Augmentin Antibiyotik kızarıklık yaptı

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


emreozkn78

Üyecik
Katılım
3 Tem 2018
Mesajlar
68
Puanları
8
Konum
Karabük
Augmentin anbiyotik kullanıyorum 3 gündür 1000mg cildinde kızarıklık var ne yapmam gerek?
 

MrtAltg

Dekan
Onursal Üye
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
5,856
Puanları
113
Bu tip sağlık sıkıntılarını internette değil acilen bir sağlık kuruluşuna giderek daha sağlıklı olarak çözebiliriz.
 

neet

Guru
Onursal Üye
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
20,883
Puanları
83
Konum
Tekirdağ
görmeden yorum yapmak pek doğru değil ancak, anlık alınımda kızarıklık kabarıklık gibi faktörler alerji durumunu gösterir.
 

HugoBoss

Üyecik
Katılım
7 Mar 2019
Mesajlar
22
Puanları
3
Kullandığınız ilaç alerjik reaksiyon göstermiş. İlacı kullanmayı derhal bırakın ve doktorunuza belirtilerini söyleyin. Daha ileri kullanımında nefes darlığı ve şoka girebilirsiniz.
 
Üst
stat counter