Lg G7 Thinq ilk tecrübe ve deneyimlerim

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)


nilgunakbas

Profesör
Katılım
26 Şub 2014
Mesajlar
1,105
Puanları
48
Konum
izmir
bugun izmir optimum mediamarkt a gittim.tlfonu biraz deneyimleyim diye ama kronik hatalari icin lg satişi yapmadiklarini söylediler.lg nin magazasina gittm ellerinde daha g7 yok.kurcalayamadim tlfonu yaw.birkac özelligne bakacaktim ama görmedm hic
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,448
Puanları
113
Konum
Sakarya
bugun izmir optimum mediamarkt a gittim.tlfonu biraz deneyimleyim diye ama kronik hatalari icin lg satişi yapmadiklarini söylediler.lg nin magazasina gittm ellerinde daha g7 yok.kurcalayamadim tlfonu yaw.birkac özelligne bakacaktim ama görmedm hic
Evkur ve turkcell e bakın nilgün hanım
 

KRKY_

Üyecik
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
2
Puanları
1
Memnun musunuz? Isınma problemi var mı? Şuan lg g4 kullanıyorum internette gezinirken film izlerken aşırı ısınıyor. G7'de böyle bir problem var mı?
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,448
Puanları
113
Konum
Sakarya
Memnun musunuz? Isınma problemi var mı? Şuan lg g4 kullanıyorum internette gezinirken film izlerken aşırı ısınıyor. G7'de böyle bir problem var mı?
Saatlerce video izledim ısındığını görmedim daha.normal seviyede ısısı diğer cihazlar ne kadar ısınıyosa g7 de o kadar ben çok memnunum iphonedan geçtim bi daha iphone almam o kadar iyi
 

nilgunakbas

Profesör
Katılım
26 Şub 2014
Mesajlar
1,105
Puanları
48
Konum
izmir
telefonda şuana kadar hoşunuza gitmeyen birşey oldumu acaba.fotograf atacaktiniz :(
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,448
Puanları
113
Konum
Sakarya
telefonda şuana kadar hoşunuza gitmeyen birşey oldumu acaba.fotograf atacaktiniz :(
Tek eleştirim bu kadar güzel güçlü ve parlak hdr bi ekrana 3000 mah pil konması en az 3500 olmalıydı.onun dışında memnunum.dosya boyutundan atamadım nilgün hanım uploadtada soeun yaşamıştım en son dilerseniz youtube tan g7 kamera incelemesini gösteren videolar bulabilirsiniz
 

nilgunakbas

Profesör
Katılım
26 Şub 2014
Mesajlar
1,105
Puanları
48
Konum
izmir
Tek eleştirim bu kadar güzel güçlü ve parlak hdr bi ekrana 3000 mah pil konması en az 3500 olmalıydı.onun dışında memnunum.dosya boyutundan atamadım nilgün hanım uploadtada soeun yaşamıştım en son dilerseniz youtube tan g7 kamera incelemesini gösteren videolar bulabilirsiniz
onlarin hepsini inceledim zaten.ama şişirılmiş gibi geliyor.en iyisi günluk yaşamda kullanan birinden görmekti.ama neyapalim saglik olsun.ben aldigimda deneyimlicem artik :)
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,448
Puanları
113
Konum
Sakarya
onlarin hepsini inceledim zaten.ama şişirılmiş gibi geliyor.en iyisi günluk yaşamda kullanan birinden görmekti.ama neyapalim saglik olsun.ben aldigimda deneyimlicem artik :)
Kameraları gayet iyi merak etmeyin.ama tavsiyem acele etmeyip lg v40 ı beklemeniz.çok güçlü ve güzel bi telefon olucak v40.
 

Bl4ckBC

Üyecik
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
2
Puanları
1
Ben Mi8 le Lg G7 arasında kaldım PUBG gibi telefonu zorlayan oyunları 20-30 dk kadar oynayınca performans kaybı oluyormuş diye duydum. Birde Mi8 mi Lg G7 thinQ mi?
 

