40 Gün Toplu Su Mücadelesi [Tamamlandı]

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


ÆSir

Hep korkudan
Yönetici
Moderatör
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
2,641
Puanları
113
Konum
Asgardia
Bugün 2.5 Lt su + bir ice tea + 2 ayran içtim. Dürümü yanında su ile yiyemiyorsun sonuçta değil mi? Her şey iyi hoş güzel ama şu çişe sürekli gitmek yoruyor insanı.
 

kaanm55

Dekan
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
6,205
Puanları
113
Bugün 2.5 Lt su + bir ice tea + 2 ayran içtim. Dürümü yanında su ile yiyemiyorsun sonuçta değil mi? Her şey iyi hoş güzel ama şu çişe sürekli gitmek yoruyor insanı.
Hele şükür halimden anlayan biri çıktı. Her 20dk'da bir tuvalete gidiyorsun maalesef.
 

lgsever

Profesör
Katılım
5 Nis 2017
Mesajlar
3,030
Puanları
113
Geçmiş olsun, bir şey olmaz nazarlık olmuş :) Ben de her gün 1 bardak süt içiyorum, kuralları esnettim biraz. haftada 6 gün değil, 7 gün. bugün neredeyse ek olarak bir de ayran içecektim.
Ohoooo ne anlamı kaldı ki uygulamanın herkes takılsın o zaman.
 

lgsever

Profesör
Katılım
5 Nis 2017
Mesajlar
3,030
Puanları
113
Evet gözümün önünde soğuk soğuk limonatalar carpıyor.Bana da bir bardak soğuk su.
 

kaanm55

Dekan
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
6,205
Puanları
113
Dün için (+) yı koyayım. Dediğim gibi haftada 7 bardak süt içiyorum, her gün düzenli bir şekilde. 1 kereden bir şey olmaz ve sağlıklı bence. :)
 

lgsever

Profesör
Katılım
5 Nis 2017
Mesajlar
3,030
Puanları
113
Hayır yani sadece irade sıkıntı olsa neyse

+ Bak mis gibi ayran var iç işte
- yok içmicem saol
+ bak komposto vereyim buz gibi dolapta
- ya yok zaten pek aram yok
+ sen de hiçbir şey içmiyorsun ya neden
- yok ya bu aralar su içeceğim biraz
+ hadi kola neyse de çay da mı iyide o zararlı değil ki
-ya şöyle söyliyim ...
+ koyayım işte bir çay
- ya yok uğraşma hiii...
--- şırıl şırıl şırıl---
( çay bardağı yarısına kadar dolar)
+ açık mı olsun koyu mu
- boşa koydun içmeyeceğim
+ bak ölümü gör
- E ZIKKKIMIN KÖKÜ !!

İnsanı nefsiyle de rahat bırakmıyorlar arkadaş.
 

kaanm55

Dekan
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
6,205
Puanları
113
Hayır yani sadece irade sıkıntı olsa neyse

+ Bak mis gibi ayran var iç işte
- yok içmicem saol
+ bak komposto vereyim buz gibi dolapta
- ya yok zaten pek aram yok
+ sen de hiçbir şey içmiyorsun ya neden
- yok ya bu aralar su içeceğim biraz
+ hadi kola neyse de çay da mı iyide o zararlı değil ki
-ya şöyle söyliyim ...
+ koyayım işte bir çay
- ya yok uğraşma hiii...
--- şırıl şırıl şırıl---
( çay bardağı yarısına kadar dolar)
+ açık mı olsun koyu mu
- boşa koydun içmeyeceğim
+ bak ölümü gör
- E ZIKKKIMIN KÖKÜ !!

İnsanı nefsiyle de rahat bırakmıyorlar arkadaş.
ben de yaşadım bunu ama +'mı koyarım buraya.
 

Administraktör

Foruma iz bırakmış olma dileğiyle...
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
5,420
Puanları
113
Konum
Türkiye
Hayır yani sadece irade sıkıntı olsa neyse

+ Bak mis gibi ayran var iç işte
- yok içmicem saol
+ bak komposto vereyim buz gibi dolapta
- ya yok zaten pek aram yok
+ sen de hiçbir şey içmiyorsun ya neden
- yok ya bu aralar su içeceğim biraz
+ hadi kola neyse de çay da mı iyide o zararlı değil ki
-ya şöyle söyliyim ...
+ koyayım işte bir çay
- ya yok uğraşma hiii...
--- şırıl şırıl şırıl---
( çay bardağı yarısına kadar dolar)
+ açık mı olsun koyu mu
- boşa koydun içmeyeceğim
+ bak ölümü gör
- E ZIKKKIMIN KÖKÜ !!

