Sikayetvar.com Rezaleti!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)


EnverYigit

Profesör
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,546
Puanları
38
benimde başıma atm bozukluğundan geldi. Müşteri hizmetlerini aradım söyledim daha sonra sikayetvar a yazdım sürekli bozuktu diye yazdım aradılar. 2 Gün sonra yepyeni atm konuldu x bankanın :D
 

arzumözlem

Üyecik
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
1
Puanları
0
ben bir marketin çalışanlarından dolayı şikayette bulunmak istedim.bir kere yazdığım şikayeti büyük harfle yazdığım için kabul etmedi.tekrar şikayet yazdım uygun bulmadıklarını belirtip reddettiler.tekrar yazdım 2 gün yayınlanmasını bekledim.sonra baktımki şikayetim yerine benim yazmadığım iki satırlık yarım kalmış şikayet yayında silip tekrar yazıcaktım ama sizin şikayetiniz değil yazıyordu.yanına tekrar şikayet yazdım fakat yazdığım doğru şikayeti yazıp benim olmayan yarım şikayeti yayınlıyorlar ısrarla ve onaylamıyorlar.şikayetlik şikayet sitemiz
 

Lonesomecowboy

Doçent
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
616
Puanları
43
Ben de teknosa ile ilgili bir şikayetim nedeniyle siteye yazzı yazmıştım,anında yayınlamışlardı,ertesi günde teknosa beni aradı ve problemi hallettik.
 

yer6

Profesör
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
2,401
Puanları
48
Sikayetvar.com artık kendisi şikayet edilebilecek site haline gelmiştir. Ayrıca sorunlar çözülmese bile hemen çözüldü ye alıyorlar. Orada artık boşa vakit kaybetmeyin. Zaten çoğu firma bile bakmıyor oraya
yanılıyorsun arkadaşım.benim problemimde çözüldü ibaresi koyuldu.bilgim dışında.ama bana mail geldi eğer çözülmediğini düşünüyorsanız linke tıklayın falan diye.halaa şikayetime bakabilirsiniz.çözülmedi vede çözüldü yazmıyor.

ayrıca forumlarda yazabilirsiniz demişsiniz.çok saçma geldi bu bana.bir forumda 3-5 konu diğer forumda 3-5 konu.kim bizimle ilgilenecek?bu tarz bir sitenin olması gayet iyi bence.beğenilmeyebilir ama gereksiz demeyelim
 

blacxtar

Üyecik
Katılım
18 Ara 2010
Mesajlar
5
Puanları
0
g.bankası benden sigorta diye 20 lira kesmiş.. yazdım buraya ertesi gün g.bankası aradı.. hemen yolluyoruz dediler... para 19.58kr gelmiş... hemen bi yazı daha sikayetvar.com'a dedim.. hem yanlışlıkla hesabımdan para çekiliyor.. hemde geri gönderdiğinizde faiz kesiyorsunuz... hemen yolladılar.. bunlar 1 gün içinde gerçekleşti.. avea da sorunum olmuştu hemen çözüldü.. site iyi ama firmalar artık herkes bu sitede sorunlarını yazıyor diye pek iplememeye başladı... tek sorun bu...
 

bypanik

Üyecik
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
10
Puanları
0
kim ne derse desin site sayesinde değişimi yapılmayan telefonumun parasını alabilmiştim. firma her şikayetimde beni aradı. en sonunda paramı verebilmişti. ben nefret edemiyorum
 

karcx

Profesör
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
2,396
Puanları
0
ilginç...Yardım etmek için krulmuş ancak yardım etmiyor...Neyseki bazılarınında işine yarıyormuş:)
 

sedatr

Üyecik
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1
Puanları
0
arkadaşlar "şikayetvar"a Turkcell ile ilgili yaptığım şikayet silinmiş bu nasıl oluyor mesaj attım bi izah bekliyorum, kime neye hizmet ediyorlar, müşteri memnuniyeti mi yoksa markaların avukatımı bunlar.

edit: şikayetim yayınlandı.
 