TheTruthHurts

Profesör
Katılım
5 Kas 2018
Mesajlar
2,226
Puanları
113
Ben Mi8 le Lg G7 arasında kaldım PUBG gibi telefonu zorlayan oyunları 20-30 dk kadar oynayınca performans kaybı oluyormuş diye duydum. Birde Mi8 mi Lg G7 thinQ mi?
Her türlü işlemci 40-42 dereceye geldiğinde performans düşürüyor. Pubgde HDR grafikte oynarsan telefonun işlemcisi yarım saate 40 dereceyi görmüş olur.
 

Death Mark

Learning is always a painful process
Onursal Üye
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
26,559
Puanları
113
Ben Mi8 le Lg G7 arasında kaldım PUBG gibi telefonu zorlayan oyunları 20-30 dk kadar oynayınca performans kaybı oluyormuş diye duydum. Birde Mi8 mi Lg G7 thinQ mi?
O kaybı hissetmen için en yüksek grafik ayarlarında aralıksız 5 saat oynaman lazım.
Öyle ciddi bir sorun söz konusu değil.
 

akinoznazik

Üyecik
Katılım
24 Ocak 2019
Mesajlar
37
Puanları
8
Merhaba arkadaşlar, telefon almış ve uzunca bir süre kullananlar deneyimini aktarabilir mi? 4 gb ram günlük kullanımda negatif sonuçlara yol açıyor mu ? Kamerası güncelleme aldı mı ve ya gayet yeterli mi normal bir sosyal medya kullanıcısı için? Oyunlarda özellikle pubg gibi telefonu zorlayan oyunlarda performansı nasıldır? Cevap verirseniz çok memnun olurum. Bu telefon aklıma yattı ancak 16th ve mi 8 de bir taraftan aklımı kurcalıyor.
 

TheTruthHurts

Profesör
Katılım
5 Kas 2018
Mesajlar
2,226
Puanları
113
Merhaba arkadaşlar, telefon almış ve uzunca bir süre kullananlar deneyimini aktarabilir mi? 4 gb ram günlük kullanımda negatif sonuçlara yol açıyor mu ? Kamerası güncelleme aldı mı ve ya gayet yeterli mi normal bir sosyal medya kullanıcısı için? Oyunlarda özellikle pubg gibi telefonu zorlayan oyunlarda performansı nasıldır? Cevap verirseniz çok memnun olurum. Bu telefon aklıma yattı ancak 16th ve mi 8 de bir taraftan aklımı kurcalıyor.
İlk olarak ben g7 sahibi değilim. Ama birkaç şey de söyleyeceğim:

4gb ram günlük kullanımda yeterlidir. Genel olarak 1,bazen de 1,5gb ram boşta kalıyor. Bu da gayet yeterli diyebilirim. Eğer arkaplanda veya çok ram sömüren bir uygulaman varsa veya kullanıyorsan ramın dolabilir. Fakat zaten android otomatikman yer açmak için önbellekteki kullanmadığın şeyi siliyor.

Kamerası ise çok iyi. Sensörü rahatça S9+’larla yarışacak kapasitede. İkinci kamerası ise gayet kullanışlı olan geniş açı çekimleri yapabiliyor. Yalnız Instagram’ın falan kamerasını kullanma çünkü genelde onlar android için optimizeli değil. Önce telefondaki kamera uygulamasıyla fotoğraf çek,sonra sosyal medyaya eklemeni öneririm.

Performansta ise çok çok iyi. Sd845 taşıyor. Şu anlık androiddeki en iyi gpuya sahip. Ondan dolayı oyun performansından telaşlanma. Neredeyse tüm oyunları yüksek grafikte rahatça oynarsın.

Örneğin pubgde en yüksek grafikte 40fps,düşük grafikte ise 60fps alırsın(daha fazlası olmuyor çünkü geliştiriciler daha fazla yapmamızı istemiyor)
 

akinoznazik

Üyecik
Katılım
24 Ocak 2019
Mesajlar
37
Puanları
8
İlk olarak ben g7 sahibi değilim. Ama birkaç şey de söyleyeceğim:

4gb ram günlük kullanımda yeterlidir. Genel olarak 1,bazen de 1,5gb ram boşta kalıyor. Bu da gayet yeterli diyebilirim. Eğer arkaplanda veya çok ram sömüren bir uygulaman varsa veya kullanıyorsan ramın dolabilir. Fakat zaten android otomatikman yer açmak için önbellekteki kullanmadığın şeyi siliyor.

