Optimus Black (İnceleme) VatanBilgisayar

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)


technomind

NamıDeğerBenCeza
Onursal Üye
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
5,180
Puanları
48
Konum
İstanbuL
ben ilk geldiğinde aldım çünkü inanılmaz fiyat avantajıyla çıktı hele ki n8 in 1300 lerde olması desire vs 1400 olması bu telefonu 999 lira fiyatıyla gözüme soktu. ekran videoda izlemeyle anlaşılmıyor arkadaşlar gidin görün tuş kilidini açınca almaya karar veriyorsunuz o derece. super amoledden daha parlak ayrıca aşırı doygunluk yok çok gerçekçi renkler var. samsungda açık turuncu renk bile aşırı koyu gözüküyor. bunda her renk olduğu gibi aşırı net ve parlak.
çözünürlük de çok iyi 480x800 herkese yeter telefonlar için bu çözünürlük fazla bile. öyle dikkatli bakınca piksel falan görme olayı da yalan kesinlikle her açıdan net ve olabildiğince parlak. 1ghz işlemci çok yeterli 512 mb ram var 240 ile 180 arası genelde boşta oluyor. kamera çok net çekiyor renkleri harika yakalıyor 5 mp de günlük kullanım çok yeterli eğer çektim fotoyu poster yapıp bastırayım demiyorsanız. sonuçta 3mp li fotoğraf makineleri 12 mplik tellerden daha iyi çekiyor. bence sensörler sıkıştırılmış mpden daha önemli. 1080 lik video oynartırken hiç donma yok 1 sn bile beklemeden video süreni değiştirebiliyorsunuz. dokunmatik de çok hassas. home butonu ve tuş kilidine basarak ekran görüntüsü yakalıyor. G tuşu da tarayıcılarda menülerde ve galeride çalışıyor 2 kez basmayla zoom ve basılı tutup telefonu bi tarafa eğerseniz eğdiğiniz tarafa görüntüyü akıtıyor. hareket sensörleri aşırı hassas shark oyunu var onu oynarsanız anlaşılıyor hiç gecikmiyor eğme tepkileri. ön kamera da çok net ayrıca android 2.2.2 froyo ile geliyor. yaz sonuna kadar 2.3 gelecekmiş (google her telefona 3 sene destek sağlama sözü vermişti) 2.3 gelince turkcellin saçma uygulamaları kaybolacak böylece daha da hızlanacaktr ki şuan bile gayet hızlı. klavye çok hoş aynı iphone gibi beyaz ve kullanışlı. ekran gorilla glass çizmek için çaba harcamak gerekli. 8.9 mm kalınlığı var gayet ince arkasında da google felan yazıyor güzel duruyor o yazılar. telefonu olanlar katty pery california gurls klibini hd indirip telefona atsın sonra izlesin ekrana birkez daha hayran kalacaksınız.

kötü yanı foto çekerken illa deklanşör sesi geliyor kapatamıyorsunuz 4 farklı ses var birini seçeceksiniz artık (marketten indirilen uygulamalarda o ses yok gizli foto çekecekseniz uygulama ile çekersiniz :D )
1500 lük batarya 40 dkda şarj oluyor ama ısınıyor, telefonu çok kurcalayınca da ısınıyor ama 3-4 dk bırakınca hemen soğuyor. başka da eksik yanını bulamadım ben

alın derim reklamı bol yapılsa çok satar 900 lira civarlarında böyle güzel telefon bulunmaz.
bu kadar yazdım ama okuyan çıkar mı acaba hehehehhe ::D:D:D:D
anlatılacak herşeyi anlatmışşın, daha sorucak birşey bulamadım ki ben optimus black hakkında :)


senin hakkında sorular sorabilirim anca :p kaç yaşındasın nerdesin heheh :D
yazdıklarını okudum ;)
 

Aline

Asistan
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
171
Puanları
0
Ben de telefon araştırırken farkettim aslında önyargılıydım ama özellikle nova display özelliği dikkatimi çekti ve fiyatı tabii ki:) Android froyo 2.2 olması ve ince tasarımı, en iyi smartphonelardan biri yapıyor Optimus black'i. smartphoneların kaliteleri zaten birbirine yakın bana göre Samsung'da kaliteli ama fiyatı pahalı bana göre. Benim tek takıldığım nokta şarjı nasıl gidiyor??
 

