Anime ve çocuk kanalı Kidz TV, Türksat'ta şifresiz!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Munitionis

Profesör
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
1,728
Puanları
38
Yeni öğrendiğim bir şey ama orjinal sesi tercih ederim şahsen(Adamlar o seslendirmeyi yapmak için özel olarak seçiliyorlar ve bu konuda eğitim aliyorlar) yayinladıklari animeler en büyük animeler uzunlar kısa güzel animelere girip seslendirseler daha iyi ve kolay olabilirdi böyle seslendirme işi zor oluyor heralde.Bakalım böyle bir kanalın olması bile umut verici inşallah bir düzene sokabilirler :)
 

giskur11

Profesör
Katılım
9 Eyl 2012
Mesajlar
3,501
Puanları
63
Konum
izmir
O değilde akşamları arada izliyorduk narutoyu falan hiç yeni bölüm koymuyorlar hep bir zamandan sonra tekrar ediyordu yönetime sesleniyorum artık naruto shippuden'e geçin lütfen :clap:
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Bir de adam gibi sitelerini açarlarsa iş tamamdır. Code Lyoko Evolution'i hemen verirlerse iş tamamdır. Uzatırlarsa iş kötü.

Bu kanal ne zaman düzelecek?
yarından itibaren 4. sezonu da vericeklermiş :yes: daha başlayalı 2 ay falan oldu tüm bölümleri vermesi çok iyi oldu. seneler önce bi kaç kanal sadece ilk sezonu vermişti,cine5 de baya bölüm yayınlanmıştı. 1 sene code lyokoyu verseler o sırada çevirilerle falan uğraşsalar sonra code lyoko evolution'u haftasonları oynatsalar evet iş tamamdır. 26 bölümlük çizgi diziler oynuyor hala oynuyor,95 bölümlük çizgifilm hemen kaldırmazlar

kidz tv'nin eski çizgifilm ve anime (pokemon,digimon,megaman tarzı animeler) eksiği var. onun dışında mükemmel bi kanal bence. animez'e de animelerin yeni bölümlerini verseler evet iş tamamdır. arkadaşın dediği gibi bundan sonra kısa animelere verseler iyi olur naruto'yu yayınla yayınla bitmez 600 küsür bölümü var.
 

NESDelisi

Profesör
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
1,439
Puanları
63
Konum
Kayseri
yarından itibaren 4. sezonu da vericeklermiş :yes: daha başlayalı 2 ay falan oldu tüm bölümleri vermesi çok iyi oldu. seneler önce bi kaç kanal sadece ilk sezonu vermişti,cine5 de baya bölüm yayınlanmıştı. 1 sene code lyokoyu verseler o sırada çevirilerle falan uğraşsalar sonra code lyoko evolution'u haftasonları oynatsalar evet iş tamamdır. 26 bölümlük çizgi diziler oynuyor hala oynuyor,95 bölümlük çizgifilm hemen kaldırmazlar

kidz tv'nin eski çizgifilm ve anime (pokemon,digimon,megaman tarzı animeler) eksiği var. onun dışında mükemmel bi kanal bence. animez'e de animelerin yeni bölümlerini verseler evet iş tamamdır. arkadaşın dediği gibi bundan sonra kısa animelere verseler iyi olur naruto'yu yayınla yayınla bitmez 600 küsür bölümü var.
Naruto'yu artık yayınlamasalar iyi ederler. GJ-Bu ve yeni animeler yayınlasalar muthiş olur. AnimeZ tek olsa yayın patlar ama aptalca çizgi filmler vererek içine ediyorlar. Code Lyoko'da yayınlamak için güzel saat seçilebilir. Ama böyle giderlerse kanalın sonu kaçınılmaz olur.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Naruto'yu artık yayınlamasalar iyi ederler. GJ-Bu ve yeni animeler yayınlasalar muthiş olur. AnimeZ tek olsa yayın patlar ama aptalca çizgi filmler vererek içine ediyorlar. Code Lyoko'da yayınlamak için güzel saat seçilebilir. Ama böyle giderlerse kanalın sonu kaçınılmaz olur.
Animez tek yapamazlar çünkü RTÜK +13 animelerin gündüz yayınlanmasına müsaade etmez. Gündüz Megaman,Yugioh tarzı animelere yer versinler desem bunlar maliyetli yapımlar en fazla 1-2 tane yayınlanabilir. Kidz TV'de de izlenecek şeyler var, Trollz,Sihirli Aile,Ninja Okulu,Magi-Nation,Masal Dedektifi Sandra,Code Lyoko,M.I. High gibi...

Maxi TV'de akşam anime veriyordu,gündüz çizgifilm veriyordu. Fakat kimse tüm gün anime verilsin demiyordu çünkü Maxi TV'nin gündüz kuşağının içeriği bile çok iyiydi. Kült yapımlar,dönemin popüler yapımları bir kaç yeni nesil yapımla en çok izlenen çocuk kanalı olmuştu. Kidz / Animez'de anime içeriğini zenginleştirecek fakat Kidz kuşağını yeni nesil çizgifilmlerle doldurmayacak kült yapımlar çocuk kanalının vazgeçilmez bi unsurudur. Bunlar olmazsa doğal olarak Animez izleyicisi Kidz kanalını gereksiz görür. Bu yayın döneminde içeriği biraz zenginleştirdiler,Code Lyoko gelmesiyle bir artısı oldu ama devamı gelmeli.
 

