hepsiburada.com tarafından KANDIRILDIM...

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


ertan2002

Asistan
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
303
Puanları
28
Ben de bun

Ben de buna değinmek istedim. Ben İspanyol bir firmada çalışıyorum sözleşme yapıldıktan sonra projede ön göremediğimiz ya da atladığımız bütün ürünlerin maliyetlerini biz karşılıyoruz. Ya biraz daha para verirsin ya da yapamayız demiyoruz. Hepsiburada.com bu konuda %100 kusurlu. Buradaki kralcı arkadaşlar da sırf kendi çıkarları için haklı kullanıcıyı yerden yere vurmuşlar. Şikayetini itibarsızlaştırmaya çalışmışlar. Türkiye'deki bazı kurumsal firmaların gücünden dolayı onlara boyun eğmemiz isteniyor. Buradaki arkadaşlar da şikayetci arkadaşın dediği gibi kraldan çok kralcı. Millet olarak bireysel menfaatten önce toplumsal menfaatleri gözetmemiz gerekir. Bireysel menfaatlerin peşinden koşmak kişiye sürekli ve kalıcı bir fayda sağlamayacaktır. Bugün bir kişinin faydalandığı şeyden yarın başka biri faydalanacak. Ama toplumsal menfaatleri gözetirsek hepimiz kazanırız. Türkiye'de kurumsallık demek baş belası demektir. Ellerine düştün mü yandın. Ne hakkını savunabiliyorsun ne de çözüm yolu bulabiliyorsun.
hocam diger arkadaslari böyle kolay suclamamak lazim.. Insanlar görmedigi yasamadigi seyler icin fikir yürütemiyor, hayal edemiyor. Benim bir macbook um vardi ve yalan olmasin 1 tane mi 3 tane mi ne ölü pixel vardi. Apple servise götürdüm, adamlar ekranindan tut, klavyesine kadar, dis kasasindan tut da fanina kadar degistirdiler (macbook u yere düsürmüstüm kasada biraz göcük vardi ve sanirim fanin pervanesinin bir kismi kirilmisti ses yapiyordu) hatta bataryayi da degistirdiler ve tek kurus para vermedim.. Türkiye'de böyle bir garanti sisteminin olmasi mümkün degil, bunu adamlara da anlatmak zor. Apple türkiye'de ne kadar iyi calisiyor bilmiyorum ama benim yasadigim bu.

Bu sadece apple icin degil, örnek verdigim gibi firmalarin genel tutumu böyle. Ikea dan da örnek verebilirim mesela. Bir ürün aldik, monte falan yaptik ama sanirim boyutu kücük mü gelmisti ne, götürdük yenisini aldik hemen. Ayrica bir yastik almistim, bir kac gün denedim, bi ara götürüp geri vermeyi düsündüm cünkü 30 güne kadar ürün iadesi var. Düsün, yastik aliyorsun, üstünde yatiyorsun ve adamlar ürünü geri aliyor.

Bunun gibi yiginla örnekler var cevremde.. Ama türkiye'de gördügüm seyler cok farkli.. Insanlar da buna alistiklari icin, farkli bir dünyayi tasavvur edemiyor. Bazen sokak röportajlarina bakiyorum da diyorlar almanya batiyor, avrupa bizi kiskaniyor vs :D yahu bu adamlar almanya'yi hic görmemisler bilmiyorlar bile. almanya tek basina tüm avrupayi 10 kere satin alacak gücte.. Trump hapsirinca dolar firlayan bir ekonomiye sahip ülkenin gücünü kim kiskanacak :) Bunlar tabi görüp yasama ile alakali. Insanlara yanlis bilgi veriliyor.

Mesela sunu anlayamiyoru. Türkiye ye gelince toplu tasima kullaniyorum genelde, ve balik istifi gibi üst üste bindiriyorlar kimseden de ses cikmiyor. Adam parasini aliyor ama hizmet ve kalite sifir.Insanlar böyle alismis ama bana farkli geliyor.. Türkiye'de ben de uzun zamanlar yasadim ve o durum bana da cok normal geliyordu ama simdi gördügüm seylerden dolayi, bi daha o araclara binmemeye calisiyorum.. Iste toplumumuz bir sekilde uyanis hareketi gösterse isler cok degisir ama ögrenilmis caresizlk var. Akvaryuma koymuslar bizi, ondan baska bir dünya bilmiyoruz iste...
 