technomind

NamıDeğerBenCeza
Onursal Üye
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
5,180
Puanları
48
Konum
İstanbuL
Şarj olarak sıkıntı duymadımda, her smartphonede olduğu gibi çabuk bitiyor muhabbeti var, yanlız durum şudur ki. telefonunda ekstra uygulamalar sayesinde smartphonenızın şarj ömrünü uzatıyorsunuz, şu şekilde oluyor uygulama arkada çalışan oyun vs. yazılımları dururuyor ve enerji yi dengeliyor bu sayede daha uzun ömürlü oluyor. aynı zamansa şunu diyebilirim ki zaten optimus black konusundada geçiyor, 1 hafta felan normal seviyede gidiyor sonrasında daha iyi oluyor şarj bilginize.
 

blackmamba07

Profesör
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
1,320
Puanları
0
metebyr. reklamı bol yapılsa çok satar demişsiniz optimus black için. zaten mesele de burada. lg reklam yapan bir firma değil ondan dolayı da adı az duyuluyor diğer firmalara göre. ama böylesi daha iyi. neden diyecek olursan misal samsung bi ürün çıkartmadan uzun zaman önce başlıyor reklama ha bire reklam. sonrasında ürün çıkınca haddinden pahalıya satılıyor. yani bi yerde reklama harcanan para kullanıcıdan çıkartılıyor. ama lg'de böyle bir durum yok. smartphone modellerinin hepsi rakiplerinden çok daha uygun fiyata satılıyor. kalite ve ucuzluğu bir arada sunuyorlar.
 

medya faresi

SDN Okuru
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
684
Puanları
0
reklam illaki gazete, dergi ve televizyonda olmaz. bu forum bile tavsiye alınmak üzere kurulmuş sonuçta. biz birbirimize dannışmadan, iyice araştırmadan ürün almayan insanlarız. sadece reklamlarda görüldü diye bir ürüne yüklenmiyorki insanlar. benim için görsel ürün değil, çevremde kullanılan, memnun kalınan ve tavsiye edilen ürün iyidir. bence lg'nin o şekilde reklama ihtiyacı yok. optimus black daha çıkmadan inanılmaz bir ön sipariş almış bir telefon. bu medya reklamları sayesinde değil, insanların firmaya olan inancı, kullananların memnuniyeti ve tecrübesi sayesinde olmuştur. bazı markalar vardır ki sorgusuz sualsiz inanıp alırsınız.
 

Aline

Asistan
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
171
Puanları
0
Biz reklamı olmayan ve ucuz olan ürünlere önyargılı yaklaşırız malesef, ne kadar kaliteli de olsa "Çin malı" muamelesi yaparız (kaliteli Çin malları da var ama önyargı işte ). Lg ne kadar kaliteli Smartphonelar üretse dereklam olmadan bu yargıları kırması zor:( Ben başarılı buluyorum Optimus Black'i ama araştırdım forumda sordum birçok yere ama bazı kişiler Tv reklamına ya da reklam afişlerine göre karar verebiliyorlar, biraz göz boyamaya ihtiyaçları var :)
 

brk.trk

Asistan
Katılım
19 Tem 2011
Mesajlar
105
Puanları
0
indirimli fiyatı mı bu 999TL dediğiniz :s ip4 ile Optimus Black karşılaştırsak (Nova Display dışında) ne olur tam olarak? :s Optimus 3D ip4ten daha iyi gibi duruyo özellik olarak ama android olmasından çekiniyorum biraz....kullanan varsa hızıyla alakalı bilgi verebilir mi?
 

vladislav

Profesör
Katılım
11 May 2011
Mesajlar
1,647
Puanları
0
indirimli fiyatı mı bu 999TL dediğiniz :s ip4 ile Optimus Black karşılaştırsak (Nova Display dışında) ne olur tam olarak? :s Optimus 3D ip4ten daha iyi gibi duruyo özellik olarak ama android olmasından çekiniyorum biraz....kullanan varsa hızıyla alakalı bilgi verebilir mi?
İkisini karşılaştırıcak olursak büyük bi fiyat farkı var arada.. + olarak android 2.2 froyo'dan 2.3'e geçeceği için büyük artıları var.. Ama iki telefonu karşılaştırmak doğru olmamış.. İkiside en iyi smartphone'lar arasında fakat i4 daha iyidir diye düşünüyorum sadece işletim sistemi ve işlemci olarak.. Nova display özelliği felan çok efna zaten ekranının parlaklığındaki kalite vesaire .. Eğer alıcaksan tavsiye ederim hocam. Fiyatıda 899 lira gibi birşey...
 

