Yüksek boyutlu oyun indirme

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Alperen_Tr77

Üyecik
Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
8
Puanları
1
Konum
Yalova
Beyler öncelikle s.a sabırsız birisiyim o yüzden internetten çok boyutlu bi oyun indirirken baya sıkılıyorum.Vakit geçirmek için film izliyeyim online maça giriyim diyorum ama dosya inerken modem yavaşladığı için olmuyo ve bende indimeyi iptal ediyorum o yüzden çoğu oyunu oynayamıyom.Taktik verebilirmisiniz ?
 

porcgras

Üyecik
Katılım
11 Tem 2019
Mesajlar
16
Puanları
3
Kardeşim akıl vermek gibi olmasın ben sana yaptığımı söyleyecem mesela bir oyunu beğendin o gece biraz erken yat 9-10 gibi yat çok yüksek boyutluysa indirmeye bırak onu yat uyu sabah kalktığında oynarsın
 

omer2402

Asistan
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
119
Puanları
18
Beyler öncelikle s.a sabırsız birisiyim o yüzden internetten çok boyutlu bi oyun indirirken baya sıkılıyorum.Vakit geçirmek için film izliyeyim online maça giriyim diyorum ama dosya inerken modem yavaşladığı için olmuyo ve bende indimeyi iptal ediyorum o yüzden çoğu oyunu oynayamıyom.Taktik verebilirmisiniz ?
Sabaha kadar yüklenir gece uyurkene bırak. İndirme 1 saat diyor mesela Çalıştıra shutdown -s -t 3600 komutunu girin. 1 saat sonra pc kapanır.
5 saat diyorsa 3600 yerine 18000 girersin
 

beleşadam

Doçent
Katılım
5 Ocak 2017
Mesajlar
929
Puanları
63
Konum
Yatarken Internet Download Manager ile dosyayı indir(deneme sürümü var) sonra orda tamamlıktan sonra bilgisayarı kapat'ı aç kapanıyo zaten. Sabah olunca gelir bakarsın kaç saat sürmüş.
 
Üst
stat counter