Görkem Say

Адидже
Yönetici
Super Moderator
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
14,015
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
Bilmeden yorum yapmıyorum ben de bilgisayar mühendisiyim bu yapıların nasıl işlediğini yıllar öncesinden bilirim. Tam olarak çalışanı sayılmasanız da onlardan talimat alıyorsunuz.
Görünen fiyat yanlış ise bunun sorumlusu kendileridir. Üstlenmek zorundalar. Çalıştığım firmada bir projenin keşfini yanlış çıkardığımız zaman müşteriye yanlış keşif çıkarmışız bize 10k avro daha ödeme yapmanız gerekiyor diyemiyoruz. Zararına da olsa sözleşmeye uyup projeyi eksiksiz teslim ediyoruz. Kurumsallık bunu gerektirir. Ayrıca tedarik edilemedi deme gibi bir lüksleri yok sitede olan tüm ürünler stokta olmak zorunda. Hepsiburada.com ve bütün satıcıları bu şekilde çalışır. Ben de uzun yıllardır online alışveriş yapan biriyim son zamanlarda Hepsiburada.com'dan alışveriş yapmaya başladım ve kendisinin satıcısı olduğu ürünlerde benzer bir durumla karşılaştım. Bu konuyu araştırırken rastladım vatandaşın haksız bir eleştiriye maruz kalıp tiye alınması beni rahatsız etti. Dayanamayıp üye olup yazdım. Saygılar,
Ben burada çalışan değilim 20 yaşında üniversiteli bir genç olarak gönüllü bir şekilde modluk yapıyorum. Eğer ki ofis tarafıyla bir gere görüştüysem hemen şuanda modluğu bırakırım. Onlar kesinlikle modlara hangi konulara nasıl yorum yapmaları gerektiği konusunda direktif vermezler. Biz burada sadece fikrimizi söyledik. Bu forumda Hepsiburada'yı olumsuz yönde eleştirdiğimiz çokta konu oldu. Konu üzerinden çok zaman geçmiş şimdi baktığım zaman bende arkadaşı haklı bulduğumu söyleyebilirim ama burada yazılanları kesinlikle alınan reklamla vs. alakası yok.
 

Zee

Asistan
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
446
Puanları
18
sıkıntı yok gönderilcek içiniz rahat olsun bilgisini aldım. 1-2 saat sonra ise siparişimin iptal ediliğini mesajını aldım ve Tekrar müşteri temsilcisini aradım. Temsilci ürünün temin edilemediği o yüzden gönderilemediğini bana iletti. Aynı ürünü temsilciyle konuşurken daha yüksek fiyata satıldığını gördüğümü ilettim. Temin edilemeyen ürün 5d
Bende bilgisayar alacaktım ama almadan önce Hepsiburdayı aradım. Çünkü ürün sayfasında stokta vardır diye hiç bir şey yazmıyor. Uyarıda koymuyorlar. Milleti kekliyorlar ve zamanından çalıyorlar. Madur ediyorlar anlayacağın, kendi ürünleri satılsında kim ne yaparsa yapsın kafasındalar. Almadan önce aramıştım bende iyi aramışım bana stokta yok dediler. Bende dedim ki neden uyarı koyulmuyor dedim bir şey diyemediler. Böyle durumda acımayın dava açın tüketici haklarına.. Devlet tüketicinin yanında emin ol karlı çıkıyorsun. Serbest piyasa diye işin çakallığına gidiyorlar. Ben bir kaç defa dava açtım artık bende bu tarz şeylerin kurdu oldum mecburen... Dava açarken video ve ekran görselleri kesin alın. Siz dava açmadıkça daha çok keklerler milleti. Eğer bende o bilgisayarı almış olsaydım ve banada yok deselerdi eğer o ilgili yeri inletmiştim emin olun. Artık benimde tahammülüm kalmadı çünkü gerçekten herkes çakallığa soyunmuş. Bu yüzden bu tarz yerlerden alışverişte kesinlikle ilk hatalarında direk şikayet ediyorum ben. "şikayetvar.com" a yazın. ardından tüketici haklarına gidin. Sorun çözülmedimi bir üst dava açınız. Acımayın acırsanız kim uğraşacak derseniz sıkıntı. Siz uğraşmıyormuyorsunuz zaten devlet o firmayla uğraşıyor.

