Edge Gibi Keskin Hatları Olan Tarayıcı Önerisi

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


The Undertaker

Doçent
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
948
Puanları
43
Konum
California
Arkadaşlar hatları keskin yazı tipleri keskin bir tarayıcı arıyorum sanırım sadece Mozilla Firefox var istediğim şekilde tarayıcı ama ben Mozilla Firefox kullanmak istemiyorum alternatifi var mı acaba ? Firefox alt yapısını kullanan tarayıcı da olur yeter ki hatlar ve yazılar keskin olsun. Karşılaştırma resmini de ekliyorum daha iyi anlamanız açısından. Şimdiden teşekkürler.

Firefox

FirefoxPortable.png


Edge

643827-microsoft-edge-preview.png


Edge_1920_panel9_MultiFeature_Books.jpg


Chrome
chrome-new-look.jpg


Resimlerde açıkça belli oluyor önce Chrome'a bakın daha sonra diğerlerine.
 

The Undertaker

Doçent
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
948
Puanları
43
Konum
California
Maxthon vardı ama çok uzun süre oldu kullanmıyorum artık ona bi bakarmısın?
Maxthon bir ara kullandım hocam İnternet Download Manager eklentisi kurulmuyordu ona bu yüzden silmiştim sistemden. Bakayım yine ama bir de bazı forumlarda konusu vardı Maxthon hakkında. Güvenilir değil bilgileri gönderiyor falan filan diye güvenemedim hiç Maxthona.
 

The Undertaker

Doçent
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
948
Puanları
43
Konum
California
Opera, vivaldi, yandex.

Bunları da deneyebilirsin.
Vivaldi güzel değil çoğ siteyi geç açıyor Opera GX kullandım dün oda dandik Yandex'i deniyim bir de az önce Microsoft Edge Canary kurdum güzel mi sence ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Opera, vivaldi, yandex.

Bunları da deneyebilirsin.
Edit : Hocam yandex ayarlarında dediğin yeri bulamadım keskin ve yumuşak seçeneği var demiştin de.
 
Son düzenleme:

Salawdaha

Asistan
Katılım
27 Ağu 2018
Mesajlar
465
Puanları
43
Konum
Boş alan
Vivaldi güzel değil çoğ siteyi geç açıyor Opera GX kullandım dün oda dandik Yandex'i deniyim bir de az önce Microsoft Edge Canary kurdum güzel mi sence ?
Mesaj otomatik birleştirildi:



Edit : Hocam yandex ayarlarında dediğin yeri bulamadım keskin ve yumuşak seçeneği var demiştin de.
Opera GX kullanıyorum beğenmediğiniz dandikliğinin sebebi nedir ?
 

SwateR

Dekan
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
9,826
Puanları
83
Vivaldi güzel değil çoğ siteyi geç açıyor Opera GX kullandım dün oda dandik Yandex'i deniyim bir de az önce Microsoft Edge Canary kurdum güzel mi sence ?
Mesaj otomatik birleştirildi:



Edit : Hocam yandex ayarlarında dediğin yeri bulamadım keskin ve yumuşak seçeneği var demiştin de.
PC' de kurulu değil ama Ayarlara girip Arama kısmına "Sekme Görünümü" diye yazınca altta buton çıkması lazım. Ona tıklayarak bi pencere açılıyor ve seçebiliyorsun.
 

The Undertaker

Doçent
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
948
Puanları
43
Konum
California
PC' de kurulu değil ama Ayarlara girip Arama kısmına "Sekme Görünümü" diye yazınca altta buton çıkması lazım. Ona tıklayarak bi pencere açılıyor ve seçebiliyorsun.
Hocam valla sistem de ne kadar tarayıcı varsa hepsini sildim Microsoft Edge Canary , Yandex , Vivaldi , Brave Browser ve Microsoft Edge kurulu hepsinin testini yapıyorum hangisi bana hitap ediyorsa onda kalıcam geri kalanları silicem şuan Vivaldi benim için 1-0 önde. Sadece sekmelerin rengini bile istediğin şekilde değiştirebilmen dahi yetiyor 1-0 olmasına. Adını bile duymadığım bir sürü tarayıcı buldum hepsine bakıcam araştırıp iyiyi bulmayı çok seven biriyim internet zaten sınırsız indirir yükler bakarım güzel değilse silerim :) Bir de SS ekledim dediğin ayar burası mı ?

2019-08-09_02-24-06.jpg
 

SwateR

Dekan
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
9,826
Puanları
83
Hocam valla sistem de ne kadar tarayıcı varsa hepsini sildim Microsoft Edge Canary , Yandex , Vivaldi , Brave Browser ve Microsoft Edge kurulu hepsinin testini yapıyorum hangisi bana hitap ediyorsa onda kalıcam geri kalanları silicem şuan Vivaldi benim için 1-0 önde. Sadece sekmelerin rengini bile istediğin şekilde değiştirebilmen dahi yetiyor 1-0 olmasına. Adını bile duymadığım bir sürü tarayıcı buldum hepsine bakıcam araştırıp iyiyi bulmayı çok seven biriyim internet zaten sınırsız indirir yükler bakarım güzel değilse silerim :) Bir de SS ekledim dediğin ayar burası mı ?

Ekli dosyayı görüntüle 76566
Aynen hocam burası.
 
Üst
stat counter