Metrobüs arızalanınca bakın ne oldu?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


[email protected]

Profesör
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
2,742
Puanları
38
İstanbul'un en önemli ulaşım araçlarından biri olan metrobüsün birinde arıza çıkınca insanlar yollara döküldü.

Zincirlikuyu metrobüs durağındaki bir metrobüste sabah saatlerinde meydana gelen arıza sonucu metrobüs seferleri durdu. Tıkanıklık oluşunca metrobüs kuyruğu meydana geldi.

Seferler durunca vatandaşlar araçlardan inip yürümeyi tercih etti.








Kaynak
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
54,510
Puanları
113
bu metrobüs güzelde niye 3 şeritli yapmamışlar? belli noktalara hatta kalan araç ihtimaline karşı kurtarma cepleri niye yok?
 

XAFER37

Profesör
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
1,333
Puanları
38
Metrobüslerin vadesi doldu artık, bunların yerine metro gelecek inşallah yakında.
 

Ay Parçası

Profesör
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
3,825
Puanları
0
illaki her rahatlığın sonu vardır bu metrobüslerin ulaşımı hakikaten istanbullular için güzel bir nimet ama ConfickerBelasi arkadaşımızın da dediği gibi bir bozuldumu vay haline tek şerit yapmak hangi akıllı insanın aklına gelir ki ey topbaş o kadar istanbullu sana ne kadar rahmet okusa azdır :mrgreen:
 

Chriminal

Asistan
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
499
Puanları
0
Bunun yerine Metro yapılması lazım artık . Daha hızlı ve sorunsuz bir yolculuk için en iyisi metro .
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
adamlar metro yapacakmış ama yer üstünde metro olmaz diye metrobüs zırvalığını uydurmuş... aslında o hatta metroda skışıklığa çözüm olamaz...
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
54,510
Puanları
113
aslında 2+2 şerit yapsalardı viraj ve rampaları düzgün istasyonları 2-3bin kişilik yapsalardı 10-20 yıl ömrü olurdu daha sonra turistik amaçla kullanılırdı.
 

VincentVega

Profesör
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
2,666
Puanları
38
Arkadaşlar metrobüs yolları zaten çok şeritli. Yeri geldiğinde metrobüs başka metrobüse yol verebiliyor. Sorun duraklarda. Duraklarda tek şerit var(Bazı aktarma durakları hariç). Şu anda sorun yolun az şeritli olması değil. Asıl sorun sabah yoğun saatlerde yeterli metrobüs çalışmaması.
Bu sabah tamı tamına 25 dk metrobüs bekledim. Bu sürede 5 tane metrobüs geçti ve hiçbiri durmadı durakta. Avcılar durağına zor attım kendimi. Ama orada da durum aynı. Yüzlerce insan metrobüs bekliyor ama çok büyük belediyemiz hala teker teker metrobüs gönderiyor durağa. Bravo böyle devam...
 

Ay Parçası

Profesör
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
3,825
Puanları
0
bu kadar kalabalığı görünce bende oh diyorum ya artık iyiki istanbulda değilim 25 sene neler çektim bu istanbul trafiğinden şimdi allahıma şükrediyorum zamanında türk filmlerinde istanbulu bu kadar met etmeselerdi şimdi böyle olmazdı
 

7.43

Dekan
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
8,974
Puanları
83
İstanbul'da yaşamadığıma şükrettim.
 

El Padrino

Dekan
Onursal Üye
Katılım
15 Şub 2007
Mesajlar
6,051
Puanları
48
bu metrobüs güzelde niye 3 şeritli yapmamışlar? belli noktalara hatta kalan araç ihtimaline karşı kurtarma cepleri niye yok?
Bütün güzergah boyunca 3 şerit yapmanın bir mantığı yok.Zaten E-5 karayolunun müsait olduğu belli aralıklarda metrobüs yolu genişliyor ve kenarlarda cepler bulunuyor.Arızalanan veya arızalanmak üzere olan metrobüsler o ceplere çekiliyor.Lakin durak üzerinde arızalandıysa metrobüs o zaman yol tıkanıyor.Metrobüs çekicisi bekleniyor ve trafikte olmuşsa çekicinin gelmesi biraz uzun sürebiliyor.

Bazı arkadaşların dediği gibi metrobüs vadesini doldurdu artık.Ancak "yok metrobüs şöyle, yok metrobüs böyle, yok niye metrobüs yaptılarda metro yapmadılar, yok bunlar hiçbir işten anlamıyor" gibi yorumlar yaparak kendi cahilliklerini ve aciziyetlerini meydana çıkarmasınlar.

