AppleKutusu.com güvenli mi?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Bareth Gale

Profesör
Katılım
2 Eki 2017
Mesajlar
1,177
Puanları
83
Konum
İstanbul
Olumlu yorum yapan arkadaşlar da dün bugün üye olan arkadaşlar. Acaba hepsiburada gibi applekutusu da mi yorum şişiriyor bi şüphelendim.
Aynen öyle usta. Adamlar hesap açıp kendilerini övüyorlar. Şöyle eski sağlam üyeler olsa hadi inanacaksın ama yorumların kalıbı bile reklam yorumu gibi. Teşekkürler apple kutusu falan :D
 

AlejandroXX

Üyecik
Katılım
30 Eyl 2017
Mesajlar
79
Puanları
8
Konum
İstanbul
Aynen öyle usta. Adamlar hesap açıp kendilerini övüyorlar. Şöyle eski sağlam üyeler olsa hadi inanacaksın ama yorumların kalıbı bile reklam yorumu gibi. Teşekkürler apple kutusu falan :D
Hakkı Alkan'dan önce de biliyordum bu siteyi açıkçası bu yaptıkları fake yorumlardan önce daha güvenilir geliyordu şuan ise şüpheyle yaklaşıyorum. Hatta gidip direk Zorlu'dan alıcam cihazı :D
 

EjderyaAteşi

Üyecik
Katılım
23 Eki 2017
Mesajlar
14
Puanları
1
Konum
İstanbul
Swap ürün satıyorlar anladığım bu adamlar telefonu kullanıyor sonra Apple sorunu olarak gönderiyor orada telefon düzeltiliyor oradan alıyorlar istersen Swap nedir ? Onların yazdığı yazıyı göndere bilirim
 

Fragger

Dekan
Katılım
21 Eki 2016
Mesajlar
9,672
Puanları
113
Konum
İstanbul

usta35

Üyecik
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
1
Puanları
1
Konum
Aydın
Hakkı Alkan' dan duyup biraz araştırdım, ist da elden gidip görüp alacaklar için kapalı kutu vs görüp incelenip alınabilir fakat kargo üzerinden gelecek siparişlerde salatalık, oyuncak tlf un çıkmayacağı garanti değil, ayrıca Hakkı Alkan falan baz almayın adamda para çok aldığı ürün sahte çıksada bozulsada sorun yok elinin altında her son çıkan tlf dan mevcut, bizim gibiler 4 bin tl para gömüp tlf bozuk çıkarsa depresyona girer, ben hepsiburada dan g4 aldım anakart yandı ithaltçı garanti yapmak istmedi kullanıcı hatası vs dedi mahkemeye vercem tehdit vs edince yapıp gönderdiler, bu iş biraz şans işi.
 

MrJokes

Doçent
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
684
Puanları
63
yahu bir tane yönetici bir tane admin biri bi cevap versin gözünüzü sevem ya
Güvenebilir miyim acaba o_O Açıkça Hakkı abinin videosunda duydum ilk defa
videoyu siz diyince izledim de gerçekten ilk defa duyuyorum Sahibinden de satışları varmış heralde İstanbulda kendi yerleri var İstanbulda iseniz bir uğrayın bence
Bence o aldıysa üründe sıkıntı çıkacağını sanmıyorum çok adı duyulan bir site değil ama istersen satın alabilirsin
İnternette biraz araştırdım, güvenilir bir siteye benziyor normal fiyatlara göre biraz ucuz aynı bim gibi, düşünülebilir :)
Ben satın almaya gidicem bu gün bakalım eyer gözüme çarpan bir şey olursa ki umarım olmaz ayrıntılı bi şekilde yazarım. Bilakis güvenilir gibi duuruyor hani site adresi yeşil ya İnsana güven vermiyor değil . :D
Ben geçen sene bizzat 7 plus jetblack almıştım. Herşey düzgün şekilde ilerledi. Ptt yoluyla gönderdiler ptt ödemeli. Açtığımda kırılmaz cam ve şeffaf silikon kılıfta çıkmıştı.
--- Gönderi Güncellendi ---
Bu arada eğer iphone X düşerse sitelerine almayı düşünüyorum.
--- Gönderi Güncellendi ---
Ek olarak. Benim aldığım cihaz 2 sene apple tr garantisiydi.
 

ismailemral

Üyecik
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
5
Puanları
1
Konum
İstanbul
Arkadaşlar distiribütor garantisinden şaşmayın derim. Diğerlerine güvenmiyorum. Toplama cihazmı belli değil bence.
 

hlp.emre

Üyecik
Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
96
Puanları
8
Konum
Kocaeli/Darıca
Baktığınız fiyatlar spot ürünler kategorisindeyse yurt dışı gelimidir. Yani o cihazı türkiyede kullanabilmeniz için son 3 ay içerisinde yurt dışından gelmiş olmanız lazım. Ben de birini bekliorum 8 ocak da gelecek. iphone 8 plus düşünüyorum ama siyahı stokta yok ve ben siyah istiyorum.
 