NESDelisi

Profesör
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
1,439
Puanları
63
Konum
Kayseri
O konuda haklısın biraz güzel çizgi filmler verse güzel olacak. Ama resmi siteleri hala yok. Bu kadarda geri kafalı olunmaz ki.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
O konuda haklısın biraz güzel çizgi filmler verse güzel olacak. Ama resmi siteleri hala yok. Bu kadarda geri kafalı olunmaz ki.
yıl oldu 2013 biraz çağa ayak uydurmak lazım. program tanıtımları,yayın akışları,bize ulaşın kısmı falan sitesi olmaması büyük eksiklik. ne kadar severekte takip etsem şunu söylemek istiyorum. kanalla ilgisizler,sadece para kazanmak için açtıklarını düşünüyorum. web sitesi yok,reklam yok böyle iddialı yapımlar getirdikleri de yok. Animeler iyi tamam,fakat şu Code Lyoko'yu bile çok isteyen olmasaydı eminim ki onu bile getirmeyeceklerdi. bu yüzden web sitesi açmaları,iddialı yapımlar getirmeleri,animeleri güncel vermeleri gibi büyük beklentilerim yok. 2.sınıf bir çocuk kanalı olarak kalmaktan memnunlar. ilgilenseler zaten hem izleyici toplarlar,hemde cepleri dolardı. sonuçta bir sürü çocuk kanalı var,hala kendilerini nickelodeon'a sahip olduğu dönemdeki gibi kablo tvdeki tek çocuk kanalı sanıyorlar.
 

NESDelisi

Profesör
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
1,439
Puanları
63
Konum
Kayseri
yıl oldu 2013 biraz çağa ayak uydurmak lazım. program tanıtımları,yayın akışları,bize ulaşın kısmı falan sitesi olmaması büyük eksiklik. ne kadar severekte takip etsem şunu söylemek istiyorum. kanalla ilgisizler,sadece para kazanmak için açtıklarını düşünüyorum. web sitesi yok,reklam yok böyle iddialı yapımlar getirdikleri de yok. Animeler iyi tamam,fakat şu Code Lyoko'yu bile çok isteyen olmasaydı eminim ki onu bile getirmeyeceklerdi. bu yüzden web sitesi açmaları,iddialı yapımlar getirmeleri,animeleri güncel vermeleri gibi büyük beklentilerim yok. 2.sınıf bir çocuk kanalı olarak kalmaktan memnunlar. ilgilenseler zaten hem izleyici toplarlar,hemde cepleri dolardı. sonuçta bir sürü çocuk kanalı var,hala kendilerini nickelodeon'a sahip olduğu dönemdeki gibi kablo tvdeki tek çocuk kanalı sanıyorlar.
Kelimesine kadar katılıyorum sana.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
test döneminde edgar ve ellen diye bi çizgifilm vardı gerçekten çok hoştu. baya kişi edgar ve ellen & rintindumb ikisini sevmişti. sonuç olarak biri text yayını bittiğinde diğeri de bir kaç ay önce kalktı. öncelikle şu kısa çizgifilmleri değiştirsinler,eskiden izlediğim kanal reklama girince bile bu kanalı açıp kısa çizgifilmleri izler reklam bitince izlediğim kanala geçerdim. sonra edgar ve ellen benzeri bi yapım yayınlasınlar angus & cheryl vardı oda kalktı. hem edgar ve ellen de sadece atışmalar yok karakterler de çok orjnaldı. code lyoko falan olmasa kanal gittikçe geriye gidiyor derdim eskiden daha marjinal çizgi diziler seçiyorlardı. çocuklar herşeyin en iyisini hakeder anlayışı vardı hani,muddle earth'ü üstüne para verseler izlemem. her kanalda saçma sapan çizgi diziler var,çocuklar bizim yaşımıza geldiğinde ne efsane kanaldı,çizgifilmdi demek yerine bunu nasıl izledim diye kendi zekalarını sorgulayacaklar.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
gunduzleri cocuk cizgifilmleri cikiyor aksamlari altyazili japon animasyonlari, cokk orjinal ve suppeerr :)
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Ben bu kanalı severek izliyorum,yayın hayatında başarılar diliyorum. Umarım en kısa sürede hepimizin istediği gibi bir kanal olur.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Bu kanaldan bişey olmaz bozuk plak gibi animeleri başa sarıp yayınlıyorlar aynı bölümleri naruto harici bütün animeler arada bir saatleri değişiyor onun harici bi değişiklik yok internet siteleri yok biraz ilgilenin diye konu açıp kafalarını patlatırdım :) mesajlarla valla para kazanıyorlar mı bilmiyorum gerçekten saat kur gibi otamatik anime yayınla aynı bölümleri gez toz para gelsin cebine artık bıraktım kanalı son bölümden sonra tekrarmı edicek yoksa ilerlicek mi diye beklerken resmen 2 senedir resetliyor değişen bişey yok
 

NESDelisi

Profesör
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
1,439
Puanları
63
Konum
Kayseri
Kidz/AnimeZ'i çoğu kişi sildi artık ben de dahil. Boşuna uğraşıyorlar, artık çok geç kaldılar.
 

jeromax

Üyecik
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
21
Puanları
0
Yeni yayın döneminde eski çizgifilmlerden Heidi ve Arı Maya başlıyormuş. Dizi olarak H2O
[video=dailymotion;x267di0]http://www.dailymotion.com/video/x267di0_kidz-tv-yeni-yayin-donemine-bomba-gibi-iceriklerle-giriyor_tv[/video]
 
Üst
stat counter