Metrobüsün 6 yıllık bir geçmişi var.6 yıl önce İstanbul trafiği kitlenmek üzereydi ve çok acil bir çözüm gerekiyordu.O zamanın şartlarını ve İBB'nin ekonomik durumunu göz önünde bulundurursak en etkili ve en hızlı çözüm metrobüstü.O zamanlarda çok hızlı bir şekilde metrobüs yolları yapıldı ve 17 eylül 2007'de Avcılar-Topkapı güzergahı açıldı.Sonrada 4 aşamalı olarak güzergah uzatıldı ve son haliyle bir öğrenci 1 TL verip Beylikdüzünden, Söğütlüçeşmeye gidebiliyor.
Lakin günümüz itibariyle metrobüs artık İstanbulun yükünü kaldıramıyor.Yetersiz geliyor.Bu nedenle yerini metroya bırakacağı İBB Başkanı tarafından birçok kez açıklandı.

Metro-Tramvay çok maliyetli ve yapımı çok uzun süren bir ulaşım aracı.6 yıl önce mevcut metrobüs güzergahında metro-tramvay yapılmaya kalkışılsaydı belki hala yapımı devam ediyor olurdu.O günden bugünede metrobüsle hiç tanışmamış olacaktık ve zaten kötü olan İstanbul trafiği şu zamana kadar katliam haline gelicekti.Şimdiki hedefimiz metrobüsün yerini metronun alması.Gerekli çalışmalar, projeler, bütçe, altyapı ve doğru zaman geldiğinde Metro yapımı başlıcak Allah'ın izniyle ...
 

XAFER37

Profesör
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
1,333
Puanları
38
Bütün güzergah boyunca 3 şerit yapmanın bir mantığı yok.Zaten E-5 karayolunun müsait olduğu belli aralıklarda metrobüs yolu genişliyor ve kenarlarda cepler bulunuyor.Arızalanan veya arızalanmak üzere olan metrobüsler o ceplere çekiliyor.Lakin durak üzerinde arızalandıysa metrobüs o zaman yol tıkanıyor.Metrobüs çekicisi bekleniyor ve trafikte olmuşsa çekicinin gelmesi biraz uzun sürebiliyor.

Bazı arkadaşların dediği gibi metrobüs vadesini doldurdu artık.Ancak "yok metrobüs şöyle, yok metrobüs böyle, yok niye metrobüs yaptılarda metro yapmadılar, yok bunlar hiçbir işten anlamıyor" gibi yorumlar yaparak kendi cahilliklerini ve aciziyetlerini meydana çıkarmasınlar.

Metrobüsün 6 yıllık bir geçmişi var.6 yıl önce İstanbul trafiği kitlenmek üzereydi ve çok acil bir çözüm gerekiyordu.O zamanın şartlarını ve İBB'nin ekonomik durumunu göz önünde bulundurursak en etkili ve en hızlı çözüm metrobüstü.O zamanlarda çok hızlı bir şekilde metrobüs yolları yapıldı ve 17 eylül 2007'de Avcılar-Topkapı güzergahı açıldı.Sonrada 4 aşamalı olarak güzergah uzatıldı ve son haliyle bir öğrenci 1 TL verip Beylikdüzünden, Söğütlüçeşmeye gidebiliyor.
Lakin günümüz itibariyle metrobüs artık İstanbulun yükünü kaldıramıyor.Yetersiz geliyor.Bu nedenle yerini metroya bırakacağı İBB Başkanı tarafından birçok kez açıklandı.

Metro-Tramvay çok maliyetli ve yapımı çok uzun süren bir ulaşım aracı.6 yıl önce mevcut metrobüs güzergahında metro-tramvay yapılmaya kalkışılsaydı belki hala yapımı devam ediyor olurdu.O günden bugünede metrobüsle hiç tanışmamış olacaktık ve zaten kötü olan İstanbul trafiği şu zamana kadar katliam haline gelicekti.Şimdiki hedefimiz metrobüsün yerini metronun alması.Gerekli çalışmalar, projeler, bütçe, altyapı ve doğru zaman geldiğinde Metro yapımı başlıcak Allah'ın izniyle ...
Söylenmesi gereken herşeyi söylemissin olay bu kadar işte. :)
 
Üst
stat counter