Kargo Rezaleti

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
908
Puanları
43
Merhaba arkadaşlar 23 Kasım Cuma günü saat 15.54'te Hepsiburada üzerinden bir telefon siparişi verdim.Saat 5'i geçmediği için aynı gün kargolanacağı yazıyordu.27 Kasım'da da teslim edileceği yazılıyordu.Bugün 29 Kasım ve daha kargoya bile verilmedi siparişim.Sitenin daha iyi olduğunu düşünmem ve satıcının Hepsiburada olmasına güvenmemden dolayı N**'den 125 TL daha fazla fiyat vermeme rağmen daha kargoya bile verilmemiş ürünüm.

Çağrı merkezini aradığımda sadece özür diliyorlar.Benim bu konu hakkında yasal bir hakkım var mıdır ?

Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
 

enesfatihan

Üyecik
Katılım
23 Eki 2018
Mesajlar
23
Puanları
3
Konum
İstanbul
Yasal noktada tam anlamıyla bir bilgim yok fakat çağrı merkezi'nde biraz çirkeflik yaparsanız bir şekilde bu hatalarını telafi edeceklerini düşünüyorum. Yanında telefon aksesuarı gönderimi gibi mesela :)
 

well tube

Asistan
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
296
Puanları
43
Konum
Kırklareli
Aynı olayı bugün az önce ben de yaşadım ve yağdırdım müşteri hizmetlerine. Temiz bir dille, çok ağır şeyler yazdım. Adamlara da ağır gelmiş olacak ki mesajlar bölümünden kaldırılmış konu. Sonuç olarak temiz bir dille güzelce giydir. Daha önce de yaptım ben bunu ya hediye ya indirim ya da ürünü gönderip paramı da iade ettiler.
 

Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
908
Puanları
43
Yasal noktada tam anlamıyla bir bilgim yok fakat çağrı merkezi'nde biraz çirkeflik yaparsanız bir şekilde bu hatalarını telafi edeceklerini düşünüyorum. Yanında telefon aksesuarı gönderimi gibi mesela :)
Müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum ki karşımda insan yok galiba robot mu var ne var anlamadım.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Aynı olayı bugün az önce ben de yaşadım ve yağdırdım müşteri hizmetlerine. Temiz bir dille, çok ağır şeyler yazdım. Adamlara da ağır gelmiş olacak ki mesajlar bölümünden kaldırılmış konu. Sonuç olarak temiz bir dille güzelce giydir. Daha önce de yaptım ben bunu ya hediye ya indirim ya da ürünü gönderip paramı da iade ettiler.
Valla mesaj yolladım sizin dediğiniz gibi İnşAllah hatalarını telafi ederler.
 
Son düzenleme:

well tube

Asistan
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
296
Puanları
43
Konum
Kırklareli
Dün bahsettiğim olay lehime sonuçlandı. Resimleri paylaşıyorum: Neler yazdım, ne dediler, ne yaptılar hepsi resimlerde.
 

Ekli dosyalar

GamTech

Üyecik
Katılım
15 Mar 2019
Mesajlar
11
Puanları
13
Çağrı merkezindeki çalışanları fazla zorlarsanız bir üst merciye iletmek zorunda kalırlar. Bu şekilde daha iyi sonuç alınabilir.
 
Üst
stat counter