brk.trk

Asistan
Katılım
19 Tem 2011
Mesajlar
105
Puanları
0
İkisini karşılaştırıcak olursak büyük bi fiyat farkı var arada.. + olarak android 2.2 froyo'dan 2.3'e geçeceği için büyük artıları var.. Ama iki telefonu karşılaştırmak doğru olmamış.. İkiside en iyi smartphone'lar arasında fakat i4 daha iyidir diye düşünüyorum sadece işletim sistemi ve işlemci olarak.. Nova display özelliği felan çok efna zaten ekranının parlaklığındaki kalite vesaire .. Eğer alıcaksan tavsiye ederim hocam. Fiyatıda 899 lira gibi birşey...
yok hocam fiyat/performans olarak demiştim ben o karşılaştırmayı. Yane sonuçta 1600 1700 liraya satılan telefon tartışılmaz ancak çift çekirdekli smartphone olması birde ön kamerasıyla alakalı söylenenler doğruysa (2mp ön kamera) bence fiyat/performans olarak ip4'le bir çok konuda yarışır gibi açıkcası pek fark göremedim..tabi akıcılık konusunda ip4 üstüne tanımam o ayrı :D bide 900 lira gibi fiyata smartphone iyi gibi gelmedi desem yeridir :)
 

vladislav

Profesör
Katılım
11 May 2011
Mesajlar
1,647
Puanları
0
yok hocam fiyat/performans olarak demiştim ben o karşılaştırmayı. Yane sonuçta 1600 1700 liraya satılan telefon tartışılmaz ancak çift çekirdekli smartphone olması birde ön kamerasıyla alakalı söylenenler doğruysa (2mp ön kamera) bence fiyat/performans olarak ip4'le bir çok konuda yarışır gibi açıkcası pek fark göremedim..tabi akıcılık konusunda ip4 üstüne tanımam o ayrı :D bide 900 lira gibi fiyata smartphone iyi gibi gelmedi desem yeridir :)
Optimus black'in ön kamerası 2mp, görüntülü görüşme yapanlar için oldukça faydalı bi cihaz bence.. Zaten o fiyata ondan iyi telefon bulamazsın hocam ben sana söyliyim.
 

brk.trk

Asistan
Katılım
19 Tem 2011
Mesajlar
105
Puanları
0
Optimus black'in ön kamerası 2mp, görüntülü görüşme yapanlar için oldukça faydalı bi cihaz bence.. Zaten o fiyata ondan iyi telefon bulamazsın hocam ben sana söyliyim.
Dur bakalım biraz daha araştırayım da bir bakarsın bende Adroidli olmuşum :) ama önce mezuniyet hediyesi aldırtacak bi arkadaşım var kendisine :D ona aldırayım ben şu Optimus Black'ı :p
 

angel75

Dekan
Onursal Üye
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
5,406
Puanları
38
Dur bakalım biraz daha araştırayım da bir bakarsın bende Adroidli olmuşum :) ama önce mezuniyet hediyesi aldırtacak bi arkadaşım var kendisine :D ona aldırayım ben şu Optimus Black'ı :p
vay ne arkadaşlar varmış :)
 

brk.trk

Asistan
Katılım
19 Tem 2011
Mesajlar
105
Puanları
0
vay ne arkadaşlar varmış :)
kapitalizm abi işte naparsın :p önce aldıralım bakalım kullansınlar :D duruma göre bizde para harcarıs :p şaka bi yana arkadaş bana övdü baya o yüzden merak ettim bende ip4 felan uğraşıorm android hiç düşnmemişdim öyle bahsedince arkadaş :D alsın bari :p
 

angel75

Dekan
Onursal Üye
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
5,406
Puanları
38
Optimus black'in ön kamerası 2mp, görüntülü görüşme yapanlar için oldukça faydalı bi cihaz bence.. Zaten o fiyata ondan iyi telefon bulamazsın hocam ben sana söyliyim.
ön kameradan foto çektiniz mi veya görüntülü konuşma yaptınız mı siz acaba?
 

technomind

NamıDeğerBenCeza
Onursal Üye
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
5,180
Puanları
48
Konum
İstanbuL
optimus black le çekilmiş fotolar varda ön kameradan değiller : ) paylaşayım sizlerle...
 

brk.trk

Asistan
Katılım
19 Tem 2011
Mesajlar
105
Puanları
0
bence hiçte kötümsenecek gibi değil fotolar.. teşekkürler technomind
 
Üst
stat counter