Vodafone Geyik geliyor!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


ilkercelik1990

Profesör
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
1,642
Puanları
38
Her şeye vaktin var da geyige mi yok Vodafone'lu? Telefonu acık tut. 30 Mart'ta Geyikli kampanya başlıyor

İyisi mi telefonun her an açık olsun Vodafone'lu
Anı Yaşa

Kaynak: Vodafone SMS
 

Big

Doçent
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
748
Puanları
0
Merakla beklenen kampanya Vodafone`da çalışmama rağmen sır gibi saklanıyo ve hala öğrenemedim
 

Erthon

Profesör
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
2,156
Puanları
0
Acayip mesaj çekiyorlar "Her şeye vaktin var da geyige mi yok"

Yazısını görünce "buda kim lan!" diyesim geldi ama Vodafone yazısından anladım sonra :)

Nedir bu samimiyet Vodafone?
 

mila12

Dekan
Onursal Üye
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
9,525
Puanları
48
En sonunda maksat geyik olsun 100 kontör bizim olsun deyip kontörleri almasınlar :D
 

abanoz

Doçent
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
556
Puanları
0
bazı reklamlar beni gülmekten çatlatıyor doğrusu. hayranım bu tip reklamcıların zekalarına :D
 

Big

Doçent
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
748
Puanları
0
Arkadaşlar kampanya belli oldu
Sİze Vodafone tarafından bir mesaj gönderilecek ve sizin onaylamanızdan sonra size şebeke içi kullanmanız için 30 Dk. süre verecekler ve 1 ay içeriside size birden fazla bu tip mesaj gönderebilirler.
Ayrıntıya girmiyorum ama genel esaslar bunlar.
 

Big

Doçent
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
748
Puanları
0
Detaylarda çok önemli şeyler yok.
Onay için göndereceğiniz sms`e 2 kontor icret odeyecksiniz gibi gereksiz şeyler.
Her tarife içinde geçerli olacak.
Önemli Not: gelen sms lere zamanında cevap vermeniz çok önemli yoksa kampanyadan yararlanamıyacaksınız.Vodafone Abonelerine yaklaşık 33,5 milyon sms gonderecek
 

ilkercelik1990

Profesör
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
1,642
Puanları
38
Vodafone Türkiye’de 1. yılını doldurması sebebiyle Tüm Faturalı ve Kontörlü Vodafone abonelerine hergün bir SMS gönderilecek. Daha sonra gönderilen mesaja 1 saat içinde cevap vermeniz beklenecek. 1 saat içerisinde mesaja cevap veren Vodafone‘lular, Vodafone‘a doğru 30dk ücretsiz görüşme hakkı kazanacak. Kampanya 30.04.2008 tarihine kadar her gün devam edecek. Kampanyanın şartları ay içerisinde değişebilirmiş.

Ben dahil herkes Geyik Reklamlarını sürekli devam edecek bir tarife olarak düşünmüştü ancak bu da yeterli gibi görünüyor. Havadan 30dk hiç te fena değil. Şimdilik öğrenebildiklerim bu kadar, yeni bir şey duyarsam buradan haber ederim : )

Bu arada son öğrendiğim bilgilere göre, Vodafone Türkiye’de 1. yılını doldurması sebebiyle, tüm abonelerine ücretsiz görüşme dışında daha bir çok hediye sunacakmış.

Tabiki bu rekabet yine bir kullanıcılara yarayacak. Vodafone yavaş yavaş piyasaya yayılmaya başladığına göre, diğer operatörleri zor günler bekliyor diyebiliriz.

 

Big

Doçent
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
748
Puanları
0
ilkercelik1990 dedi ki:
Kampanya ile ilgili bir gelişme var. 28 Mart 2008 11:23 itibariyle telefonuma Vodafone tarafından bir mesaj gönderildi. Mesajda aynen şunlar yazıyor:

“Herşeye vaktin var da geyiğe mi yok Vodafone’lu? Telefonunu açık tut. 30 Mart’ta Geyikli Kampanya başlıyor.”

