İphone X Sorunu ve Apple'nin çözümsüzlüğü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


tolga6708

Üyecik
Katılım
18 Ara 2018
Mesajlar
38
Puanları
8
Sorun düzelmedi ve yine ilgisiz bir servis müşterinin ne dediğini dahi doğru dürüst okumadan not düşen bir Genpa
Telefonu yolladığım zaman not düştüğüm sorun ile onların okuyup not ettikleri yazımı İlk önce kıdemli departmana gönderdim ki çelişkiyi görsünler

"Tekrar Merhaba Berk Bey, Benim gönderdiğim arıza tanımı şudur
ARIZA TANIMI
TELEFONDA BİR HAFTA SÜRE GEÇMEDEN KAPANMALAR MEYDANA GELİYOR
BAZENDE EKRANA DOKUNDUĞUMDA EKRAN UYANMIYOR O SIRADA TELEFON
KAPALIMI DİYE YAN DÜĞMEYE BİR KERE BASINCA TIK SESİ GELİYOR
ANCAK ORTADA YUVARLAK İŞARET DÖNÜP TELEFON HEMEN KAPANIYOR
KAPANDIĞI ZAMANDA HEMEN AÇILMIYOR TELEFONU YAKLAŞIK
BEŞ DAKİKA SONRA AÇABİLİYORUM.APPLE KIDEMLİ DEPARTMANI
BERK BEY YÖNLENDİRMESİ İLE SERVİSİNİZE GÖNDERMİŞ BULUNUYORUM.

Servisin Not ettiği arıza tanımı da budur:
CİHAZ KENDİLİĞİNDNE KAPANIYOR BAZEN EKRAN AÇILMAK İSTENDİĞİNDNE AÇILMIYOR AÇMA KAPAMA TUŞU İLE AÇILMAK İSTENDİĞİNDE EKRAN DÖNÜP KAPANIYOR VE CİHAZ TAMAMEN KAPANIYOR KAPANDIĞINDA HEMEN AÇILMIYOR AÇILDIĞINDA YAKLAŞIK 5 DAKİKA AÇIK KALIYOR SİM TRAYA GÖRE KAYIT ALINDI EKB YOK

Sizce benim yazdığım arıza tanımıyla örtüşüyor mu?"

Servis telefonuma bakmış sorun yokmuş Bende ondan sonra tekrar departmana şu mail'i attım.

Tekrar merhaba Berk bey sanırım servislerin ciddiyetsizliğini benim gönderdiğim arıza tanımı ile onların not düştürkleri arıza tanımından çok net bir şekilde görmüşsünüzdür. Şimdi de telefonumu şu not’u düşerek göndermişler yada gönderecekler.

Servis Açıklaması:
CİHAZA ÜRETİCİ VE SES TESTLERİ YAPILDI BELİRTİLEN HATALAR GÖZLEMLENMEDİ.GÜNCEL YAZILIM YÜKLENDİ


Size soruyorum Benim arıza tarifim telefonun bir hafta içinde kapanma sorunu yaptığını yazarken bu teknik servis telefon eline geçer geçmez telefonda belirtilen hatanın gözlemlenmediğine nasıl kanaat getirebiliyor? Geleceği gören bir teknoloji mi var ellerinde? Bunun akla yatkın mantıklı bir açıklaması var mı? Ses testi nedir ki? Benim sesle ses sorunuyla alakalı bir şikayetim yok ki, bu nasıl bir baştan sağma hizmet anlayışıdır lütfen kendiniz karar verin. Size söz veriyorum telefonumdaki sorunu size videolu olarak kanıtlayacam.

