Ücretsiz Bedava Bulut Sunucu VARRR

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


musaatalay

Üyecik
Katılım
30 Mar 2019
Mesajlar
7
Puanları
3
arkadaşlar merhaba, sunucu ihtiyacınız olursa, aşağıdaki linke tıklayarak benim referans kodumla ücretsiz üye olup, 2 ay boyunca kullanabileceğiniz ücretsiz 100$ kredi ile DigitalOcean´dan sunucu alabilirsiniz, hem siz faydalanın hem de ben faydalanayım :) sunucu kurmayı bilmiyorsanız, isterseniz uygun bir fiyat karşılığında istediğiniz şekilde sunucu kurulumu yapıp size teslim ederim :)
DigitalOcean - Cloud Computing, Simplicity at Scale
 

PARAzitCELL

Dekan
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
5,122
Puanları
113
Konum
sanalalem
ücretsiz 100 kredi de nedir ya :D kredi için bankalar zaten ücretsiz ve sıraya giriyo vermek için... konudan 10 tane yere açsan da fayda olacağını sanmıyorum.
 

musaatalay

Üyecik
Katılım
30 Mar 2019
Mesajlar
7
Puanları
3
arkadaşım sen olayı çok yanlış anlamışsın :D :D :D kredi derken borç para değil oradaki, sunucu kiralamada kullanabilmen için 2 ay boyunca geçerli 100$ bakiye veriyor ki, sen 2 ay boyunca bedava kullanabilesin, daha sonrasında kiraladığın sunucunun çalışmaya devam etmesini sitiyorsan parasını ödemen gerekiyor. müşteri çekme stratejisi yanii :D
 

PARAzitCELL

Dekan
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
5,122
Puanları
113
Konum
sanalalem
arkadaşım sen olayı çok yanlış anlamışsın :D:D:D kredi derken borç para değil oradaki, sunucu kiralamada kullanabilmen için 2 ay boyunca geçerli 100$ bakiye veriyor ki, sen 2 ay boyunca bedava kullanabilesin, daha sonrasında kiraladığın sunucunun çalışmaya devam etmesini sitiyorsan parasını ödemen gerekiyor. müşteri çekme stratejisi yanii :D
olayı biliyorum aslında ironi olsun diye yazdım öle :) Peki 100 kredi verip sonradan kaç para istiyolar , şartları şurtları neler, kaliteli hizmet verebiliyolar mı?... Bunun ücretsiz olanları yok mu?

Sanırım turkcell, vestel gibi şirketler de veriyor ürün aldığında belli bir miktar ücretsiz oluyor. Gerçi benim hiç işim olmadı şimdiye kadar...

 
Son düzenleme:

musaatalay

Üyecik
Katılım
30 Mar 2019
Mesajlar
7
Puanları
3
hizmettte, sunucu hızında falan hiç bir sıkıntı yok, sonrasında istedikleri para da sana kalmış, artık oluşturduğun sunucu kaç paralıksa o kadar para ödüyorsun, 5$´dan başlıyor 10$ 15$ 20$ 40$ 80$ .... gidiyor paketleri.
 

musaatalay

Üyecik
Katılım
30 Mar 2019
Mesajlar
7
Puanları
3
olayı biliyorum aslında ironi olsun diye yazdım öle :) Peki 100 kredi verip sonradan kaç para istiyolar , şartları şurtları neler, kaliteli hizmet verebiliyolar mı?... Bunun ücretsiz olanları yok mu?

Sanırım turkcell, vestel gibi şirketler de veriyor ürün aldığında belli bir miktar ücretsiz oluyor. Gerçi benim hiç işim olmadı şimdiye kadar...

bulut sunucular ve buut depolama birbirinden farklı şeyler, bulut sunucular daha çok web sitesi, veritabanı, web tabanlı uygulamaları tutmak için kullanılırlar.

hizmette, sunucu hızında falan hiç bir sıkıntı yok, sonrasında istedikleri para da sana kalmış, artık oluşturduğun sunucu kaç paralıksa o kadar para ödüyorsun, 5$´dan başlıyor 10$ 15$ 20$ 40$ 80$ .... gidiyor paketleri.
 

PARAzitCELL

Dekan
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
5,122
Puanları
113
Konum
sanalalem
Program ve oyun vs gibi indirme siteleri hep bu depolama şeklindeki bulutlardan yararlanıyolar, diğeri zaten ayrı .. Yoksa ben paylaşımın ücretsiz verildiği bir site (indirme sitesi, fullprog gibi) yapmak istesem mecbur böyle yapmak zorundayım yani...

 

musaatalay

Üyecik
Katılım
30 Mar 2019
Mesajlar
7
Puanları
3
Program ve oyun vs gibi indirme siteleri hep bu depolama şeklindeki bulutlardan yararlanıyolar, diğeri zaten ayrı .. Yoksa ben paylaşımın ücretsiz verildiği bir site (indirme sitesi, fullprog gibi) yapmak istesem mecbur böyle yapmak zorundayım yani...

evet aynen öyle, istersen senin için sunucusundan tut web sitesine kadar herşeyi yapabilirim, sana kalan tek şey, siteye indirilecek içerikleri ekleyip siteyi tanıtmak olur
 

PARAzitCELL

Dekan
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
5,122
Puanları
113
Konum
sanalalem
Kendim uğraşıcam daha yeni yeni web sitesi yapımı filan uğraşıyorum :) Zor ve pahalı işler... Basit bir e ticaret sitesi yapmak ilk hedefim. Ama daha zamanı var...

Diğer türlü zaten scriptler varmış, gömüyorsun sunucuya sonra ekle çıkar mantığı filanmış ama ben her adımda kendim yapayım diyorum...
 

musaatalay

Üyecik
Katılım
30 Mar 2019
Mesajlar
7
Puanları
3
Kendim uğraşıcam daha yeni yeni web sitesi yapımı filan uğraşıyorum :) Zor ve pahalı işler... Basit bir e ticaret sitesi yapmak ilk hedefim. Ama daha zamanı var...

Diğer türlü zaten scriptler varmış, gömüyorsun sunucuya sonra ekle çıkar mantığı filanmış ama ben her adımda kendim yapayım diyorum...
sen bilirsin, teklif var ısrar yok :)
 
Üst
stat counter