Intel Pentium G2120 için ekran kartı önerisi!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


umutklss

Üyecik
Katılım
28 Ocak 2019
Mesajlar
35
Puanları
8
Sansar ın da dediği gibi i7 2600 tercih edilebilir ama anakart modelini bilmeden yorum yapmak istemedim.Anakart kaçıncı nesil destekler.
Ya ben de bilmiyorum ki bilsem işte 2012 yılında aldığım bilgisayarın anakartı Casper nirvana anakart LGA 1155 işlemcisi g2120
 

Emir Aydın

Profesör
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
3,635
Puanları
113
Konum
KOCAELİ
Anakart modeli anakartın üzerinde falan yazıyorsa yarın açıp bakabilirim psu ile ikisine birlikte
Mesaj otomatik birleştirildi:


Evet alınıyor da arkadaş sıfır 260x gösterdiği için bende sıfırını söyledim. Alırsam 2. El alıcam
CPU Z adlı programda anakart gözükmüyor mu ?
 

umutklss

Üyecik
Katılım
28 Ocak 2019
Mesajlar
35
Puanları
8
Şu an bilgisayarda değilim de gözükmüyordu sanırsam ya da casper nirvana 1.0 olarak yazıyordu . Yarın her şeyine bakıp paylaşırım
Anakartı casper nirvana olarak gösteriyordu model bilgisinde de 1.0 yazıyordu anakartın üstünde yazıyorsa oradan bakıcam artık
Mesaj otomatik birleştirildi:

2012 yılında aldığım bilgisayarın anakartı işlemcimde 2. Nesil intel pentium g2120 şu anlık söyleyebileceklerim bunlar. Hangi işlemcileri destekler bilmiyprum.
 

Utku Cabir

Önce O inandı.Sonra Millet inandı. İşte Zafer Anı!
Yönetici
Moderatör
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
14,515
Puanları
113
Konum
Ankara
Ankart 2 ve 3. Nesilleri destekler ama 7 yıl önceki platforma yatırım yapmak ne karar doğru bilemiyorum.
 

umutklss

Üyecik
Katılım
28 Ocak 2019
Mesajlar
35
Puanları
8
Hangi oyunları oynayacağınıza bağlı.
Sea of thieves gta v cs go belki pubg r6 falab
Mesaj otomatik birleştirildi:

Muhtemelen güç kaynağı yetersiz gelecek. Anakart H61H2-MV Güç kaynağı fsp250-50hmn. Evet güç kaynağı yetersiz falan gelecek diyeceksiniz kalbim çıt.
 
Son düzenleme:

Sansar667

Profesör
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
1,886
Puanları
63
Sea of thieves gta v cs go belki pubg r6 falab
Mesaj otomatik birleştirildi:

Muhtemelen güç kaynağı yetersiz gelecek. Anakart H61H2-MV Güç kaynağı fsp250-50hmn. Evet güç kaynağı yetersiz falan gelecek diyeceksiniz kalbim çıt.
anakartın 2.ci ve 3.cü nesil işlemcileri destekliyor. 2.ci el işlemci bulabilirsin güzel bir i7 veya i5 80w altında güç tüketenlerden. Ekran kartını 750ti gibi eski bir kart yerine yeni nesil az güç tüketen (75w altı olupta güzel performans veren kartlar mevcut gtx 1050 , rx550 gibi.) bir kart alırsan güç kaynağının da yeterli olacağını düşünüyorum.

güç kaynağın ise çok gördüğüm bir güç kaynağı casper bilgisayarların çoğunda bu güç kaynağını kullanmış 12 volt kanalında 200w güç verebileceğini varsayabiliriz.
 

umutklss

Üyecik
Katılım
28 Ocak 2019
Mesajlar
35
Puanları
8
anakartın 2.ci ve 3.cü nesil işlemcileri destekliyor. 2.ci el işlemci bulabilirsin güzel bir i7 veya i5 80w altında güç tüketenlerden. Ekran kartını 750ti gibi eski bir kart yerine yeni nesil az güç tüketen (75w altı olupta güzel performans veren kartlar mevcut gtx 1050 , rx550 gibi.) bir kart alırsan güç kaynağının da yeterli olacağını düşünüyorum.

