toplama

  1. Hasan Yusuf Besli

    intel i3 9100f mi? R3 3200g mi?

    Hepinize merhaba, ben bu yaz paramı biriktirdim ve kendime yeni bir sistem alma kararı verdim(öğrenciyim),vatan bilgisayarın hazır oem sistemler kategorisinden 2 adet toplama hazır sistem kafama takıldı. Lütfen şu iki sistemden birine cevabınızı yazın, fazla para ekleyebilsem diğer sistemleri...
  2. B

    2750 Lira F/P Ürünü olabilir mi?

    https://www.incehesap.com/webtekno-bronze-r3-3200g-fiyati-42946/ Donanım kısmından pek anlamıyorum. Fiyatına göre bu kasa iyi mi? incehesap indirim yapmış. İlk toplanan kasaya göre sadece kasa ve psu değiştirmişler. o da sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. ekleme ya da çıkarma yapmalı mıyım?
  3. [BARIŞ]

    3000 TL Sistem Toplama

    3000tl bütçem pc toplamak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum
  4. [BARIŞ]

    3000 TL Sistem Tavsiyesi

    Arkadaşlar en faz 3000 tl bütçem var bir bilgisayar toplamak istiyorum tavsiyeleriniz nelerdir. RGB falan olmasına gerek gerek yok CS GO-GTA V-PUBG-MOUNT BLADE BANNELORD gibi oyunları oynatsın
  5. tb2dnm

    AMD ve Intel Sistem Toplama

    Herkese iyi forumlar hem AMD hem İNTEL işlemcili sistem toplayabilir misiniz? bütçem 4-6 arası. Monitörsüz bu sefer almayı düşünüyorum ama AMD ile İNTEL sistem arasında kaldım oyun için alacağım twitch de yayın açmayı düşünüyorum bunun için toplayacağım lütfen yardım edin. Şimdiden çok teşekkür...
  6. M

    850-999 TL Arası Bilgisayar Kasası Arıyorum: Önerileriniz (İzoly-Turbox Düşünceler) - Mayıs 2019

    Merhabalar, 850-999 TL arası bir bütçemiz var ve sadece bir masaüstü bilgisayar kasası arıyoruz. Bu fiyatların arasında büyük, bilinen markalardan kasa almak olanaksız gibi duruyor. Yeni firmalar veya internet üzeri satış yapan firmalar konusunda sizlerin tavsiyesini ve önerilerini almak...
  7. Roketçi Tavşan

    RTX 2080 PC Toplama

    Selamlar arkadaşlar. Yazın gelmesiyle 2080 barındıran bir bilgisayar toplamak istiyorum ve bütçem tam 10.000 TL. Bunun için uzun uğraşlar sonucu farklı mağazalardan birbirlerine yakın parçaları toplayarak bir fikir edinmeye çalıştım. Linklerde verdiğim görseller aşağıdadır. Hepsiburada...
  8. Furkan Acun

    8000-10000 TL Arası Pc Toplama

    Arkadaşlar merhaba,ben 8000-10000 TL arası Pc toplamak istiyorum. 'Gta5,farcry 6,Pubg,Battlefield 5 vb.' oyunlardan yüksek fps alan bir toplama bilgisayar önerisi verirseniz sevinirim.Sadece mönitör ve kasa olacak,iyi günler..
  9. insanimsi

    Bilgisayar ile ilgilenmeyip bilgisayar toplamak isteyenler için konu

    evet arkadaşlar konumuz adından belli bence burada bilgisayardan anlamayan fakat ne yapacağını bilen (cad yazılımı, oyunculuk, kodlama vb.)arkadaşlar için sistem toplayalım amacını bilen fakat toplamayı bilmeyen arkadaşlar lütfen amaçlarını yazsınlar biz de toplayalım :)
  10. E

    Monitör Alacağım 3 Monitörde kararsız kaldım

    Oyun için bilgisayar topluyorum ama sırf oyun oynamayacağım fotoğrafçılıkla adobe programlarıyla vs uğraşıyorum 3 monitör beğendim ama kararsız kaldım lütfen yardım eder misiniz? ----------------------------- 1) Asus XG27VQ ASUS XG27VQ 27" 1ms 144hz HDMIx2,DP,DVI VA Kavisli AuraRGB FreeSync...
  11. A

