Zaman makinesi hiçbir zaman bulunmayacak

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


eronis

Dekan
Yasaklı
Onursal Üye
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
5,466
Puanları
113
Konum
üeiü
Neden böyle bir iddia'da bulunuyorum ? Çünkü elimde çok sağlam bir kanıt var arkadaşlar !
Eğer bulunmuş olsaydı millet akınla gelecekten bitcoin almaya gelirdi :p
 

eronis

Dekan
Yasaklı
Onursal Üye
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
5,466
Puanları
113
Konum
üeiü
2015'lere gitse daha iyi olmaz mıydı :)
Zaten ben de ondan bahsediyorum :p Olmuş bitmiş ama kimse gelmediyse... Bundan sağlam kanıt var mı ? :p Misal ben olsam 100 lirayla geçmişe döner milyoner olurdum, milyoner olarak geçmişe döner, milyarder olurdum, tekrarlar sonra Apple'ı satın alırdım falan fantezilerim... :p

---- Mesajlar birleştirildi ----

1 milyon lirayı nerene sokacan diye sormayacağını ümit ediyorum. Eğer çanta ile getirebiliyorsam iyi, yoksa sıkıntı var :sweatsmile:

---- Mesajlar birleştirildi ----

Bu konuyu keşke geyik bölümüne açsaymışım :tearsofjoy:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
5,840
Puanları
113
Zaten ben de ondan bahsediyorum :p Olmuş bitmiş ama kimse gelmediyse... Bundan sağlam kanıt var mı ? :p Misal ben olsam 100 lirayla geçmişe döner milyoner olurdum, milyoner olarak geçmişe döner, milyarder olurdum, tekrarlar sonra Apple'ı satın alırdım falan fantezilerim... :p

---- Mesajlar birleştirildi ----

1 milyon lirayı nerene sokacan diye sormayacağını ümit ediyorum. Eğer çanta ile getirebiliyorsam iyi, yoksa sıkıntı var :sweatsmile:

---- Mesajlar birleştirildi ----

Bu konuyu keşke geyik bölümüne açsaymışım :tearsofjoy:
Şöyle bir paradox var zaman yolculuğu ile alakalı örneğin,
Zaman makinesini buldun ve geçmişe gittin dedeni daha çocukken öldürdün şimdi deden çocukken öldüğüne göre baban ve sen olmayacaksın gelecekte sen gelecekte olmayacaksan zaman makinesini kim icat etti soru bir ikincisi sen yoksan dedeni kim öldürdü soru iki
 

Halktan Biri

Gurular Gurusu
Onursal Üye
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
9,644
Puanları
113
Bence de bu mümkün olmayacak. :)
Ama kulağa hoş gelen bir şey bence. Tabi kulağa hoş gelmesi gerçekte mümkün olabileceği anlamına gelmiyor.

Şimdi olaya farklı bir açıdan bakalım.
İzleyenler bilir. AROG'da bir zaman makinesi sahnesi vardı. :D (Videoda dakika 1.00 :p)
Kaynak: https://youtu.be/0d8mRInRCv4?t=59
 

by efsane

[email protected]
Yönetici
Admin
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
14,776
Puanları
113
Konum
Elazığ
Ben zaman makinesinin bulunabileceğine inanıyorum. Zamana müdahale etme şansımız olmayabilir ancak gelecekte belirli dönemlere dönme şansımız artacaktır. 3 boyutlu kameralar geliştikçe, sanal gerçeklik gözlükleri meşhur oldukça artık kayıtlar video tarzında değil 3 boyutlu kameralarla yapılabilir ve torunlarınız veya çocuklarınız kaydettiğiniz o ana geri dönebilir.
 

epsilon06

Doçent
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
645
Puanları
63
Mümkündür bencede hatta bu konuda çoğu şey gizleniyordur saniyelik olarak bir boşluk açtıklarını duymuştum ama canlı varlıkları parçalanmadan zamanda taşımak için daha zaman gereklidir boş durmuyorlar araştırıyorlar:)
 

eronis

Dekan
Yasaklı
Onursal Üye
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
5,466
Puanları
113
Konum
üeiü
Mümkündür bencede hatta bu konuda çoğu şey gizleniyordur saniyelik olarak bir boşluk açtıklarını duymuştum ama canlı varlıkları parçalanmadan zamanda taşımak için daha zaman gereklidir boş durmuyorlar araştırıyorlar:)
Steins Gate isimli animeyi izlemenizi şiddetle tavsiye ederim :)
 

Death Mark

Learning is always a painful process
Onursal Üye
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
26,494
Puanları
113
Zaman makinesi için dünya dışı bir element falan gerekiyor öyle şeylere 1000 yıl falan daha var
 

Utku Cabir

Önce O inandı.Sonra Millet inandı. İşte Zafer Anı!
Yönetici
Moderatör
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
14,462
Puanları
113
Konum
Ankara
Ben olsam 2016'ya o lanet güne döner Asus almazdım. Puuuuu Asus sana. Puuuu Radeon sana. 2000 tl girdi birtarafıma mutlusunuzdur inşallah.
 

_Zaur_

Profesör
Katılım
17 Kas 2017
Mesajlar
1,186
Puanları
113
Konum
Azərbaycan
Zamanla alakalı bir filme bakmıştım.