Kampanya şöyleymiş:

30 Mart 2008′de başlayacak olan Vodafone Geyik Kampanyası içinde her gün seçilmiş 33.000 Vodafone kullanıcısına gönderilecek olan smslere 1 saat içinde cevap vermeniz gerekmekte. Ve kampanya tam 1 ay sürecek. Bu smslere cevap veren her vodafone kullanıcısı vodafonelular arasında 30 dakika ücretsiz konuşabilecekler.
:D
 

RadoN

Dekan
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
6,212
Puanları
0
geyik nedir yaa.. ? ürkek bi hayvan kaçar o benden penguen olsun bi dahaki.. :p :*
 

from_hell_

Üyecik
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
32
Puanları
0
ya nedir bu mudur geyik..allaha sen yarım saat geyik mi olurr..biz tlfnu açınca rahat 2-3 saat konuşuoruzz...konuştuğun kadar kntr falan desnler asıl o zaman adam gibi bi kampanya olur:D zaten smsi de 2 kntr yaptılar anam ağladı:D:D
 

se7en

Profesör
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
1,123
Puanları
36
from_hell_ dedi ki:
ya nedir bu mudur geyik..allaha sen yarım saat geyik mi olurr..biz tlfnu açınca rahat 2-3 saat konuşuoruzz...konuştuğun kadar kntr falan desnler asıl o zaman adam gibi bi kampanya olur:D zaten smsi de 2 kntr yaptılar anam ağladı:D:D
en iisi aveaya gec :D yada bi kampüslü ol:)
 

Ahmethz

Rektör
Onursal Üye
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
12,590
Puanları
83
Konum
Istanbul
se7en dedi ki:
from_hell_ dedi ki:
ya nedir bu mudur geyik..allaha sen yarım saat geyik mi olurr..biz tlfnu açınca rahat 2-3 saat konuşuoruzz...konuştuğun kadar kntr falan desnler asıl o zaman adam gibi bi kampanya olur:D zaten smsi de 2 kntr yaptılar anam ağladı:D:D
en iisi aveaya gec :D yada bi kampüslü ol:)
aveaya geç, kampus tarifesi sadece turkcellilere 1 kontöre mesajlaşma :*
 

ilkercelik1990

Profesör
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
1,642
Puanları
38
Şimdi...
GeyiK nedir?
GeyiK ormanlarda yaşayan, Otcul, boynuzlarıyla meşhur bir hayvandır..(Ren Geyiği felan Çeşitleri Boldur)
Öyleyse bunun burada yapılan muhabbetle ne alakası var?
Eğer geyiğin boynuzlarının uzun olması dolayısıyla muhabbetin uzunluğu kastedilecekse buna boynuz muhabbeti demek daha doğru olur.. :D
 

tekefe

Üyecik
Katılım
4 Eki 2006
Mesajlar
65
Puanları
6
ya bana msj geldi okadar garip yazmışlar ki dedim kontor calmak için bi mesaj herhalde sallamadım. Saat 17.33 e kadar msj atmanız gerekiyor diyordu. Msj 2828 numaradan gelmişti. Msj atmadım saat 17,44 de bu seferki hakkınızı kaybettiniz diye bir msj geldi :D vodafone dan. Bir açıklama yapsalar hiç fena olmazdı. Daha 15 gun öncesine kadar vodafone Kntr calmak için gelen adımızı kullanan msjlara yanıt vermeyin die msj atıyordu. Eğer kampanyayı gusel bir şekilde acıklasalardı 30 dakam olacaktı. Neyse saglık olsun bekleyin telefonun acık olsun tekrar msj gelecek dediler. Bekliycez artık :D
 

from_hell_

Üyecik
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
32
Puanları
0
Jojoba dedi ki:
se7en dedi ki:
from_hell_ dedi ki:
ya nedir bu mudur geyik..allaha sen yarım saat geyik mi olurr..biz tlfnu açınca rahat 2-3 saat konuşuoruzz...konuştuğun kadar kntr falan desnler asıl o zaman adam gibi bi kampanya olur:D zaten smsi de 2 kntr yaptılar anam ağladı:D:D
en iisi aveaya gec :D yada bi kampüslü ol:)
aveaya geç, kampus tarifesi sadece turkcellilere 1 kontöre mesajlaşma :*
sınavdan soora alıcam zatn bi avea:D
 

Turab Garip

Dekan
Onursal Üye
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
6,819
Puanları
48
Geyiğin boynuzlarında paralanasıca Vodafone! Henüz ülkendeki adama güvenemiyorsun bir de dışarıdan gelen soyguncuya güvenip hat alırsan ne olur? İki günde telefonun kapalı olduğu halde 30 YTL fatura birikir!! Güya "indirimli tarifede"yim.. Doğru indiriyorlar, ama cebimden indiriyorlar!

En son faturam 60 YTL geldi, faturamın kesildiği günü takiben güncel konuşma ücretim ne kadar olmuş diye baktım 30 YTL!

Memnuniyetsiz ve kötü reklam edecek bir müşteri daha kazandın Vodafone, bu da sana 1. doğum günü hediyen olsun Türkiye'den. Telefonunu açık tut Vodafone genel müdürü, sana güzel sözler dolu bir SMS göndereceğim. 1 saat içinde cevap yazarsan, sana bir sürpriz geliyor!
 
Üst
stat counter