GM 9 Pro Alınır Mı?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


astegon

Profesör
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
2,215
Puanları
113
İcine bakmadan konusma casper'dan daha kaliteli parcalar kullaniyor Vestel.
Al vestel'i vur casper a

Vestelin ürettiği panel sadece. Onun dışında, mobil cihazlarda, sadece birleştiriyor. Casper ise dışardan gionee ile anlaşmıştı şimdi kimle anlaştı bilmiyorum fason üretim yaptırıyordu.

Bu markalar mı kaliteli?

Verginin kralını bize afedersiniz sokan vestel mi kaliteli?

efendim?

Konuşm ne yahu. Sevmek zorunda mıyız ?
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
54,517
Puanları
113
Gm daha sevilesi vestel daha sevilesi gaspet gazulet casper dan daha iyiler vestel manisa da gidilebilir yerde...
 

disiteknoloji

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
36
Puanları
8
GM 9 pro almayı düşünüyorum fakat cihaz hakkında olumsuz yorumlar çok fazla. Cihazı kullananlar tavsiye eder misiniz?
Ben de gm9pro kullanıyorum yaklaşık 5 aydır. Açıkçası ben pek olumsuz yorum görmedim cihaz hakkında, genelde garanti servisiyle alakalı olumsuz yorum görüyorum ve bizim halkımız maalesef hiçbir markanın servisini beğenmiyor. Onun dışında gm9pro için olumsuz konuşabileceğim bir şey yok. Fiyat ve özellikler ortada zaten. Ben gayet memnunum. Iphone kullanırken yedek olsun diye gm9pro alıp sonra androidi daha çok sevdiğimi fark ettim ve artık gm9pro kullanıyorum. Iphone yedekte kaldı :D
 
Katılım
30 May 2019
Mesajlar
27
Puanları
3
GM 9 pro almayı düşünüyorum fakat cihaz hakkında olumsuz yorumlar çok fazla. Cihazı kullananlar tavsiye eder misiniz?
Merhaba ben ilk çıktığında gm9 pro almıştım tavsiye ederim ufak tefek sorunlar yaşadım ama her telefonda oluyo çok yardımcı da oldular bu konuda şimdi bi şikayetim yok fiyat performans olarak gayet iyi. Tasarım olarak da bir çok markaya göre baya gelişmiş en sevdiğim yanı ise şarjının çok uzun gitmesi.
 

Teknolog26

Üyecik
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
72
Puanları
8
Merhaba ben ilk çıktığında gm9 pro almıştım tavsiye ederim ufak tefek sorunlar yaşadım ama her telefonda oluyo çok yardımcı da oldular bu konuda şimdi bi şikayetim yok fiyat performans olarak gayet iyi. Tasarım olarak da bir çok markaya göre baya gelişmiş en sevdiğim yanı ise şarjının çok uzun gitmesi.
Diğer modellere ve markalara nazaran oldukça fazla artısı var. En ufak bir şeyden hemen gömmeye o kadar meraklı kullanıcı var ki markanın kendini geliştirmesine imkan tanımıyorlar. Apple yıllar önce kuruldu ama çıkışı belli hataların düzeltilmesiyle yaptı. Sıra neden General Mobile olmasın?
 

Teknolog26

Üyecik
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
72
Puanları
8
GM 9 pro almayı düşünüyorum fakat cihaz hakkında olumsuz yorumlar çok fazla. Cihazı kullananlar tavsiye eder misiniz?
Bence alınır tasarımı olsun kamerası olsun on numara telefon o fiyata daha iyisi de olmaz zaten ben uzun süredir kullanıyorum bi sorun yok heeğ benden öncede kardeşim kullanıyodu iki el değiştirmesine rağmen sağlam
 
Katılım
30 May 2019
Mesajlar
27
Puanları
3
Tekrar deneyimlerimden bahsedecek olursam şarj ömrünün yanı sıra; EIS video stabilizasyon özelliği başarılı daha önce başka markalarda duymadım. Ayrıca benim gibi müzik dinlemeye bayılıyorsan çift hoparlörü sayesinde sesi çok iyi veriyor bunlarda aklıma gelmişken elemek istediğim şeyler.
 

astegon

Profesör
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
2,215
Puanları
113
Ben bu ve turuncu forumda GM'yi gömen kişilerden biriyim.

Birincisi ve en önemlisi GM eski tecrübelerden dolayı pek güven vermiyor.

buyrun


Ve envai çeşit forumda sıkıntı yaşayanlar.

İkincisi kendileri vestel ile bir oldular ağır vergileri getirttiler. Baktı devlet ooo burda güzel para var. Yapıştırdı.

O yüzden de iki firma benim için yok hükmünde.

EIS i başka modellerde görmeyen kullanıcı da gördü bu gözler. Vay arkadaş siz hangi yerde yaşıyorsunuz. Vah vah vah.
 

Leand

Dekan
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
5,322
Puanları
113

erdenX

Üyecik
Katılım
28 Ağu 2019
Mesajlar
21
Puanları
3
Beteri var casper yada reeder vereyim. :)
Mesaj otomatik birleştirildi:



Hemen like'lıyorum gm 9pro'yu... bunu yaparsam halka dandik malı kazık fiyata geçirmek serbest demi abi.
telefon iyi olmasa eyvallah da biraz acımsızlık gibi geliyor bana iyi telefona kötü demek. kimsenin dediğine hiçkimse karışamaz malum :D
 
Katılım
30 May 2019
Mesajlar
27
Puanları
3
telefon iyi olmasa eyvallah da biraz acımsızlık gibi geliyor bana iyi telefona kötü demek. kimsenin dediğine hiçkimse karışamaz malum :D
telefonu ben de çok beğeniyorum gerçekten. fiyatını fazlasıyla hak ediyor bu telefon. biraz fazla eleştiriliyor ama bu da eski general mobiledan kalan şeyler
 

emre2535

Asistan
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
284
Puanları
18
2 hafta önce GM 9 pro aldım 1 hafta kullandım 1 haftada serviste kaldı konuşurken ses karşı tarafa bazen boğuk bazen hiç gitmiyor dün servisten geri aldım yazılım güncellemesi yapılmış ama hiç bir şey düzelmemiş. Yarın götürüp iadesini talep edicem maslesef. Bunu haricinde telefon gerçekten güzel ama soğudum bütün hevesim kaçtı.
 
Üst
stat counter