unattended

Asistan
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
352
Puanları
0
O sitede Mantıksız Bir Uygulama var. Yazdığınız şikayete ilgili firma ne yazarsa yazsın, genelde kalıp bir açıklamaları var zaten. Peşinden Müşteri memnun edildi yazıyorlar. Kısacası CACIK :)
 

execute

Asistan
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
469
Puanları
0
ben 2 firma ile ilgili şikayetimi yazdım. Sorunlarım çözüldü 1 sene önce idi şimdi ne halde bilmiyorum.
 

h2ocukluegg

Asistan
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
314
Puanları
0
Kişilerin gerçek kişiler olup olmadığının bilinmesi için bu tür bilgilerin verilmesi bana göre şart.
 

gamerrr

Üyecik
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
1
Puanları
0
Çok ağır konuşmuşsun öncelikle şikayet ettiğin firmanın seni tanıması için telefonun ya da kimlik numaran şart. Firma sana şikayet var sitesine verdiğin telefon numarasından ulaşır. Bu bakımdan kimlik numarası da önemli işlemlerin daha hızlı yapılması için. Firma seni tanıyor genelde genel merkezi oluyor bu ve bayisine ya da bölgendeki servisine, şikayet edilen kimse hemen ulaşıp bilgi alıyor. Firmaya göre değişir; sorunu çözüyor ya da orta yol arıyor (ya da hiç sallamıyor =p. Bu bakımdan gerçek iletişim bilgilerimiz çok önemli. Diğer eleştiren arkadaşar söz konusu siteyi kullandılar mı bilmem. Aslında yorumlara bakılırsa onlar henüz kullanmamış :) Ben 2 kere kullandım bir banka diğeri dün akşam şikayetimi yazdığım beyaz eşya markası. Şikayetim sitede sabah yayınlandı 10:30 da ve sadece 1 saat sonra Şikayet ettiğim firmanın genel merkezinden beni aradılar (siteye verdiğim telden tabiki ) sorunum çözüldü. Kimlik bilgilerimden kim olduğum anlaşılmış ve bölgemdeki servisten gerekli bilgiler alınmış Bana sadece talebimi yerine getireceklerini söylemek için aradılar :) Bazen yoğunluk nedeniyle ya da başka sebeplerden site yavaş çalışabilir Banka şikayetimde yavaş davrandılar kabul ama benden üyelik ücreti de talep etmedikleri için çok hızlı bir hizmet bekleyemem onalardan kaç kişi çalıştıklarını bilmiyorum ama birçok büyük şirketten daha hızlılar :)
 

storm61

Profesör
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,755
Puanları
0
Mal ve hizmetlerle ilgili her türlü şikayetlerinizi faturaları ile birlikte
ilçe kaymamakamlıklarında ki ve il merkezinde bulunuyorsanız valiliklerde ki,
Tüketici Hakem heyetine dilekçe ile başvurarak bildirin.
Dilekçe örneklerini google arama motorundan "tüketici dilekçe" diye aratarak bulabilirsiniz.
Ayrıca Sanayi Bakanlığı'nın sitesinde bulunan "e-hizmetler" bölümüne gerekli bilgileri bırakarak daha etkili sonuçlar alabilirsiniz.
Sanayi Bakanlığı'nın verdiği cezalar 268.000 liraya kadar çıkabilen caydırcı ve ekili cezalardır.
Linki: http://www2.sanayi.gov.tr/TRK/TukSikayetsektordis_.aspx?menuSec=234
 

Suunay

Üyecik
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
2
Puanları
0
ilk dönemki başarısını sürdürecek kalitede değiller, daha seri ve bağlantıları güçlü bir site kolayca bu sitenin önüne geçebilir. :)
Site karşılaştırmalarında akakçe comu tercih ediyorum en azından fiyat konusunda detaylı bilgi alıyorum.
 

mutlu3000

Üyecik
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
10
Puanları
0
Valla benim sorunum bu site sayesinde çözüldü arkadaşlar 15 gündür iptal iade yapmadılar şikayete yazdım 1 gün sonra para hesapta :)
 

serkay1578

Doçent
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
894
Puanları
0
Bence iyi site işe yarıyor bi kaç kere kullandım hepsinde aradı beni şikayetçi olduğum firma
 
Üst
stat counter