Alenb

Üyecik
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
1
Puanları
1
Konum
Istanbul
oncelikle sitede yeni oldugumu ve bu soruya ben de cevap aramak icin ugradigimi belitmek isterim.
sahibinden.com sitesinde denk geldigim apple kutusu adli saticinin fiyatlari piyasaya gore oldukca makul. Kontrol ettigim ilk sey kendilerin 6 senedir sahibinden.com sitesinin kayitli saticilari oldugu. Ayrica kendilerinin applekutusu.com adinda bir siteleri de var. haklarinda bir sikayet olup olmadigini arastirmak icin internette bakindim fakat bir sey bulamadim. Emin olmak adina kendilerini once sabit telefondan sonrada konum almak icin cep telefonundan aradim. Kendileri oncelikle her iki telefon gorusmesinde de sordugum butun sorulara samimiyetle cevap verdiler.
Bugun Sirkeci deki dukkanlarina gittim . Kendileri ile tanistim ve istedigim telefonu piyasadaki satis fiyatindan 1800TL- bin sekiz yuz- su anki kurla 450 dolar daha ucuza aldim.
urun orijinal ambalajinda ve ilk acan ben oldum. Sadece pasaportla giris yaptirmam gerekiyor okadar. Sayet pasaport bulamazsaniz onlarda yardimci oluyorlar. Benim aldigim urun onlarin tabiri ile Spot urun birde Swap urunleri var her ikisinin de aciklamasini telefonda da yaptilar internet sitesinde de var. Urun bir sene garantili. umarim hic kullanmak zorunda kalmam.
 

salihbuldur

Doçent
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
699
Puanları
43
Konum
istanbul
oncelikle sitede yeni oldugumu ve bu soruya ben de cevap aramak icin ugradigimi belitmek isterim.
sahibinden.com sitesinde denk geldigim apple kutusu adli saticinin fiyatlari piyasaya gore oldukca makul. Kontrol ettigim ilk sey kendilerin 6 senedir sahibinden.com sitesinin kayitli saticilari oldugu. Ayrica kendilerinin applekutusu.com adinda bir siteleri de var. haklarinda bir sikayet olup olmadigini arastirmak icin internette bakindim fakat bir sey bulamadim. Emin olmak adina kendilerini once sabit telefondan sonrada konum almak icin cep telefonundan aradim. Kendileri oncelikle her iki telefon gorusmesinde de sordugum butun sorulara samimiyetle cevap verdiler.
Bugun Sirkeci deki dukkanlarina gittim . Kendileri ile tanistim ve istedigim telefonu piyasadaki satis fiyatindan 1800TL- bin sekiz yuz- su anki kurla 450 dolar daha ucuza aldim.
urun orijinal ambalajinda ve ilk acan ben oldum. Sadece pasaportla giris yaptirmam gerekiyor okadar. Sayet pasaport bulamazsaniz onlarda yardimci oluyorlar. Benim aldigim urun onlarin tabiri ile Spot urun birde Swap urunleri var her ikisinin de aciklamasini telefonda da yaptilar internet sitesinde de var. Urun bir sene garantili. umarim hic kullanmak zorunda kalmam.
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.
 

ezel56

Asistan
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
273
Puanları
28
Oldum olası internetten alısveris yapmaya icim el vermedi hepsiburada ya da sahibinden hep bilindik siteler daha ucuz güvenli bı sıkıntı yasamadim diyen cok kullanıcı gördüm ama yapamıyorum abi gidip teknosadan kutuyu kendim alıp kendim eve götürüp kendim açıp gönül rahatlığıyla kullanıyorum
 

Renega

Üyecik
Katılım
8 May 2017
Mesajlar
13
Puanları
3
Konum
Niğde
bende sahibinden.com'da görünce araştırmak istedim hakkı abinin 3 telefon aldığını duyunca ilgimi çekti kimseden kötü yorum yok. 9000tl verip kullanmayacağım garanti için para vereceğime 6000tl verip 1 yıl yurt dışı garantili apple kutusundan alırım. 8 yılda 2 ipad kullandım hiç garantiye gerek kalmadı birkere düşürdüm cam kırıldı onuda değişmezler 250tl yaptırdım jailbreak ile kullanmaya devam. xs bence en büyük eksiği ekrana gömülü parmak izi okuyucusu olmaması.
 
Üst
stat counter