Sorun yaşandığı anda yani ekrana dokunduğumda erkran uyanmadığında sorun yaptığını anlamış olacak ve direkt tarihi saati saniyesi olarak kayda girecem. Telefonun sorununu telefonda ekran siyahken uyanmıyorken ama o sırada aslında telefonun çalıştığını çünkü yan düğmeye basıldığında tık diye ses verdiğini ve o sırada hemen telefonun kapandığını ve hemen açılmadığını kayıt etmiş olacam ve hatta kimse bu telefon o telefon değil diyemesin diye de telefon açıldığında IMEI numarasını da teşhir etmiş olucam. Peki ben bunu video’lu bir şekilde kanıtladığımda Apple’ın bu servislere (iki kere ekran değişenlere, yazılım güncelleyip yollayanlara) herhangi bir yaptırımı ve benim aylardır yaşadığım mağduriyetin somut bir karşılığı olacak mı? Lütfen sizinle bugün öğleden sonra sesli iletime geçelim. Nasıl bir süreç işleyeceğimiz konusunda yardımcı olun, sorunum daha da çözülmezse tüm yasal haklarımı da saklı tutacam saygılar.
 

tolga6708

Üyecik
Katılım
18 Ara 2018
Mesajlar
38
Puanları
8
Telefonum aynı sorunu yine yaptı Kıdemli departman berk beye defalarca mail attım ancak hiçbir şekilde geri dönüş yapmadı. Bende telefon sorun yaptığı zaman sorunu video'ya kaydettim, telefon cebimde kapanmış açılmıyor, 6-7 dakika boyunca açılmama olayını tamamen videoya kaydettim. Video'nun sonlarına doğru kesintisiz olarak telefonun aynı telefon olduğunun ıspatı için de IMEI numarasını'da kayda aldım. Müşteri hizmetlerini aradım tekrar başka departman atadılar :) Video'yu kaydettiğimi söyledim yine aynı süreci anlattım yarın bana geri dönüş yapacağını yardımcı olacağını söyledi. Bakalım bu sefer ne olacak, yani bu kadar zamandır telefonda sorun olduğunu ıspatlayamıyoruz, ellerinde geleceği gören cihazlar var sanırım sorun yok diye hemen yolluyorlar.
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,448
Puanları
113
Konum
Sakarya
Geçmiş olsun çok can sıkıcı bi durum gerçekten ki x ten bahsediyoruz daha özel bir ilgi ve muameleyi hak edebilecek bi cihaz fiyatı ve 10. Yıl cihazı olması sebebiyle. Yukarıda bir arkadaş cihaz değişimlerinin Türkiyede suistimal edildiğinden ve bundan dolayı artık cihaz değişimlerinin zorlaştığını söylemiş gerçekten öyle bende bu düşüncedeyim. Benim bi çok tanıdığım cihazlarının garantilerinin bitmesine yakın hep angarya sorunlardan servise gönderip sıfır cihazlar aldılar bencede bunun etkisi vardır. Sizin durumunuzda bana göre geçte olsa cihaz değişimi yapacaklardır çünkü defalarca Yollamışsınız çözememişler problemi umarım mağduriyetin en kısa zamanda giderilir tekrar geçmiş olsun
 

detanaoq

Asistan
Yasaklı
Katılım
24 Haz 2019
Mesajlar
256
Puanları
28
Konum
Neptune
Sorun düzelmedi ve yine ilgisiz bir servis müşterinin ne dediğini dahi doğru dürüst okumadan not düşen bir Genpa
Telefonu yolladığım zaman not düştüğüm sorun ile onların okuyup not ettikleri yazımı İlk önce kıdemli departmana gönderdim ki çelişkiyi görsünler

"Tekrar Merhaba Berk Bey, Benim gönderdiğim arıza tanımı şudur
ARIZA TANIMI
TELEFONDA BİR HAFTA SÜRE GEÇMEDEN KAPANMALAR MEYDANA GELİYOR
BAZENDE EKRANA DOKUNDUĞUMDA EKRAN UYANMIYOR O SIRADA TELEFON
KAPALIMI DİYE YAN DÜĞMEYE BİR KERE BASINCA TIK SESİ GELİYOR
ANCAK ORTADA YUVARLAK İŞARET DÖNÜP TELEFON HEMEN KAPANIYOR
KAPANDIĞI ZAMANDA HEMEN AÇILMIYOR TELEFONU YAKLAŞIK
BEŞ DAKİKA SONRA AÇABİLİYORUM.APPLE KIDEMLİ DEPARTMANI
BERK BEY YÖNLENDİRMESİ İLE SERVİSİNİZE GÖNDERMİŞ BULUNUYORUM.