Hepsi burdadan ürün almadanönce ürün sayfasındaki satıcının telefon numarasına ulaşıp orayla iletişime geçin. ürünün olup olmadığını onlar daha iyi bilir.
 

erknkose

Üyecik
Katılım
20 Kas 2017
Mesajlar
13
Puanları
3
Konum
izmir
Öncelikle Destek olan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Daha sonradan akıllanıp haklı bulan arkadaşlarada tekrar ön yargılarının kurbanı olmamasını diliyorum. Olumsuz yorum yapan arkadaşlarada, dolar 4 iken almıştım o laptopu şimdi kaçlarda bu durumdan tek karlı çıkan satıcılar oldu tüketicide onlarıda zengin etmekle kalmadı sizlerde destekçisi oldunuz. Son olarak konu yargıda şuanda kasım ayı ortasında mahkeme sonuçlanacak. Herkese iyi geceler, umut dolu yarınlar diliyorum.
 

erknkose

Üyecik
Katılım
20 Kas 2017
Mesajlar
13
Puanları
3
Konum
izmir
mantık dışı bir fiyata satılamıcağı ortada hatta sözleşmede hatalı fiyat satışı iptal eder yazar yani o çakallık yapıyor...
Konu Yargıda karşı tarafın avukatı hiçte dediğin maddeden bahsetmedi, bende okudum öyle bir madde yok. İllede merak ediyordan 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunun 15.maddesinim 1.Fıkrasında haklılığım ortadadır.
MADDE 15


(1) Hizmetin ayıplı ifa edildiği durumlarda tüketici, hizmetin yeniden görülmesi, hizmet sonucu ortaya çıkan eserin ücretsiz onarımı, ayıp oranında bedelden indirim veya sözleşmeden dönme haklarından birini sağlayıcıya karşı kullanmakta serbesttir. Sağlayıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar sağlayıcı tarafından karşılanır. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.

En kötü şey herşeyi bildiğini sanan cahillerdir. Shifdeletenin Görünmeyen yüzünüde bu formde görmüş olduk
 
Son düzenleyen moderatör:

beleşadam

Doçent
Katılım
5 Ocak 2017
Mesajlar
928
Puanları
43
Konum
G*tünden madde uydurmayı bıraksan mı? Konu Yargıda karşı tarafın avukatı hiçte dediğin maddeden bahsetmedi, bende okudum öyle bir madde yok. İllede merak ediyordan 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunun 15.maddesinim 1.Fıkrasında haklılığım ortadadır.
MADDE 15


(1) Hizmetin ayıplı ifa edildiği durumlarda tüketici, hizmetin yeniden görülmesi, hizmet sonucu ortaya çıkan eserin ücretsiz onarımı, ayıp oranında bedelden indirim veya sözleşmeden dönme haklarından birini sağlayıcıya karşı kullanmakta serbesttir. Sağlayıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar sağlayıcı tarafından karşılanır. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.

En kötü şey herşeyi bildiğini sanan cahillerdir. herşeyi daş*ağa almayı adet edindiğin kesin. shifdeletenin Görünmeyen yüzünüde bu formde görmüş olduk
kasım ayında haberdar edin bizi merak ettim şimdi
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
54,558
Puanları
113
G*tünden madde uydurmayı bıraksan mı? Konu Yargıda karşı tarafın avukatı hiçte dediğin maddeden bahsetmedi, bende okudum öyle bir madde yok. İllede merak ediyordan 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunun 15.maddesinim 1.Fıkrasında haklılığım ortadadır.
MADDE 15


(1) Hizmetin ayıplı ifa edildiği durumlarda tüketici, hizmetin yeniden görülmesi, hizmet sonucu ortaya çıkan eserin ücretsiz onarımı, ayıp oranında bedelden indirim veya sözleş
Nerenle okudun çakalin satici olduğu görüldü adamin sorununu satici neden oluyor.
 
Üst
stat counter