Peugeot Partner 1.9 Sabahları Çalışmıyor Dizel

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


xmonte

Asistan
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
281
Puanları
18
Slm Arkadaşlar;
Babamda Peugeot Partner 1.9 (2003 Model) var. Sabahları zor çalışıyor. Bu yüzden tamire gitti. Isıtıcı bujileri patlamış. Toplamda 4 adet olan ısıtıcı bujilerden 3 tanesini değiştirmiş 4. ye gerek yok demiş usta. Sorun şuan devam ediyor sabahları çalışmıyor ama bir sefer çalışınca gün içinde sorunsuz çalışıyor. Yaz ortasında babam farları açık unutmuştu ve akü bitmişti. Sonra başka bir araçtan bağlantı yaparak çalıştırdık taki kış ayı gelen kadar sorunsuz çalışıyordu. Acaba akü den kaynaklanıyor olabilir ? Ayrıca babam mazot ışığını görene kadar asla yakıt almıyor diyorum acaba mazotla beraber pislikte gitmiş olabilir. Sizce sorun ne olabilir tamire gitmeden fikrimiz olsun istiyoruz. Tecrübeli arkadaşların fikilerine ihtiyacımız var
Tşk
 

promidal

Profesör
Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
1,105
Puanları
38
muhtemelen ısıtma bujilerinden kaynaklanıyordur. pislik gitmiş olsa enjektörler tıkanırdı ve gün içindede düzgün çalışmazdı.
 

xmonte

Asistan
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
281
Puanları
18
3 tanesi yeni alındı diğeri eskiydi. Acaba uyumsuzluk söz konusu olabilir mi ? pek anlamıyorum bu işlerden sallama bir örnek vereceğim :D mesela alınan 3 tane 10 amper eskisi 8 amper gibi uyumsuzluk olabilir mi ? Örnek saçma oldu ama siz nedemek istediğimi anlamışsınızdır.
 

xmonte

Asistan
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
281
Puanları
18

mehmetbulut38

Üyecik
Katılım
11 Ocak 2014
Mesajlar
2
Puanları
0
Kardeş konuyu hortlatma değil akü olayı orada en başlarda anlatlıyo zaten başka olası problem lerden bahsedilmiş. Seninki sadece aküden çıkmış ne mutlu sana öyleyse...
 

alpacino_34

Profesör
Katılım
31 Ağu 2015
Mesajlar
1,429
Puanları
83
1.9d ler hep ariza cikariyor benim kuzende var 2001 pejo 1.9 deviri zor kalkiyodu ama 1.6hdi cidden harikadir
 
Üst
stat counter