Teknik servis telefonumu teslim ederken düşürdü.

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


nFc

Üyecik
Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
6
Puanları
1
Merhaba,
LG Türkiye garantili ve garantisi devam eden LG G6 cihazım var.
Cihazım da şebeke çekmeme sorunu oluştu, ekranda Turkcell yazıyor ama arayanlar bana ulaşamıyor.
Turkcell yazarken ben de kimseyi arayamıyorum.
Eğer şebeke olsa bile internet 4,5G çalışmıyor sürekli H yani düşük internet çekişi oluyor, yada hiç internet erişimi olmuyor.
Telefonu yeniden başlatınca kendine geliyor, bir süre sonra yine yukarıdaki sorunları yaşıyorum.

Ben bu sorunlar ile cihazı LG Türkiye servisine teslim ettim.
14 gün sonra LG Türkiye müşteri hizmetlerini 444 6 543 aradım.
Buradaki temsilci bana cihazın parça beklediğini iletti.
16.ncı gün beni telefonu teslim ettiğim servis arayıp cihaz hazır, gelip alabilirsiniz dedi.

Cihazı almaya gittiğimde ilgili arkadaş cihazı bana teslim ederken yere düşürdü.
Cihazın çerçevesi metal olduğu için ve sert zemine düştüğü için 3 kenarı da ezildi.
Teknik arkadaş bu ezikliklerin cihazın modeli olduğunu söyleyerek cihazı teslim etmek istedi.
Ben cihazımı bildiğim için bu ezikliklerin önceden olmadığını söyleyerek, az önce yere düşünce olduğu söyleyip cihazı teslim almadım.

Ek olarak parça bekleniyor denen cihaza sadece yazılım yüklendiği bilgisi verilerek bana teslim edilmek istendi.
Ben cihazımı teslim almadım, servisten bana geri dönüş yapılacağı bilgisi verildi, ancak şu an bilgi verilmedi.
Ancak benim bu sıkıntılı süreç de nasıl ilerlemem gerekir, haklarım nelerdir, desteklerinizi ve düşüncelerinizi rica ederim.

Teşekkürler.
 

astegon

Profesör
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
2,520
Puanları
113
Merhaba,
LG Türkiye garantili ve garantisi devam eden LG G6 cihazım var.
Cihazım da şebeke çekmeme sorunu oluştu, ekranda Turkcell yazıyor ama arayanlar bana ulaşamıyor.
Turkcell yazarken ben de kimseyi arayamıyorum.
Eğer şebeke olsa bile internet 4,5G çalışmıyor sürekli H yani düşük internet çekişi oluyor, yada hiç internet erişimi olmuyor.
Telefonu yeniden başlatınca kendine geliyor, bir süre sonra yine yukarıdaki sorunları yaşıyorum.

Ben bu sorunlar ile cihazı LG Türkiye servisine teslim ettim.
14 gün sonra LG Türkiye müşteri hizmetlerini 444 6 543 aradım.
Buradaki temsilci bana cihazın parça beklediğini iletti.
16.ncı gün beni telefonu teslim ettiğim servis arayıp cihaz hazır, gelip alabilirsiniz dedi.

Cihazı almaya gittiğimde ilgili arkadaş cihazı bana teslim ederken yere düşürdü.
Cihazın çerçevesi metal olduğu için ve sert zemine düştüğü için 3 kenarı da ezildi.
Teknik arkadaş bu ezikliklerin cihazın modeli olduğunu söyleyerek cihazı teslim etmek istedi.
Ben cihazımı bildiğim için bu ezikliklerin önceden olmadığını söyleyerek, az önce yere düşünce olduğu söyleyip cihazı teslim almadım.

Ek olarak parça bekleniyor denen cihaza sadece yazılım yüklendiği bilgisi verilerek bana teslim edilmek istendi.
Ben cihazımı teslim almadım, servisten bana geri dönüş yapılacağı bilgisi verildi, ancak şu an bilgi verilmedi.
Ancak benim bu sıkıntılı süreç de nasıl ilerlemem gerekir, haklarım nelerdir, desteklerinizi ve düşüncelerinizi rica ederim.

Teşekkürler.
Bu konuda bir tutanak tutmanız gerekirdi. Karşı taraf imzalamasa bile yanınızda olacak bir tanık ile gidebilirsiniz. Hukukçu değilim ama iyi niyet göstermezlerse dava açacağınızı belirtin müşteri hizmetlerine.

Korksunlar biraz.
 

nFc

Üyecik
Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
6
Puanları
1
Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.
Olaydan hemen sonra LG Türkiye 444 6 543 aradım.
Teknisyen cihazı düşürdüğünü kabul etmiş. Sistemde bu konuşmamamızın ses kaydı oluşmuş oldu.
Bu da bir belge olabilir sanırım.

Yetkili servis nasıl bir dönüş sağlayacak bakalım. Umarım anlayışlı ve yapıcı olurlar.
 

Constantin87

Profesör
Katılım
1 Ara 2013
Mesajlar
1,151
Puanları
83
Cihazı teslim ederken fişte cihaz ezik kısımları not alınmış mıydı? Eğer not alınmadı ise onun üzerinden yürü bence
 

Szayel

Asistan
Katılım
14 Ağu 2019
Mesajlar
274
Puanları
28
Konum
SDN
Teknik servisten video kaydı istemeniz lazımdı düştüğüne dair. Vermezseler de LG'ye durumu direkt bildirmeniz gerekirdi.
Bahis edilen şebek arızası, anakarttan kaynaklanır genelde. Anakartta hasar oluşmuş olabilir.
 

nFc

Üyecik
Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
6
Puanları
1
Teknik servisten video kaydı istemeniz lazımdı düştüğüne dair. Vermezseler de LG'ye durumu direkt bildirmeniz gerekirdi.
Bahis edilen şebek arızası, anakarttan kaynaklanır genelde. Anakartta hasar oluşmuş olabilir.
Doğru söylüyorsun aklıma gelmedi,
O anda aklıma ilk gelen LG Türkiye'yi aramak oldu, orada da konuşmaların ses kayıtları alınıyor.
Aynı tarihte düşüren arkadaş kabul etmiş durumu.
Kamera var mı fark etmedim açıkçası ama varsa dediğin gibi kayıtlardan çıkabilir.

Bakalım nasıl bir dönüş yapacaklar, daha dönüş yapılmadı.
9 Kasım'da cihazı servise teslim edeli 20 iş günü tamamlanacak.

Son olarak , çekim gücü arızasının anakart dan olduğu iletmişsiniz, bu tamir olabilecek bir durum mu?
İlk önce parça bekleniyor diyen servis, yazılım yüklemiş sadece. Herşey şaibeli :)
 

Szayel

Asistan
Katılım
14 Ağu 2019
Mesajlar
274
Puanları
28
Konum
SDN
Darbe kaynaklı bir neden/sonuç'a dayanıyor ise şebeke arızası büyük ihtimal anakart gümlemiştir.
Anakart arıza tamiri var. Oda yeni anakart temin ve montajı :)
 

nFc

Üyecik
Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
6
Puanları
1
Yazıklar olsun ki bugüne kadar LG servisinden aramadılar. Şebeke sorunundan dolayı servise vereli dün 20 iş günü bitti.
Bundan sonra ne yapmalıyım..
 
Üst
stat counter