güç kaynağın ise çok gördüğüm bir güç kaynağı casper bilgisayarların çoğunda bu güç kaynağını kullanmış 12 volt kanalında 200w güç verebileceğini varsayabiliriz.
Aliexpress den 2. El almayın düşünüyorum i7 2600 400 tl vergiyle vs 500 tl oluyor ekran kartı içinde 2. El 300-400 tl lik bir şey alabilirim vergileri de hesaba katalım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

anakartın 2.ci ve 3.cü nesil işlemcileri destekliyor. 2.ci el işlemci bulabilirsin güzel bir i7 veya i5 80w altında güç tüketenlerden. Ekran kartını 750ti gibi eski bir kart yerine yeni nesil az güç tüketen (75w altı olupta güzel performans veren kartlar mevcut gtx 1050 , rx550 gibi.) bir kart alırsan güç kaynağının da yeterli olacağını düşünüyorum.

güç kaynağın ise çok gördüğüm bir güç kaynağı casper bilgisayarların çoğunda bu güç kaynağını kullanmış 12 volt kanalında 200w güç verebileceğini varsayabiliriz.
I5 3470 75W tüketiyor 1155 için uyumlu da iyi midir
 

Sansar667

Profesör
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
1,886
Puanları
63
Aliexpress den 2. El almayın düşünüyorum i7 2600 400 tl vergiyle vs 500 tl oluyor ekran kartı içinde 2. El 300-400 tl lik bir şey alabilirim vergileri de hesaba katalım.
i7 2600 95w güç tüketiyor fazla kaçabilir psu'ya i7 3770 daha iyi bir seçenek olabilir
 

umutklss

Üyecik
Katılım
28 Ocak 2019
Mesajlar
35
Puanları
8
i7 2600 95w güç tüketiyor fazla kaçabilir psu'ya i7 3770 daha iyi bir seçenek olabilir
Benim fazla bir bilgim olmadığı için soruyorum i5 3470 aliexpress de ucuza alınabiliyor 200 TL gibi bir fiyatı var Ekran kartı için daha fazla para ayırabilirim uygun bir işlemci + ekran kartı alıcam 2. El aliexpress falan farketmez
Mesaj otomatik birleştirildi:

Benim fazla bir bilgim olmadığı için soruyorum i5 3470 aliexpress de ucuza alınabiliyor 200 TL gibi bir fiyatı var Ekran kartı için daha fazla para ayırabilirim uygun bir işlemci + ekran kartı alıcam 2. El aliexpress falan farketmez
500 TL gibi bir fiyata satılıyor o işlemci aliexpress de üstüne vergiler falan filan uygun bir şey olmaz mı ya vergilerle 400-500 tutacak
 

Utku Cabir

Önce O inandı.Sonra Millet inandı. İşte Zafer Anı!
Yönetici
Moderatör
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
14,515
Puanları
113
Konum
Ankara
Casper PSU'ları FSP'den gelir. Üstünde yazan değeri verebilecek kapasiteye sahip yani.
 

Sansar667

Profesör
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
1,886
Puanları
63
Benim fazla bir bilgim olmadığı için soruyorum i5 3470 aliexpress de ucuza alınabiliyor 200 TL gibi bir fiyatı var Ekran kartı için daha fazla para ayırabilirim uygun bir işlemci + ekran kartı alıcam 2. El aliexpress falan farketmez
Mesaj otomatik birleştirildi:


500 TL gibi bir fiyata satılıyor o işlemci aliexpress de üstüne vergiler falan filan uygun bir şey olmaz mı ya vergilerle 400-500 tutacak
dediğiniz işlemci de olur aslında zaten ekran kartı tarafında pek yukarı çıkamayacaz.
 

umutklss

Üyecik
Katılım
28 Ocak 2019
Mesajlar
35
Puanları
8
dediğiniz işlemci de olur aslında zaten ekran kartı tarafında pek yukarı çıkamayacaz.
2. El gtx 750 ti gtx 950 gtx 760 falan yeni oyunları bile oynatabilen kartları düşünüyorum tam performans alabileceğim bir işlemci olsun bu ekran kartlarına yetebilsin yeter.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Anakart H61H2-MV Güç kaynağı fsp250-50hmn 8gb ddr 3 ram LGA 1155 soketli bir işlemci arıyorum gtx 750 ti gtx 950 gtx 760 gibi kartlara yetebilsin yeter.(Görmeyenler için)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada ekran kartını almadım 2. El toplam max 800-1000 TL Tutacak şekilde ekran kartı işlemci ikilisi arıyorum.
 
Son düzenleme:
Üst
stat counter