Servisin Not ettiği arıza tanımı da budur:
CİHAZ KENDİLİĞİNDNE KAPANIYOR BAZEN EKRAN AÇILMAK İSTENDİĞİNDNE AÇILMIYOR AÇMA KAPAMA TUŞU İLE AÇILMAK İSTENDİĞİNDE EKRAN DÖNÜP KAPANIYOR VE CİHAZ TAMAMEN KAPANIYOR KAPANDIĞINDA HEMEN AÇILMIYOR AÇILDIĞINDA YAKLAŞIK 5 DAKİKA AÇIK KALIYOR SİM TRAYA GÖRE KAYIT ALINDI EKB YOK

Sizce benim yazdığım arıza tanımıyla örtüşüyor mu?"

Servis telefonuma bakmış sorun yokmuş Bende ondan sonra tekrar departmana şu mail'i attım.

Tekrar merhaba Berk bey sanırım servislerin ciddiyetsizliğini benim gönderdiğim arıza tanımı ile onların not düştürkleri arıza tanımından çok net bir şekilde görmüşsünüzdür. Şimdi de telefonumu şu not’u düşerek göndermişler yada gönderecekler.

Servis Açıklaması:
CİHAZA ÜRETİCİ VE SES TESTLERİ YAPILDI BELİRTİLEN HATALAR GÖZLEMLENMEDİ.GÜNCEL YAZILIM YÜKLENDİ


Size soruyorum Benim arıza tarifim telefonun bir hafta içinde kapanma sorunu yaptığını yazarken bu teknik servis telefon eline geçer geçmez telefonda belirtilen hatanın gözlemlenmediğine nasıl kanaat getirebiliyor? Geleceği gören bir teknoloji mi var ellerinde? Bunun akla yatkın mantıklı bir açıklaması var mı? Ses testi nedir ki? Benim sesle ses sorunuyla alakalı bir şikayetim yok ki, bu nasıl bir baştan sağma hizmet anlayışıdır lütfen kendiniz karar verin. Size söz veriyorum telefonumdaki sorunu size videolu olarak kanıtlayacam.

Sorun yaşandığı anda yani ekrana dokunduğumda erkran uyanmadığında sorun yaptığını anlamış olacak ve direkt tarihi saati saniyesi olarak kayda girecem. Telefonun sorununu telefonda ekran siyahken uyanmıyorken ama o sırada aslında telefonun çalıştığını çünkü yan düğmeye basıldığında tık diye ses verdiğini ve o sırada hemen telefonun kapandığını ve hemen açılmadığını kayıt etmiş olacam ve hatta kimse bu telefon o telefon değil diyemesin diye de telefon açıldığında IMEI numarasını da teşhir etmiş olucam. Peki ben bunu video’lu bir şekilde kanıtladığımda Apple’ın bu servislere (iki kere ekran değişenlere, yazılım güncelleyip yollayanlara) herhangi bir yaptırımı ve benim aylardır yaşadığım mağduriyetin somut bir karşılığı olacak mı? Lütfen sizinle bugün öğleden sonra sesli iletime geçelim. Nasıl bir süreç işleyeceğimiz konusunda yardımcı olun, sorunum daha da çözülmezse tüm yasal haklarımı da saklı tutacam saygılar.
kronik sorunlar USA dahil her yerde var...
 