    1800-2000 TL PC Tavsiyesi

    Merhaba ben bir toplama pc yapacağım fakat nasıl bir pc toplasam bilmiyorum incehesap vb sitelerden parasına bakıyorum sürekli 2000 tlyi geçiyor ama ben 2000 tlye güzel bir (ekran kartlı) bir pc lazım internetde 1800-2000 tl arası bir sürü var ama bunlar hepsi 2500 gibi bir fiyatda idi ucuz...
  12. [BARIŞ]

    Disk Birleştirme

    Merhaba arkadaşlar eski cihazıma S.S.D taktım windows'u S.S.D kurdum H.D.D taktım fakat 1T.B hafızayı tam olarak kullanamıyorum hata veriyor hata görsel olarak mevcut wizard denedim olmuyor
  13. PARAzitCELL

    İkinci El Satış Platformu <<MASAÜSTÜ TOPLAMA & MARKA BİLGİSAYAR>>

    İkinci el satışa çıkarmak istediğiniz ürünlerinizi marka ve modelini, fiyatını, eksik veya arızalarını, varsa yanında hediyelerini yazabilirsiniz. Bereketli satışlar dilerim :)
  14. O

    2000 TL 'ye Kasa Hariç Bilgisayar Toplama

    Hali hazırda DarkN10 kasaya ve 700 W güç kaynağına sahibim. 2000 TL ' ye kasa hariç Oyun ve Programlama için PC toplamak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bütçeyi değeceği takdirde 100 TL ye kadar aşabilirsiniz.
  15. HeySoulSister

    Pc Toplayın yada Güzelse Gerçekten Önerin.

    2000-2200 dolara amazonun TR değil DE de değil düz amazon.com dan bana monitörlü 144hz olsun klavyeli falan yaklaşık bi 2026 ya kadar fifa oynatabilen vs. vs. onun gibi sağlam bişey önerin black fridayde alıcam sınırı ufak ufak geçebilirsiniz
  16. J

    3000 TL Sitem Toplama

    Merhaba arkadaşlar, bilgisayar toplayacağım ve en fazla bütçem 3000 tl. Uzun süre idare edebilecek ve güncel oyunları oynatabilecek bir bilgisayar istiyorum. Bütçeye monitör dahildir. Görüşlerinizi bekliyorum.
  17. H

    Dolar 5tl iken 7000 - 7500 TL arası pc toplama. (mümkünse sıvı soğutmalı sistem)

    Geçtiğimiz günler itibariyle dolar 5tlyi aştı. Bu durum Bilgisayar severleri derinden etkiledi. ve oyun severleri de. Bu gün benim sizden yardım isteme sebebim, pc toplamaktan fazla anlamıyor olmam. mümkünse intel ve sıvı full sıvı soğutmalı sistem istiyorum. tabi bu devirde 7500tl ile...
  18. HeySoulSister

    Donanım Önerisi

    Diğerleri neler olmalıdır sizce? Ekran Kartı=1030 GT OC İşlemci=pentium g4600 Anakart=? Monitör:VIEWSONIC VA2261-2 21.5 inç Full HD LED Siyah Monitör ram=Corsair Vengeance 8GB (2x4GB) DDR3 1600Mhz CL9 RAM CMZ8GX3M2A1600C9R - Nanokatalog kasa=? işlem soğutucusu=? kasa soğutucusu=? ses kartı= güç=...
  19. Protoleft

    Msi B150M bazooka uyumluluk

    Merhaba 2 yıldır kullandığım bir bilgisayarım var. i7-6700 ve GTX 970 i Msi B150M bazookaya takmıştım. Overclock yaparken ekran kartının fanını eritip düşürdüm ve ekran kartını değiştireceğim. 1080 almayı düşünüyorum. Userbenchmark'a göre anakart uyumsuz gösteriyor. Size de danışmak istedim...
  20. B

    5000-5500 TL bütçe ile monitör dahil sistem önerileri

    5000 - 5500 TL bütçem var. Monitör dahil sistem toplamak istiyorum. İstediğim bilgisayar, günümüzün yeni çıkan dahil hertürlü oyunu FPS sorunu yaşamadan oynayabileceğim, her türlü yazılımı çalıştırabileceğim güçlü bir bilgisayar. Bunun dışında video montajı, yayın vs de yapıcam. Bunun için...
Üst
stat counter