Bilişim Sistemleri Mühendisliği(İTÜ)

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


knightx

Profesör
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
2,494
Puanları
38
Merhaba herkese kolay gelsin.

Benim İTÜ üniversite ile ilgili bazı sorularım olacak.

Bilişim sistemleri mühendisliği bölümü kapandımı?Kapanmadıysa;

Bölümde harç olarak neden 10Bin TL(Amerika İçin 15USD) hatta üzerinde bi para ödememiz gerekiyo?

Burs gibi bi olanak yokmu?

Şimdilik bu kadar.bilen varsa yardımcı olursa sevinirim...
 

erenberk

Reis
Onursal Üye
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
10,735
Puanları
48
Kapandığını henüz duymadım. Yakın arkadaşlarımdan biri itü bilişim sistemleri mühendisliğinde okuyor. Harç neden böyle diye sormuşsun çünkü o suny programı kapsamında olan bir bölüm ve normalde puanının aşırı yüksek olması gerekirken sırf suny-uolp olduğu için para ödendiği için yüksek değil. O bölümde okuyan kişi birinci ve üçüncü sınıfı Türkiye'de okurken ikinci ve dördüncü sınıfta amerikada okuyor. Şu an tam hatırlayamadım ama amerikada iyi bir üniversitede okuyorsun. Ayrıca şunu bilmen lazım bunlar sadece okul harçları ayrıyeten konaklama ve yemek gibi diğer şeyler bunun içine dahil değil. Ama mezun olduğunda çift diplomaya sahip oluyorsun diye biliyorum ve özel üniversitelere göre düşününce bu ödediğin para bu bölüme ve diplomasına değer diye düşünüyorum. Burs olanağı var mı bilemiyorum ama burs sağlanabileceği kanısındayım...
 

knightx

Profesör
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
2,494
Puanları
38
buldum abi kapanmamış ilk baktığımda göremedeim çünkü bilgisayar mühendisliği altındaymış.Fiyatlarda net olarak itü için 10bin tl SUNY Binghamton için 15 bin dolar olarak belirlenmiş ayrıca yurt ,yemek vs gibi fiyatlar dahil değil.Burs olanağıda geçen senelerde %50 vermişler ama bu sene yokmuş fakat özel burslar alınabiliyormuş.

zaten beni bu bölüme çekende çift diploma olayı ve amerikada okuma olayı iş olanağıda şuan Ülkemizde yok gibiymiş fakat mezunlar Microsoft gibi firmalarda işe başlamışlar.Güzel bi olay


Teşekkürler yorumun için abi kolay gelsin.
 

erenberk

Reis
Onursal Üye
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
10,735
Puanları
48
Rica ederim ne demek... Biraz olsun yardımcı olduysam ne mutlu :) İş olanağı ülkemizde yok gibiymiş derken aslında biraz yanlış olmuş. Dünya çapında zaten az kişi bu mesleğe sahip o yüzden çok ama çok fazla ihtiyaç duyuluyor. Mezun olduğun anda kaparlar çünkü bilişim sistemleri kapsamlı bir mühendislik dalı.
 

knightx

Profesör
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
2,494
Puanları
38
Rica ederim ne demek... Biraz olsun yardımcı olduysam ne mutlu :) İş olanağı ülkemizde yok gibiymiş derken aslında biraz yanlış olmuş. Dünya çapında zaten az kişi bu mesleğe sahip o yüzden çok ama çok fazla ihtiyaç duyuluyor. Mezun olduğun anda kaparlar çünkü bilişim sistemleri kapsamlı bir mühendislik dalı.
anladım abi teşekkürler
 

GassipGirl

Doçent
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
785
Puanları
18
uff nerden baksan dönemlik 10binden 80 bin tl en az ve bunu sadece okula veriyorsun
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
GassipGirl harçlar kalkınca sadece Binghamton harçları kaldı. O da 40 bin tl ediyor.
 
Üst
stat counter