Kararsız23

Doçent
Katılım
11 Haz 2019
Mesajlar
921
Puanları
93
Sorun düzelmedi ve yine ilgisiz bir servis müşterinin ne dediğini dahi doğru dürüst okumadan not düşen bir Genpa
Telefonu yolladığım zaman not düştüğüm sorun ile onların okuyup not ettikleri yazımı İlk önce kıdemli departmana gönderdim ki çelişkiyi görsünler

"Tekrar Merhaba Berk Bey, Benim gönderdiğim arıza tanımı şudur
ARIZA TANIMI
TELEFONDA BİR HAFTA SÜRE GEÇMEDEN KAPANMALAR MEYDANA GELİYOR
BAZENDE EKRANA DOKUNDUĞUMDA EKRAN UYANMIYOR O SIRADA TELEFON
KAPALIMI DİYE YAN DÜĞMEYE BİR KERE BASINCA TIK SESİ GELİYOR
ANCAK ORTADA YUVARLAK İŞARET DÖNÜP TELEFON HEMEN KAPANIYOR
KAPANDIĞI ZAMANDA HEMEN AÇILMIYOR TELEFONU YAKLAŞIK
BEŞ DAKİKA SONRA AÇABİLİYORUM.APPLE KIDEMLİ DEPARTMANI
BERK BEY YÖNLENDİRMESİ İLE SERVİSİNİZE GÖNDERMİŞ BULUNUYORUM.

Servisin Not ettiği arıza tanımı da budur:
CİHAZ KENDİLİĞİNDNE KAPANIYOR BAZEN EKRAN AÇILMAK İSTENDİĞİNDNE AÇILMIYOR AÇMA KAPAMA TUŞU İLE AÇILMAK İSTENDİĞİNDE EKRAN DÖNÜP KAPANIYOR VE CİHAZ TAMAMEN KAPANIYOR KAPANDIĞINDA HEMEN AÇILMIYOR AÇILDIĞINDA YAKLAŞIK 5 DAKİKA AÇIK KALIYOR SİM TRAYA GÖRE KAYIT ALINDI EKB YOK

Sizce benim yazdığım arıza tanımıyla örtüşüyor mu?"

Servis telefonuma bakmış sorun yokmuş Bende ondan sonra tekrar departmana şu mail'i attım.

Tekrar merhaba Berk bey sanırım servislerin ciddiyetsizliğini benim gönderdiğim arıza tanımı ile onların not düştürkleri arıza tanımından çok net bir şekilde görmüşsünüzdür. Şimdi de telefonumu şu not’u düşerek göndermişler yada gönderecekler.

Servis Açıklaması:
CİHAZA ÜRETİCİ VE SES TESTLERİ YAPILDI BELİRTİLEN HATALAR GÖZLEMLENMEDİ.GÜNCEL YAZILIM YÜKLENDİ


Size soruyorum Benim arıza tarifim telefonun bir hafta içinde kapanma sorunu yaptığını yazarken bu teknik servis telefon eline geçer geçmez telefonda belirtilen hatanın gözlemlenmediğine nasıl kanaat getirebiliyor? Geleceği gören bir teknoloji mi var ellerinde? Bunun akla yatkın mantıklı bir açıklaması var mı? Ses testi nedir ki? Benim sesle ses sorunuyla alakalı bir şikayetim yok ki, bu nasıl bir baştan sağma hizmet anlayışıdır lütfen kendiniz karar verin. Size söz veriyorum telefonumdaki sorunu size videolu olarak kanıtlayacam.

