Technopat Gibi Leş Bir Site YOK!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 8)


Mustyyy

Doçent
Katılım
31 Ağu 2019
Mesajlar
551
Puanları
43
Konum
İstanbul
Forumun hiç bir zaman boş kaldigini görmedim modlarin hepsi her dk aktif ellerine sağlık yaptıkları işle ilgileniyorlar burdan teşekkür ediyorum
 

Burdurlu94

Asistan
Katılım
16 Eyl 2019
Mesajlar
155
Puanları
28
Forumun hiç bir zaman boş kaldigini görmedim modlarin hepsi her dk aktif ellerine sağlık yaptıkları işle ilgileniyorlar burdan teşekkür ediyorum
Evet burdaki modlar ayrı bir kere hepsi insan insanımsı varlık değil sorularımıza ilgilleniyorlar sağolsunlar ben bile ordan buraya geçtiğimde ağır fark hisettim burda daha özgürsün ve iyi insanlar daha çok modlar daha kibar ve sorularımıza ellerinde geldiklerince yardım ediyorlar buranın diğer sevdiğim yanı belirli bir kitleye hitap etmiyor burda 10 yaşında kardeşlerimiz de var 20 yaşında gençlerde var 40 yaşında abilerimizde var buranın en sevdiğim özellikleri bunlar
 

Mustyyy

Doçent
Katılım
31 Ağu 2019
Mesajlar
551
Puanları
43
Konum
İstanbul
Evet burdaki modlar ayrı bir kere hepsi insan insanımsı varlık değil sorularımıza ilgilleniyorlar sağolsunlar ben bile ordan buraya geçtiğimde ağır fark hisettim burda daha özgürsün ve iyi insanlar daha çok modlar daha kibar ve sorularımıza ellerinde geldiklerince yardım ediyorlar buranın diğer sevdiğim yanı belirli bir kitleye hitap etmiyor burda 10 yaşında kardeşlerimiz de var 20 yaşında gençlerde var 40 yaşında abilerimizde var buranın en sevdiğim özellikleri bunlar
Ben mesela 15 yaşındayım umarım fazla cahillik yapmiyorumdur
 

Burdurlu94

Asistan
Katılım
16 Eyl 2019
Mesajlar
155
Puanları
28
Ben mesela 15 yaşındayım umarım fazla cahillik yapmiyorumdur
Ya burada kendi konularımda bilmeden konuşan görmedim pek buranın kitle genelde bilgisi olanlar yardım ediyor bilgisi pek olmayanlara yardım ediliyor bilmeden konuşanlar her forumda vardır onlara pek yapılacak bişey yok
 

beleşadam

Profesör
Katılım
5 Ocak 2017
Mesajlar
1,204
Puanları
83
Konum
Cidden technopat den sdnforum a geciyorumda buranın tasarımı falan daha modern cevaplar daha kısa sürede geliyor baya bi isi bilen kişilerde var daha ne olsun
tasarım xenforonun varsayılan teması zaten öyle kendileri yazmamış temayı ama renk ayarlarıyla tabi oynanmış
 

Samet UCA

Profesör
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
2,346
Puanları
113
Konum
İstanbul
Doğru verdiğim bilgi yanlış bilgi şeklinde rapor edildiği için kontrol edilmeden ban yemiştim. Sonra açmışlardı ama geri dönüşüm olmaz.
 

Sardaukar

Profesör
Katılım
7 Haz 2019
Mesajlar
1,072
Puanları
113
grammar nazi kavramının karşılığı olan gestapo yapısı olan site
 

Death Mark

Guru
Onursal Üye
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
26,581
Puanları
113
Hocam bizim buranın yaş ortalaması bu tarz uygulamalar için yetersiz gibi. Pek çoğu üyenin yaşı sizin ile benim forum üyelik sürelerimizin toplamından az.

Forumda hala anlam veremediğim moruq xD gibi doğru düzgün hiçbir anlamı ve esprisi bulunmayan sözcükler kullananlar mevcut. Bu üyelerin çoğu technopat tan ban yemiş, orada tutunamamış üyeler. Forumumuzun hali gerçekten içler acısı.
Forumun yaş ortalaması ve bilge üyelerin sayısı düştü. Buradaki her üye bilmediği konuya sallama cevap verebilirken orada öyle bir durum söz konusu değil.
Yazım kurallarının uygulanışı maalesef ki çok katı. Keşke herkes önce o forumda neler olduğunu araştırıp buraya geldiği zaman da o forumu eleştirmeyecek kadar olgun davranabilse.
 

Windows 8.1

Profesör
Katılım
31 Ara 2017
Mesajlar
1,186
Puanları
83
Konum
İstanbul/Esenyurt
Hocam bizim buranın yaş ortalaması bu tarz uygulamalar için yetersiz gibi. Pek çoğu üyenin yaşı sizin ile benim forum üyelik sürelerimizin toplamından az.

Forumda hala anlam veremediğim moruq xD gibi doğru düzgün hiçbir anlamı ve esprisi bulunmayan sözcükler kullananlar mevcut. Bu üyelerin çoğu technopat tan ban yemiş, orada tutunamamış üyeler. Forumumuzun hali gerçekten içler acısı.
Hocam sen @VECTORRR , @CenneT_fila ve @safex ten uzak dur en iyisi :D
 
Üst
stat counter