1 Yıllık Sınırsız Trafik VPN Ücretsiz !!! Kaçırmayın..

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Mustafa AKYÜZ

Uupppss
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
135
Puanları
28
Konum
İstanbul


Merhaba arkadaşlar;

Bugün VPN araştırırken bir sitede gördüğüm kampanyayı aktarmak istiyorum sizlere..

OkayFreedom VPN kısa bir süreliğine kampanya ile 1 Yıllık ücretsiz VPN hediye etmekte. Hemde Sınırsız Trafiğe sahip..

Ben faydalandım ve hızı gayet hoşuma gitti. Umarım sizlerde faydalanırsınız. Lakin kampanya sınırlı sayıda olabilir acele edin derim.

Nasıl yapılıyor diyenlere kısa bir anlatım sunmak isterim;

Kampanya Linki aşağıda yer almakta buna tıklıyorsunuz.

https://www.okayfreedom.com/specials/chip0619/of

Daha sonra çıkan ekrana mümkünse gmail olsun nedense yandex kabul etmiyebiliyor, mail adresinizi girin.

Sonra mail adresinize gelen onay koduna tıklıyorsunuz ve yönlendirilen ekranda bot olmadığınızı kanıtlıyacak bir kaç onay ekranı geçiyorsunuz, bu kadar basit..

En son Mail adresinize 1 Yıllık Ücretsiz Serial Kodu ve Program indirme linki ulaşıyor..

Programı kurduktan sonra sizden google chrome uzantısını kurun derse size kalmış birşey, ister kurun ister kurmayın.

Daha sonra program simge olarak sağ alt köşeye geldikten sonra ona tıklayıp Manage Licence kısmından serial kodunuzu girin ve hepsi bu..



Aşağıdaki ekran sizde çıkıcaktır, bende aynen böyle çıktı hatta direk resmini ekledim..Görüldüğü üzere Unlimited Traffic ve 1 Yıl Tarih gösteriyor..



Bu arada tavsiyem serial kodunu girdikten sonra programı tamamen sağ alt köşeden çıkış yapıp tekrar girin. Aksi halde hala ücretsiz modu kullanıyor gözükürsünüz..

Bu arada hangi ülkeler var diye merak edenlere bir liste eklemek isterim.



Son olarak Almanya Sunucusu üzerinden bir Hız Testi de ekliyelim. Belirtmek isterim benim internet hızım 33 megabit. Görüldüğü üzere gayet güzel bir hız erişimi mevcut.



Herkese şimdiden iyi kullanımlar dilerim. O:)
 

osos11

Asistan
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
384
Puanları
43
Vpn ne işe yarıyor biliyorum. Ücretsiz olanların hangisi bunun kadar hızlı diyorum!?
 

PARAzitCELL

Dekan
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
5,091
Puanları
113
Konum
sanalalem
Vpn işi akıllı bir insanın yapacağı iş değildir ve fakat hack işleri için dahi olsa kullanılmasında sakınca vardır.
 

Mustafa AKYÜZ

Uupppss
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
135
Puanları
28
Konum
İstanbul
şahsen ben gördüm sizle paylaştım yani yasaklı sitelere girmek isteyen onlara kişi var bi yararım dokunsun istedim kullanmak kişiye kalmış =)
 

Emou

Üyecik
Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
11
Puanları
3
Konum
Elazığ
Ya Mustafa hocam sana ne kadar teşekkür etsem az biliyor musun. 2018'de yine aynı kampanyadan OkayFreedom kodu almıştım ve yaklaşık 10 ay boyunca güzel güzel kullandım. Sonrasında lisansın bitmesine 2 ay kala bilgisayara format attım ve seri numarası mailini de sildiğimden ortada kaldım. Opera VPN falan çöp alternatifler kullanmaya başladım.

Siz olmasanız bu 1 yıllık OkayFreedom kampanyasının bu yıl yenilendiğini görmeyecektim. Hemen sevinçle mail adresimi girdim ve seri numaramı aldım. Şu an yüzümde gülümseme, kalbimde sevinç ile size çok çok teşekkür ediyorum.
 

Mustafa AKYÜZ

Uupppss
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
135
Puanları
28
Konum
İstanbul
Ya Mustafa hocam sana ne kadar teşekkür etsem az biliyor musun. 2018'de yine aynı kampanyadan OkayFreedom kodu almıştım ve yaklaşık 10 ay boyunca güzel güzel kullandım. Sonrasında lisansın bitmesine 2 ay kala bilgisayara format attım ve seri numarası mailini de sildiğimden ortada kaldım. Opera VPN falan çöp alternatifler kullanmaya başladım.

Siz olmasanız bu 1 yıllık OkayFreedom kampanyasının bu yıl yenilendiğini görmeyecektim. Hemen sevinçle mail adresimi girdim ve seri numaramı aldım. Şu an yüzümde gülümseme, kalbimde sevinç ile size çok çok teşekkür ediyorum.
vallla Mutlu olduysanız bende sevindim bende ilk haberi gördüğümde hemen yeniledim mutlu olmuştum =)
 
Üst
stat counter