İnsanı nefsiyle de rahat bırakmıyorlar arkadaş.
40 gün çokmuş yav...
 

lgsever

Profesör
Katılım
5 Nis 2017
Mesajlar
3,030
Puanları
113
(+)

@kaanm55 bir gün eksiğim olabilir ama illaki 40 günde biri ağzına ayran bardağını sokuşturacak göreceğim ben seni. Bu arada kuralı kendi başına değiştirdin.Olsun mantıklı .
 

kaanm55

Dekan
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
6,205
Puanları
113
(+)

@kaanm55 bir gün eksiğim olabilir ama illaki 40 günde biri ağzına ayran bardağını sokuşturacak göreceğim ben seni. Bu arada kuralı kendi başına değiştirdin.Olsun mantıklı .
Vallahi aileme bildirdim bu durumu. Saygı duydular. Süt sağlıklı. Ondan değiştirmede sakaınca görmedim. 1.7L ile kapatıyorum bugünü.
 

lgsever

Profesör
Katılım
5 Nis 2017
Mesajlar
3,030
Puanları
113
Arkadaşlar uzun süredir düşündüğüm bir konu var.Telefonumu ekstra tasarruf modunda kullanmak onun için ben kendi çetelemi kendim tutacağım kağıtla.Konunun yönetimini @kaanm55 arkadaşıma teslim ediyorum.Bir sıkıntı değiştirilmesi gereken bir yer olursa mod arkadaşlara raporlarsın.Uymak isteyen uysun uymak istemeyenlerde en azından gündelik ama bir o kadar da hayati bir konunun tekrardan farkı a vardı.Ben mutluyum. Size de ilgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Tekrar görüşmek dileğiyle.
 

kaanm55

Dekan
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
6,205
Puanları
113
Rica ederim. Burayı canlı tutmaya çalışırım, kendinize iyi bakın, hayırlı akşamlar dilerim.
Arkadaşlar uzun süredir düşündüğüm bir konu var.Telefonumu ekstra tasarruf modunda kullanmak onun için ben kendi çetelemi kendim tutacağım kağıtla.Konunun yönetimini @kaanm55 arkadaşıma teslim ediyorum.Bir sıkıntı değiştirilmesi gereken bir yer olursa mod arkadaşlara raporlarsın.Uymak isteyen uysun uymak istemeyenlerde en azından gündelik ama bir o kadar da hayati bir konunun tekrardan farkı a vardı.Ben mutluyum. Size de ilgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Tekrar görüşmek dileğiyle.
 

Usain

Dekan
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
5,239
Puanları
113
Hayır yani sadece irade sıkıntı olsa neyse

+ Bak mis gibi ayran var iç işte
- yok içmicem saol
+ bak komposto vereyim buz gibi dolapta
- ya yok zaten pek aram yok
+ sen de hiçbir şey içmiyorsun ya neden
- yok ya bu aralar su içeceğim biraz
+ hadi kola neyse de çay da mı iyide o zararlı değil ki
-ya şöyle söyliyim ...
+ koyayım işte bir çay
- ya yok uğraşma hiii...
--- şırıl şırıl şırıl---
( çay bardağı yarısına kadar dolar)
+ açık mı olsun koyu mu
- boşa koydun içmeyeceğim
+ bak ölümü gör
- E ZIKKKIMIN KÖKÜ !!

İnsanı nefsiyle de rahat bırakmıyorlar arkadaş.
Banada aynı böyle yaptılar. İcat çıkarma yav dediler. Bende amaan dedim. Saldım çayıra mevlam kayıra.
Çayın vücuttaki demiri alma dışında ne zararı var. 2 demir yeriz açığı kapatırız.
 

kaanm55

Dekan
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
6,205
Puanları
113
Şu an 6/6 gidiyorum. Dün 2 bardak süt içtim yanlışlıkla, onu sayarsak 5/6
 

Usain

Dekan
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
5,239
Puanları
113
Ben 1/6 sadece ilk gün uydum.
 

Halktan Biri

Gurular Gurusu
Onursal Üye
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
9,636
Puanları
113
Toplu su mücadelemize devam ediyor muyuz? :) Ben devam ediyorum.
@lgsever
 
Üst
stat counter