Kamerası ise çok iyi. Sensörü rahatça S9+’larla yarışacak kapasitede. İkinci kamerası ise gayet kullanışlı olan geniş açı çekimleri yapabiliyor. Yalnız Instagram’ın falan kamerasını kullanma çünkü genelde onlar android için optimizeli değil. Önce telefondaki kamera uygulamasıyla fotoğraf çek,sonra sosyal medyaya eklemeni öneririm.

Performansta ise çok çok iyi. Sd845 taşıyor. Şu anlık androiddeki en iyi gpuya sahip. Ondan dolayı oyun performansından telaşlanma. Neredeyse tüm oyunları yüksek grafikte rahatça oynarsın.

Örneğin pubgde en yüksek grafikte 40fps,düşük grafikte ise 60fps alırsın(daha fazlası olmuyor çünkü geliştiriciler daha fazla yapmamızı istemiyor)
Peki siz bir kıyaslama yapacak olsanız 16th veya mi 8 mi alırdınız yoksa g7 yi mi tercih ederdiniz?
 

TheTruthHurts

Profesör
Katılım
5 Kas 2018
Mesajlar
2,226
Puanları
113
Peki siz bir kıyaslama yapacak olsanız 16th veya mi 8 mi alırdınız yoksa g7 yi mi tercih ederdiniz?
Şahsen ben üçü arasında g7’yi az farkla meizu 16th’dan daha iyi görüyorum.

Ekranı lcd ama amoledlerle yarışacak kalitede. Hem de amoled yanması olmuyor. Beni tanıyanlar benim lcd ekranları daha çok sevdiğimi bilir zaten. İkinci kamerası ise bugünlerde nadiren görülüyor. Şahsen zoom yapmak yerine geniş açı fotoğraf çekmeyi tercih ederim. Performansları zaten aynı. Ses kalitesi mükemmel.

Fakat meizu 16th’da (şahsen) daha şık bir tasarıma sahip. Ana kamerası da g7’den azıcık daha üstün. Birde ekran altı parmak izi sensörü barındırıyor(gayet ilginç). İkinci kamerası da 3x zoom yapabiliyor.

Hangisi sana göre daha kullanışlı gelirse onu seç derim.
 

akinoznazik

Üyecik
Katılım
24 Ocak 2019
Mesajlar
37
Puanları
8
Şahsen ben üçü arasında g7’yi az farkla meizu 16th’dan daha iyi görüyorum.

Ekranı lcd ama amoledlerle yarışacak kalitede. Hem de amoled yanması olmuyor. Beni tanıyanlar benim lcd ekranları daha çok sevdiğimi bilir zaten. İkinci kamerası ise bugünlerde nadiren görülüyor. Şahsen zoom yapmak yerine geniş açı fotoğraf çekmeyi tercih ederim. Performansları zaten aynı. Ses kalitesi mükemmel.

Fakat meizu 16th’da (şahsen) daha şık bir tasarıma sahip. Ana kamerası da g7’den azıcık daha üstün. Birde ekran altı parmak izi sensörü barındırıyor(gayet ilginç). İkinci kamerası da 3x zoom yapabiliyor.

Hangisi sana göre daha kullanışlı gelirse onu seç derim.
Yani siz hem 16th hem g7 üzmez diyorsunuz. Sanırım suya ve toza dayanıklı olması,garantisi vb sebeblerden ötürü lg g7 tercih edeceğim. İlgilendiğiniz ve bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim.
 

TheTruthHurts

Profesör
Katılım
5 Kas 2018
Mesajlar
2,226
Puanları
113
Yani siz hem 16th hem g7 üzmez diyorsunuz. Sanırım suya ve toza dayanıklı olması,garantisi vb sebeblerden ötürü lg g7 tercih edeceğim. İlgilendiğiniz ve bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim.
Yardım edebildiğine sevindim. Evet,dediğim gibi bana göre ikisi üzmez. Hangisi sana daha çok uyuyorsa onu seç ;)
 
Üst
stat counter