Uzayda garip bir geçit buluyorlar. Neyse bunlar uzay araçıyla içeri dalıyorlar birde bakıyorlar önlerinde olan gezegen çok kurak. Yani savaşlar olmuş gibi dağınık ve heryer kurak. Neyse aynı geçitten kaçkere geçiyorlar her geçtiklerinde dünyamız dahada garip yer oluyor. Bazen çok eski bazen çok teknolojik.

En sonda bir iki eleman kalıyor son kez geçitten geçip dünyanın kendi haline geri döndüm derken. Atmosfere giriyorlar herşey tamam.
Cevap vermeseniz ateş açacağız filanından sesler geliyor. Yüreklerine su serpiliyorki normal dünyamıza geri döndük filan.

Yere indikten sonra birde bakıyorlar ki konuşanlar hepsi maymunlardır. Uzay aracından düşenleride rehin alıyorlar.

Filmin ismini bilen varsa atsın. Baya etkilenmiştim bakarken. Uzunca zaman geçti üstünden ama aklımda kalmış sahneleri.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
5,840
Puanları
113
Zamanla alakalı bir filme bakmıştım.

Uzayda garip bir geçit buluyorlar. Neyse bunlar uzay araçıyla içeri dalıyorlar birde bakıyorlar önlerinde olan gezegen çok kurak. Yani savaşlar olmuş gibi dağınık ve heryer kurak. Neyse aynı geçitten kaçkere geçiyorlar her geçtiklerinde dünyamız dahada garip yer oluyor. Bazen çok eski bazen çok teknolojik.

En sonda bir iki eleman kalıyor son kez geçitten geçip dünyanın kendi haline geri döndüm derken. Atmosfere giriyorlar herşey tamam.
Cevap vermeseniz ateş açacağız filanından sesler geliyor. Yüreklerine su serpiliyorki normal dünyamıza geri döndük filan.

Yere indikten sonra birde bakıyorlar ki konuşanlar hepsi maymunlardır. Uzay aracından düşenleride rehin alıyorlar.

Filmin ismini bilen varsa atsın. Baya etkilenmiştim bakarken. Uzunca zaman geçti üstünden ama aklımda kalmış sahneleri.
maymunlar cehennemi serisinden birisi ama numarası aklımda değil
 

eronis

Dekan
Yasaklı
Onursal Üye
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
5,466
Puanları
113
Konum
üeiü
Zaman makinesi için dünya dışı bir element falan gerekiyor öyle şeylere 1000 yıl falan daha var
Dünyanın dışındaki elementten tut, onun ne işe yarayacağına kadar biliyoruz yani :tearsofjoy: Bakarsın yarına Apple time machine'ler havada uçuşur ? :joycat:
 

Death Mark

Learning is always a painful process
Onursal Üye
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
26,494
Puanları
113
Dünyanın dışındaki elementten tut, onun ne işe yarayacağına kadar biliyoruz yani :tearsofjoy: Bakarsın yarına Apple time machine'ler havada uçuşur ? :joycat:
:D Türkiye olarak bizler bilemeyiz fakat diğerleri zaten başka gezegenlerde yaşam peşinde onlar buldumu anlar
 

_Zaur_

Profesör
Katılım
17 Kas 2017
Mesajlar
1,186
Puanları
113
Konum
Azərbaycan
Dünyanın dışındaki elementten tut, onun ne işe yarayacağına kadar biliyoruz yani :tearsofjoy: Bakarsın yarına Apple time machine'ler havada uçuşur ? :joycat:
O apple'ın zaman araçı elmanı sağlam atsan yarısını anca verir.

Ohhoo insan geçse kafasının yarısını verir. Ek ücret ödemekle yarım kalan kafayı sonradan verirler
 

eronis

Dekan
Yasaklı
Onursal Üye
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
5,466
Puanları
113
Konum
üeiü
:D Türkiye olarak bizler bilemeyiz fakat diğerleri zaten başka gezegenlerde yaşam peşinde onlar buldumu anlar
Dünya dışında madencilik yapıyor herifler desenize :p
O apple'ın zaman araçı elmanı sağlam atsan yarısını anca verir.

Ohhoo insan geçse kafasının yarısını verir. Ek ücret ödemekle yarım kalan kafayı sonradan verirler
Hastayım, güldürmeyim. Güldükçe boğazım ağrıyor :tearsofjoy:

---- Mesajlar birleştirildi ----

Başlamıştım ancak devam etmedim bir ara tekrar dönebilirim:)
Kesinlikle sonuna kadar getir. Özellikle sonu efsane. Hele OVA'lar :)
 
Son düzenleme:

_Zaur_

Profesör
Katılım
17 Kas 2017
Mesajlar
1,186
Puanları
113
Konum
Azərbaycan
Aslında zaman yolculuğu benim ilgi alanıma girmiyor. Mümkünsüze yakın birşey.

İleriye Zaman yolculuğu böyle yapılabilir. Çok yaşamakla. Yeniden işlevsel organ onarımı veya sıfırdan yapımı filan bulunursa o zaman köşeyi döndük.

Aslında yaşlanmaya karşı serum üretilseydi keşki. Tüm organik sorunları çözen ve insanı yaşlanmaya koymayan serum.
Peh yaşa istediğin kadar anca sonunda bıkıp kendini imha edebilirsin. Psikoloji anlamda yükün altından kalkamaz insan.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Serum yazmışım kafam gitmiş. Aşı olacaktı o aşı.
 
Son düzenleme:
Üst
stat counter