Sorun yaşandığı anda yani ekrana dokunduğumda erkran uyanmadığında sorun yaptığını anlamış olacak ve direkt tarihi saati saniyesi olarak kayda girecem. Telefonun sorununu telefonda ekran siyahken uyanmıyorken ama o sırada aslında telefonun çalıştığını çünkü yan düğmeye basıldığında tık diye ses verdiğini ve o sırada hemen telefonun kapandığını ve hemen açılmadığını kayıt etmiş olacam ve hatta kimse bu telefon o telefon değil diyemesin diye de telefon açıldığında IMEI numarasını da teşhir etmiş olucam. Peki ben bunu video’lu bir şekilde kanıtladığımda Apple’ın bu servislere (iki kere ekran değişenlere, yazılım güncelleyip yollayanlara) herhangi bir yaptırımı ve benim aylardır yaşadığım mağduriyetin somut bir karşılığı olacak mı? Lütfen sizinle bugün öğleden sonra sesli iletime geçelim. Nasıl bir süreç işleyeceğimiz konusunda yardımcı olun, sorunum daha da çözülmezse tüm yasal haklarımı da saklı tutacam saygılar.
Telefonum aynı sorunu yine yaptı Kıdemli departman berk beye defalarca mail attım ancak hiçbir şekilde geri dönüş yapmadı. Bende telefon sorun yaptığı zaman sorunu video'ya kaydettim, telefon cebimde kapanmış açılmıyor, 6-7 dakika boyunca açılmama olayını tamamen videoya kaydettim. Video'nun sonlarına doğru kesintisiz olarak telefonun aynı telefon olduğunun ıspatı için de IMEI numarasını'da kayda aldım. Müşteri hizmetlerini aradım tekrar başka departman atadılar :) Video'yu kaydettiğimi söyledim yine aynı süreci anlattım yarın bana geri dönüş yapacağını yardımcı olacağını söyledi. Bakalım bu sefer ne olacak, yani bu kadar zamandır telefonda sorun olduğunu ıspatlayamıyoruz, ellerinde geleceği gören cihazlar var sanırım sorun yok diye hemen yolluyorlar.
Öyle yazmışsınız ki bana olsa bu kadar sinirlenmezdim. Geçmiş olsun. Umarın bir an önce düzelir.
 

tolga6708

Üyecik
Katılım
18 Ara 2018
Mesajlar
38
Puanları
8
Cevaplarınız ve temennileriniz için çok teşekkür ederim. En son başka bir kıdemli departman aracılığıyla tekrar Genpa'ya yollandı telefon. Departmandaki arkadaşa telefonun sorununu belgeleyen video kaydımın olduğunu yollayacağım telefonun içine yada bir usb belleğe aktarıp servise telefonla birlikte göndereyim mi diye sordum. Bana "gerek yok size inanıyorum, yalnız video sizde kalsın silmeyin" dedi. Bende telefonu gönderdim sadece Genpa'da telefonu Apple onarım merkezine gönderilmiş Apple onarım merkezi de şöyle bir not düşmüş.

"CİHAZINIZ APPLE ONARIM MERKEZİNDE DETAYLI OLARAK İNCELENMESİ SONUCUNDA BÜTÜN FONKSİYONLARI KONTROL EDİLMİŞ VE NORMAL ÇALIŞTIĞI GÖZLEMLENMİŞTİR. GÜNCEL YAZILIM YÜKLENEREK ONARIMI TAMAMLANDI. "

Yani bu demek oluyor ki cihazım yine sorunlu bir şekilde geri gelecek :( Çünkü bu güncel yazılım yükleme işi defalarca yapıldı çözüm olmadı. Şimdi kıdemli departman ile görüşmeye çalışacam sonrası artık yasal süreç.
 

detanaoq

Asistan
Yasaklı
Katılım
24 Haz 2019
Mesajlar
256
Puanları
28
Konum
Neptune
Cevaplarınız ve temennileriniz için çok teşekkür ederim. En son başka bir kıdemli departman aracılığıyla tekrar Genpa'ya yollandı telefon. Departmandaki arkadaşa telefonun sorununu belgeleyen video kaydımın olduğunu yollayacağım telefonun içine yada bir usb belleğe aktarıp servise telefonla birlikte göndereyim mi diye sordum. Bana "gerek yok size inanıyorum, yalnız video sizde kalsın silmeyin" dedi. Bende telefonu gönderdim sadece Genpa'da telefonu Apple onarım merkezine gönderilmiş Apple onarım merkezi de şöyle bir not düşmüş.

