayı bıktım artık sürekli taşınmaktan. son 2-3 yıldır mutlu olamıyorum gittiğim yerde bi kıza aşık oluyorum sonra taşınma gibi bir durumumuz oluyor sürekli sevdiğim insanları...
  9. LReanX

    Alan Seçimi

    9.Sınıftayım. Bilişim yada Muhasebe seçicem ikisi arasında kaldım. Bir yanım bilişime git seviceksin diyor bi yanım işsiz kalmicaksın muhasebeye git diyor. Sizce ne yapmalıyım?
  10. LReanX

    Alan Tercihleri

    Şimdi öncelikle 9.sınıfım Okulumdaki alanlar şunlar; 1-Bilişim Teknolojileri Web Programcılığı 2-Pazarlama Ve Perakende Sigortacılık 3-Adalet Zabıt Kâtipliği 4-Muhasebe Ve Finansman Bilgisayarlı Muhasebe 5-Büro Yönetimi Yönetici Sekreterliği Not: Meslek lisesinde okuyorum. Ben Bilişim alanına...
  11. bilicimustafa12

    Mersin'de Okullar Tatil Edildi!

    Mersin'de beklenen sağanak nedeniyle il genelinde eğitim-öğretime yarın için ara verildi. Geçtiğimiz yıl yaşanan sel felaketinde can kaybı yaşanmıştı. Mersin Valiliğinden yapılan açıklamada, yarın kent genelinde kuvvetli sağanak beklendiğini, bunun da olumsuzluklara yol açabileceğinin...
  12. Kalenderadam

    KPSS Orta Öğretim İçin Soru Bankası Yada Konu Anlatımlı Kitap Önerin Lütfen?

    Değerli arkadaşlar KPSS orta öğretim sınavı için soru bankası yada konu anlatımlı kitap önerir misiniz lütfen?
  13. H

    Açık öğretim mi lise mi ?

    Merhabalar ben 16 yaşında istanbulda yaşıyorum.Şu an lise 2 deyim ve liseden nefret ediyorum.Orta okulda okulu çok seviyordum (arkadaş ortamından ve okuku tanıdığımdan olabilir bilmiyorum) hatta hafta sonu olmasını bile istemiyordum fakat liseden dediğim gibi nefret ediyorum.Şu an ki düşüncem...
  14. bilicimustafa12

    Okullar Ne Zaman Açılacak? Okulların Açılmasına Sayılı Günler Kaldı!

    Okullar ne zaman açılacak sorusu son günlerde birçok kişi tarafından merak ediliyor.“2018-2019 eğitim yılının başlama tarihi ne? 2018 Okullar ne zaman açılacak? Yaz tatili ne zaman bitecek?” sorularını merak eden herkes aradıkları yanıtları ve öğrenciyi okul psikolojisine nasıl...
  15. nikki

    animasyon şeysi için

    merhaba, siteye bu soruyu sormak için kaydoldum ama çok beğendim sanırım bundan sonra buradayım. Neyse ben animasyon tasarımı için bilgisayar almayı düşünüyorum ama hiçbir bilgim yok. Macbook pro almak istiyorum açıkçası ama hangi model ya da diğer şeyler işte. 10 bini geçmeyecek şekilde...
  16. K

    Lise 12 terk yardım.!!

    Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba. Bu sene lise 12 yim fakat maddi sıkıntılar yüzüden okulu bırakıyorum. Sizce nasıl be duygu. Artık iş hayatına atılıcam. Ve belki içimde hep bi okumanın umuduyla keşke diyerek yaşıyacağım.
  17. suaybdemir

    Nakilden Sonra Ne Yapmak Gerekir?

    Ben 9.sınıftan 10.sınıfa geçtim ve başka bir okula naklimi aldirdim.Herhangi gibi birşey yapmama gerek varmıdır?Birde emin konuşursanız sevinirim çünkü açıkta kalma vb. şeylerden ötürü korkuyorum.
  18. Ramço51

    Okumadan Yazılımcılık

    Arkadaşlar biliyorsunuz ki yeni sistem ile beraber çoğumuzun hayatı altüst oldu. Ben game developmer olmayı istiyorum. Ama okumam lazım. Lise seçerken adrese dayalıya kaldım ve nitelikli okulda yok. Şimdi okumayı bırakıp bir dershaneden veye özel hocadan matematik-fizik vb. dersler almaya...
  19. D

    Ortalama İle geçme

    Ben 10.sınıf öğrencisiyim şuan ortalamam 57 ilk dönem 4 dersden kaldım bunların içinde tde var 2.dönem ise 3 dersden kaldım tde'den geçtim.Şuan ortalamam 57 kaldığım ders sayısı 3 bunlar fizik,ingilizce ve teknik resim. Sınıfta kalırmıyım?
  20. Urien

    Okuldan kaçmak

    Arkadaşlar herkese öncelikle merhaba bugün okuldan kaçtım fakat sınıftakiler ispiylemiş müdür yardımcısı disipline gönderip okuldan attıracağım diyor yapabilirmi yani oluldan kaçmanın cezası nedir
Üst
stat counter