yıllardır aradığım film lütfen yardım edin

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


sarrrdı

Üyecik
Katılım
16 Ağu 2019
Mesajlar
2
Puanları
1
sadece bir sahne hatırlıyorum filmle ilgili. yıllardır bir türlü bulamadım bu filmi. bu sanırım bir savaş filmi. en azından izlediğim 10 dakikalık kısım öyleydi. muhtemelen ikinci dünya savaşını anlatan filmlerden biri. sahne şöyle: yaklaşık 20-30 tane asker bir ormanın içinde ilerlemektedir. orman öyle sık bir orman değil. etrafta turuncu tonlar hakimdi, muhtemelen mevsim sonbahar falan. neyse bu askeri birlik ormanda ilerlerken küçük bir akarsuyun yakınından geçiyorlar. birlik birden duruyor, komutan akarsudan su alması için bir tane askeri akarsunun yanına yolluyor mataralarla birlikte. akarsuya ulaşan asker tam su dolduracakken birden vuruluyor ve ölüyor. meğerse düşman sniperı varmış. (düşman askeri dürbünlü bir silah kullanıyor olması lazım o yüzden sniper dedim. tam emin değilim ama dürbünlü olup olmadığına). bu sniper böyle bi kayanın arkasına pusmuş geleni indiriyor. pustuğu yerin açısı gereği de bu akarsuyun çevresini görüyor. bizim birlik su almaya akarsunun yanına inermiyor yani. sniperın nerden ateş ettiğinide bilmiyorlar. sadece açı olarak ateş edebileceği yönü tahmin ediyorlar ama tam olarak sniper nerde anlayamıyorlar. sonra bizim birlikte iyi bir nişancı var. diyorki sniperı ben vururum ama bana sniperı vuracağım iyi bir açı lazım. onu da şöyle yapıyorlar. birlikte en hızlı koşan askere diyor ki: sen şimdi akarsuya doğru zik zaklar çizerek var güçünle koşacaksın. sniper da seni vurmak için kafasını çıkaracak, ben de onu indiricem. en hızlı koşan asker başlıyor akarsuya doğru koşmaya. sniper bir ateş ediyor vuramıyor, iki ateş ediyor vuramıyor, en sonunda kendine daha iyi açı ayarlamak için bulunduğu yerden biraz kalkıyor, bu sırada istediği açıyı bulan bizim nişancı askerimiz sniperı indirmeyi başarıyor. evet beyler sahne bu şekildeydi. filmin tamamı bir savaş filmi miydi yoksa sadece bu kısım mı savaş sahnesi içeriyordu (belki film bambaşka bir şeyi anlatıyor ama bu kısım bir flashbackti) bilmiyorum ama muhtemelen bir ikinci dünya savaşı filmiydi. bu filmi bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
 
Üst
stat counter