"CİHAZINIZ APPLE ONARIM MERKEZİNDE DETAYLI OLARAK İNCELENMESİ SONUCUNDA BÜTÜN FONKSİYONLARI KONTROL EDİLMİŞ VE NORMAL ÇALIŞTIĞI GÖZLEMLENMİŞTİR. GÜNCEL YAZILIM YÜKLENEREK ONARIMI TAMAMLANDI. "

Yani bu demek oluyor ki cihazım yine sorunlu bir şekilde geri gelecek :( Çünkü bu güncel yazılım yükleme işi defalarca yapıldı çözüm olmadı. Şimdi kıdemli departman ile görüşmeye çalışacam sonrası artık yasal süreç.
bire bir aynısı amerikadada yaşanmış ve yaşanyor... apple X modelini öldürdü...
 

tolga6708

Üyecik
Katılım
18 Ara 2018
Mesajlar
38
Puanları
8
Şimdi mail attım, atar atmaz hemen beni departman aradı, süreci inceledi bana telefonu gönderirlerse almamamı söyledi. Sonra kendisi baktı telefonun çıkışı yapılmamış daha, çıkışını engelleyip servis raporu isteyeceğini ve direkt değişim talep edeceğini söyledi. Sordum servis o an sorun görmediyse nasıl rapor verecek diye, bana öyle şey olmaz servis sorun görmese telefonu onarım merkezine yollamaz cumartesi benden haber bekleyin dedi.

Bakalım ne olacak.
 

detanaoq

Asistan
Yasaklı
Katılım
24 Haz 2019
Mesajlar
256
Puanları
28
Konum
Neptune
Şimdi mail attım, atar atmaz hemen beni departman aradı, süreci inceledi bana telefonu gönderirlerse almamamı söyledi. Sonra kendisi baktı telefonun çıkışı yapılmamış daha, çıkışını engelleyip servis raporu isteyeceğini ve direkt değişim talep edeceğini söyledi. Sordum servis o an sorun görmediyse nasıl rapor verecek diye, bana öyle şey olmaz servis sorun görmese telefonu onarım merkezine yollamaz cumartesi benden haber bekleyin dedi.

Bakalım ne olacak.
sorunlu ( kronik sorunlar vede tasarım hatalarından ) haberleri vardır ama garantisi bitsin diye bekliyorlar...
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,448
Puanları
113
Konum
Sakarya
Şimdi mail attım, atar atmaz hemen beni departman aradı, süreci inceledi bana telefonu gönderirlerse almamamı söyledi. Sonra kendisi baktı telefonun çıkışı yapılmamış daha, çıkışını engelleyip servis raporu isteyeceğini ve direkt değişim talep edeceğini söyledi. Sordum servis o an sorun görmediyse nasıl rapor verecek diye, bana öyle şey olmaz servis sorun görmese telefonu onarım merkezine yollamaz cumartesi benden haber bekleyin dedi.

Bakalım ne olacak.
Geçte olsa cihaz değişimi yapılacağını düşünüyorum sakın boş bırakmayın sıkıştırıp
 

tolga6708

Üyecik
Katılım
18 Ara 2018
Mesajlar
38
Puanları
8
Ekran Alıntısı.PNG

Mesaj otomatik birleştirildi:

Telefon neredeyse 1 ay olacak halen durumu güncelleniyor diye bekliyor. Aradığımda üretici firma ile mail'leşiyoruz orası da Amerika ile mailleşiyor olabilir diyorlar yahu iyi de kardeşim 1 mail 1 hafta da gitmiyor ki, bu nasıl bir iş hakikatten anlamadım çözemedim. Yani lanet olsun yollayın telefonumu mu dedirtmeye uğraşıyorlar anlamadım gitti. Lafa geldi mi Apple dünyanın en iyisi müşterisine en çok hizmeti değeri veren oluyor peki bu kepazeliği nasıl açıklıyorlar?
 
Son düzenleme:

tolga6708

Üyecik
Katılım
18 Ara 2018
Mesajlar
38
Puanları
8
Departmana halen daha ulaşılamıyor bende beklemedim Genpa'yı aradım iyi ki de aramışım benden video kaydını göndermemi bekliyorlarmış sanırım departmana iletilmiş departman ortada yok en son başka departman mail attıydı sizinle ilgilenen departman rahatsız olduğundan cevap veremedi size dönüş yapacak diye halen daha bekliyorum. Yani bu nasıl hizmet mi demeli bu nasıl bir şans mı demeli küfür mü etmeli vallahi bilemedim telefonum 1 aydır orada ve benden video yollamam bekleniyormuş ve kimse nedense benimle iletişime geçmiyor. Şimdi bu departman bana yardımcı mı olmuş oluyor yoksa bana köstek mi oluyor? Ona iletmişler video kaydını göndersin diye ondan haber yok ses yok ve bir aydır bekliyorum hani böyle birşey sadece hangi ülkede olur diye sorulurya tam da o örnek işte bu örnek ancak türkiye de olurdu. Şimdi bugün usb bellek ile sorunumu belgeleyen video kaydını gönderdim Genpa'ya artık sonuç çıkmazsa ingilizce bir Mail ile Apple Amerika şikayet merkezine şikayette bulunacam orada yaşayan arkadaşım var dil konusunda bana yardımcı olacak ve burada karşılaştığım tüm servis ve departmanları şikayet edecem daha da olmazsa avukat yoluyla yasal süreç başlatacam.Bu kadar insanın psikolojisiyle oynanmaz alay edilmez ayıp yahu.
 

_Zaur_

Profesör
Katılım
17 Kas 2017
Mesajlar
1,186
Puanları
113
Konum
Azərbaycan
Ya abi at çöpe gitsin Kurla falan uğraşıyorsun hele. Gidip kendine Son Model Huavei al bak keyfine :D Sende İ phone markasına böyle bir darbe vur
 

tolga6708

Üyecik
Katılım
18 Ara 2018
Mesajlar
38
Puanları
8
Telefonunla ilgili yeni gelişme


Telefonun arızalı olduğunu belgeleyen video kaydını Genpa servisine yolladım ellerine ulaşmış sorunu görmüşler. Ayrıca Genpa servisi sorunu başından beri hep biliyormuş Apple onarım merkezine yolluyorlarmış Apple onarım merkezi sorun olduğunu kabul etmeyip problem yoktur diye iade ediyormuş.
Hal böyle olunca Genpa bana "Efendim bizim elimizden birşey gelmiyor biz telefonda sorunu görüyoruz Apple onarım merkezi sorunu kabul etmiyor kıdemli departman eğer bizden arıza raporu istemişse hemen yollayalım" dedi ve departmana sorunu belgeleyen raporu gönderdi. Departmanı aradım eline servis raporunun ulaştığını artık Genpa ile işimin bitti telefonu bana iade edeceklerini ve Apple onarım merkeziyle de işimin olmadığını sorunumun kökten çözüleceğini söyledi.

Dedim nasıl olacak bu iş? Şuan güncelleme sorunumuz olduğu için sizin daha önce 2 kere ekran değişimi yaptığınız bilgilere ulaşamıyorum gelen servis raaporuna ulaştım bir tek onlar lazım bana kısa süre sonra sistem güncellenince süreci başlatacam size kurye net ile evrak göndericem onu dolduracaksınız sonra size uluslararası çalışan UPS kargoyu yönlendirecem kargo sizden tüm aksesuarları ve kutusuyla birlikte telefonunuzu alacak istanbul merkeze ulaştığında irlanda onaylı Apple merkezli kargonuz yola çıkmış olacak dedi bakalım ne olacak.
 
Üst
stat counter